//
کدخبر: ۲۲۲۷۹ //

علی قربانی دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای شد

علی قربانی، معاون اجرایی سازمان سینمایی حوزه هنری، طی حکمی رسمی به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم ۱۰۰ ثانیه ای منصوب شد.

علی قربانی دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای شد
به گزارش فرتاک نیوز،

فاضل نظری، معاون هنری و رئیس جشنواره‌های حوزه هنری، در حکمی رسمی علی قربانی را در سمتی جدید به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 ثانیه‌ای معرفی کرد.

 

متن نامه فاضل نظری به شرح زیر است:

 

جناب آقای علی قربانی

نظر به شایستگی و تجربه‌های ارزشمند شما به موجب این حکم به عنوان «دبیر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم 100 ثانیه‌ای» منصوب می‌شوید.

 

این جشنواره که هرسال با شعار سینمای اخلاق برگزار می‌شود، مجالی برای روایتگری صادقانه، دقیق و خلاقانه‌ سینماگران و به ویژه جوانان این عرصه است. جشنواره‌ای که علی‌رغم تکیه و تاکید بر فرم و محدودیت‌های قالب 100 ثانیه‌ای، در هر دوره توانسته در حوزه «بیان و ترویج موضوعات اخلاقی با زبان تصویر»، «ایجاد و تبیین گونه‌ بدیع فیلم 100 ثانیه‌ای در عرصه ملی و بین‌المللی»، «کشف استعدادهای تازه»، و در نهایت «کمک به رشد و تعالی آن‌ها» موفقیت‌های ارزشمندی داشته باشد.

 

ان‌شاءالله ضمن توجه به شعار سال (اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال) و بهره‌مندی از ظرفیت مشارکت و همکاری دستگاه‌ها یا نهادهای مرتبط و همسو از رهگذر تلاش و همت جناب‌عالی که دبیری دوره قبل را نیز برعهده داشته‌اید، در مسیر اهداف جشنواره یعنی شناسایی استعدادهای جوان هنری و آفرینش آثار صد ثانیه‌ای در حوزه سینمای اخلاق قدم‌های موثری برداشته شود.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان