//
کدخبر: ۱۷۲۸۹ //

رامبد جوان از مسابقه خندوانه حذف شد

رامبد جوان در مرحله نیمه نهایی مسابقه خندوانه حذف شد.

رامبد جوان از مسابقه خندوانه حذف شد

به گزارش فرتاک نیوز، شب گذشته برنامه تلویزیونی «خندوانه» با برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقه عیدانه خندوانه، لیگ ادابازی (پانتومیم)، میزبان گروه فرشته های مامانی (رامبد جوان ونیماشعبان زاده ) ،گروه گل های داودی ( مهران غفوریان ،سپند امیر سلیمانی)بود.

بعد از یک رفت و برگشت رسانه‌ای علیرضا خمسه به عنوان داور و جوان مجری خندوانه قوانین مرحله نیمه نهایی را توضیح داد.  

درابتدا دو گروه به مدت پنج دقیقه زمان دارند  کری‌خوانی داشته باشند و به اتفاق آرای تماشاگران حاضر در استودیو گروه فرشته های مامانی اولین نشان این مسابقه را کسب کردند.

در مرحله بعدی گروه فرشته هامامانی 8 امتیاز و گروه گل های داودی10 امتیاز  کسب کردند.

 

 مرحله دوم متفاوت بود چراکه هر گروه کلماتی را برای گروه مقابل طراحی کرده بود. در طول مرحله نیمه نهایی گروه ها می توانستند از امتیازات مرحله اولی که با خود به این مرحله آمده بودند استفاده کنند و زمان بیشتری از داور بگیرند.

در این مرحله  تلاش های گروها نتیجه  خوبی نداشت.

گروه فرشته های مامانی بامنفی سه امتیاز و گروه گل های داودی ،با دو امتیاز به مرحله بعدی رفتند .

درمرحله« پانتومیم سرعت» هر گروه چهار دقیقه زمان داشتند تا کلماتی که در گوی وجود داشت را به صورت پانتومیم اجرا کنند و امتیاز بگیرند.  در این مرحله گروه گل  های داودی امتیاز بیشتری کسب کردند.

در پایان مسابقه گروه گل های داودی ( مهران غفوریان وسپند امیر سلیمانی ) با 22امتیاز به فینال راه پیدا کردند و گروه فرشته های مامانی( رامبد جوان و سپند امیر سلیمانی)  با 17امتیازحذف شدند.

 

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان