//
کدخبر: ۱۵۶ //

امیرکربلایی زاده: فضای «شهرک جیم» صمیمی است/ سال آینده نمایش بزرگی خواهم داشت

برخلاف نظر برخی که کار با هنرمندان جوان را با احتیاط می پذیرند، من فکر میکنم تمامی چهره های امروز حاصل اعتماد و همکاری چهره ها و برندهای دیروز هستند.

امیرکربلایی زاده: فضای «شهرک جیم» صمیمی است/ سال آینده نمایش بزرگی خواهم داشت

«امیرکربلایی زاده» بازیگر تلویزیون و تئاتر کشور که در آثاری چون، «قرعه»، «معمای شاه» و «گاهی به پشت سرنگاه کن» نقش آفرینی کرده است، اخیرا در مجموعه «شهرک جیم» هم حضور داشته است .

«امیرکربلایی زاده» درباره حضورش در«شهرک جیم» گفت: با توجه به شناخت و آشنایی دوستان با فعالیت های من، آقای «شب خیز» از من برای حضور در این پروژه دعوت کردند و من هم با توجه به صمیمیت حاکم بر فضای کار، با این مجموعه قرارداد بستم، و برخلاف نظر برخی که کار با هنرمندان جوان را با احتیاط می پذیرند، من فکر میکنم تمامی چهره های امروز حاصل اعتماد و همکاری چهره ها و برندهای دیروز هستند، هر چند به عقیده من «علی شب خیز» و «محمد جواد حسینی» با توجه به فعالیت های قبلی و تجربه ای که داشته اند در این حوزه قابل اعتماد بودند.

او در ادامه درباره همکاری با «بیژن بنفشه خواه» گفت: بازی با «بیژن بنفشه خواه» بسیار لذت بخش است چون در کار او آرامش و دقت زیادی جریان دارد و کسی که دراین سال های طولانی توانسته در آثار مختلف حضور داشته باشد و از جایگاه ثابتی برخوردار باشد و دچار افول نشود به معنای کاربلدی او است.

بازیگر نمایش «مجردها» افزود، باتوجه به فضای کار این سریال که در واقع استودیویی است و بسیاری از هنرمندان از خروجی چنین کارهایی نگران هستند، با توجه به بازخوردهای مثبت و هم چنین سکانس های خارجی به جا، فکر میکنم فضای استودیویی آسیبی به کار وارد نکرده است.

«امیرکربلایی زاده» درپایان گفت: من پس از سال ها فعالیت در تئاتر اخیرا به دلیل علاقه به تجربه مدیوم های مختلف در تلویزیون و سینما حضور پیدا کردم و علاقمند هستم که در آثاری که متفاوت باشند حضور داشته باشم، درحال حاضر به جز همکاری با برنامه «خندوانه» ترجیح می دهم تا پایان «شهرک جیم» صبر کنم تا برای ادامه همکاری در تلویزیون به جمع بندی برسم و در حوزه تئاتر هم پس از تجربه موفق «ننه دلاور و فرزندانش» که با «امیر دژاکام» داشتم، امیدوار هستم در سال آینده در یک نمایش بزرگ باز هم با او همکاری کنم.

«امیرکربلایی زاده» بازیگر جوان تلویزیون و تئاتر کشور که در آثاری چون، «قرعه» ، «معمای شاه» و «گاهی به پشت سرنگاه کن» نقش آفرینی کرده است، اخیرا در مجموعه «شهرک جیم» حضور داشته است که به همین بهانه خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه مصاحبه ای را با ایشان انجام داده است که درادامه می خوانیم.

 

منبع: دیباچه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان