//
کدخبر: ۲۰۴۵۶۵ //

‍ آیا برای حافظ ناظری میزبان خوبی بودیم؟!

حافظ ناظری هنرمند نامدار کرمانشاهی با حضورش در استان کرمانشاه و حضور در مناطق محروم، عشق و دوست داشتن به هم نوعان را معنا نمود.

‍ آیا برای حافظ ناظری میزبان خوبی بودیم؟!

سید وحیدحسینی؛ حافظ ناظری هنرمند جهانی کرمانشاهی الاصل که طی چند سال گذشته چندین بار و در سکوت خبری به کرمانشاه آمده و از جیب اش صدها میلیون تومان پول به زلزله زدگان و کودکان بی سرپرست و خانواده های محروم این استان کمک کرده بی آنکه در فکر گرفتن امتیاز و یا رانتی باشد برخلاف خیلی ها که فقط و فقط در فکر تبلیغات و بزرگنمایی خود میباشند.

ناظری  طی سه چهار روز گذشته مهمان کرمانشاه بود و بیش از ششصد خانوار را در ثلاث و‌سرپل و محلات محروم کرمانشاه از جعفر آباد گرفته تا شهرک آناهیتا و حکمت آباد را هدیه داد،  هدایایی که جدا از ارزش ها ماد آن، مملو از معنویت و شادی و خوشحالی برای محرومان و‌زلزله زدگان بود،  و این شادی نه برای چند صد هزار تومن پول، بلکه خوشحالی این مردم محروم و مصیت زده صرفا به خاطر این بود که احساس کردند که فراموش نشده و هنوز هستند هنرمندان و سلبریتی هایی که آنان را فقط به خاطر خودشان و نه استفاده های موقعیتی و تبلیغاتی می خواهند.

اما در این سفر دو روزه این هنرمند درد آشنا به استان کرمانشاه، جدای از مهمان نوازی مردم ثلاث و سرپل و مسئولان بهزیستی استان و البته فرماندار کرمانشاه که در حد بضاعت خود میزبانی کردند اما من حیث مجموع باقی مسئولان استان آنچنان که شایسته نام مهمان نوازی کرمانشاهیان است نتوانستند از این هنرمند کرمانشاهی استفاده کنند. حافظ ناظری با ماشین شخصی خود به دورترین مناطق زلزله زده سرپل و ثلاث رفت با هزینه شخصی، چند شب در کاروانسرای بیستون اقامت کرد.

در ثلاث و‌سرپل نه خبری از نمایندگانی بود که در هنگام سفر یکی از مسئولان دولت از سر وکول هم بالا میروند تا عکسی مثلا با معاون اول رییس جمهور با فلان وزیر بیندازند نه خبری از سایر مسئولان ارشد استان، به نظر شما مثلا استانداری کرمانشاه و یا سایر دستگاههای ذیربط نمیتوانستند حداقل یکی از خودروهای دستگاه اجرایی خود را در اختیار ناظری بگذارند ویا نمیشد هزینه اقامت ایشان را طی سه روز گذشته تقبل کنند؟! چطور وزیر یا مسئولی از تهران میاید هزینه های سرسام آوری صرف خرید سوغاتی میشود اما برای حافظ ناظری این سرمایه بی بدیل کرمانشاهی که افتخار ایران در جهان است،حتی از در اختیار گذاردن یک خودرو ناقابل دریغ کردیم.  آیا واقعا میزبان خوبی بودیم؟!

قضاوت با شما...

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۵۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان