//
کدخبر: ۲۴۶۹۲ //

بارش شدید باران در نمایشگاه کتاب تهران

بعدازظهر روز سوم فعالیت نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب، با بارش شدید باران همراه بود.

بارش شدید باران در نمایشگاه کتاب تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حالی به ساعات پایانی فعالیت خود در روز سوم نزدیک می‌شود که با شروع بارش باران از بعدازظهر امروز، فعالیت این نمایشگاه متأثر از این حادثه جوی شده است.

 

بر اساس این گزارش و در زمان مخابره این خبر، تعداد زیادی از بازدیدکنندگان به داخل سالن‌های نمایشگاهی و محل استقرار ناشران آمده اند و در عین حال این فضاهای نمایشگاهی متحمل خساراتی نیز شده است.

 

عمده این خسارت‌ها به سازه‌های موقت و نیمه موقت نمایشگاه وارد شده است؛ این چادرهای موقت دربرگیرنده ناشران بخش کودک و نوجوان، ناشران دانشگاهی، ناشران آموزشی و ناشران خارجی است.

 

بر اساس این گزارش هم‌اکنون جمعیت زیادی از بازدیدکنندگان برای در امان ماندن از باران، به داخل سالن‌ها آمده اند و ازدحام شدیدی در راهروهای این فضاهای نمایشگاهی به چشم می‌آید.

 

البته امسال مسئولان اجرایی نمایشگاه کتاب تهران که پیش‌بینی این بارش‌های شدید را در اردیبهشت کرده بودند، پایه سازه‌های موقت را در بخش ناشران کودک، ناشران دانشگاهی و آموزشی به میزان حدود ۲۰ سانتیمتر ارتفاع داده بودند با این هدف که در صورت نامساعد شدن شرایط جوی، حداقل آب به داخل سالن‌ها نفوذ نکند؛ اما به نظر می‌رسد این تمهیدات کافی نبوده است.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان