//
کدخبر: ۱۹۴۸۳ //

مهدی گلستانه خبر توقف تولید سریال «عاشقانه» را تکذیب کرد!

صبح امروز خبری مبنی بر توقف تولید سریال «عاشقانه» در شبکه های مجازی دست به دست شد؛ مبنی بر اینکه تولید سریال «عاشقانه» به دلیل وجود مشکلات مالی تا اطلاع ثانوی متوقف شده است! مهدی گلستانه تهیه کننده این سریال دراینباره توضیح داد


مهدی گلستانه خبر توقف تولید سریال «عاشقانه» را تکذیب کرد!

به گزارش فرتاک نیوز،صبح امروز خبری مبنی بر توقف تولید سریال «عاشقانه» در شبکه های مجازی دست به دست شد؛ که  تولید سریال «عاشقانه» به دلیل وجود مشکلات مالی تا اطلاع ثانوی متوقف شده است! منشأ این خبر یادداشتی بود که منوچهر هادی آن را در صفحه اینستگرامش منتشر کرده بود.

مهدی گلستانه تهیه کننده «عاشقانه» درباره این خبر و چگونگی روند تولید سریال «عاشقانه» به خبرنگار سینمای دیباچه گفت: اصولا تولید پروژه بزرگی مانند «عاشقانه» خالی از مشکلات و چالش نیست و با توجه به شرایط فعلی، دروغ است اگر بگوییم تولید چنین اثری بدون چالش خواهد بود.

این تهیه کننده ضمن تکذیب خبر توقف تولید سریال «عاشقانه» گفت: البته اشتباه است که روند تولید و پخش سریال هایی چون «عاشقانه» را متوقف کنیم زیرا اینگونه آثار پس از توزیع چند قسمت اول تازه به سود دهی می رسند و هر خللی در این روند ایجاد شود به ضرر فیلم خواهد بود.

مهدی گلستانه گفت: تنها اتفاقی که درباره سریال «عاشقانه» رخ داده، نحوه توزیع قسمت پنجم سریال است که با چند روز تأخیر هفته آینده به بازار می آید.

این تهیه کننده و کارگردان سینما درباره ادامه تولید این سریال نیز گفت: تولید سریال را از امشب آغاز خواهیم کرد و با حضور بازیگرانی چون محمدرضا گلزار، مهناز افشار و حمیدرضا پگاه سکانس های مربوط به خانه گیسو را ضبط خواهیم کرد.

مهدی گلستانه در پایان گفت: به نظر می رسد برخی از دوستان با تغییر در یادداشتی که منوچهر هادی در صفحه اینستگرامش منتشر کرده باعث ایجاد سوتفاهم شده اند! البته شخصأ از انتشار اخبار کذبی که درباره «عاشقانه» مطرح می شود ناراحت نمی شوم؛ به هرحال دوستان رسانه ای برای ایجاد جذابیت اخبارشان تغییراتی به وجود می آورند که قابل درک است و بابت این موضوع از کسی ناراحت نمی شوم به اضافه اینکه همه حواشی های موجود را تبلیغی برای سریال می دانم.

سریال «عاشقانه» به کارگردانی منوچهر هادی و با بازی مهناز افشار، محمدرضا گلزار، هومن سیدی، مسعود رایگان، پانته‌آ پناهی‌ها، ساره بیات، بهاره کیان‌افشار و حسین یاری در شبکه نمایش خانگی ساخته شده و تاکنون 5 قسمت آن توزیع شده است

 

منبع: دیباچه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان