//
کدخبر: ۱۳۴۱۹ //

شرط پخش صدای شجریان از رسانه ملی/ میرباقری:خودش منع گذاشت

معاون سیمای رسانه ملی درباره بازخورد اسکار اصغر فرهادی در برنامه های صدا و سیما افزود: " فرمول یک" اولین برنامه ای بود که این اتفاق را انعکاس داد و برنامه های دیگر هم به فراخور خود به ان پرداختند.

شرط پخش صدای شجریان از رسانه ملی/ میرباقری:خودش منع گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی درباره انتقادات وارد شده به «هفت» گفت: هفت یک برنامه از برنامه های رسانه ملی است و ما برنامه های دیگری چون « چشم شب روشن» و « سینما 2» در شبکه های چهار و دو با شکل و ساختار مختلف داریم.برخی اتفاقات در این برنامه باید اصلاح شود و این اصلاح انجام خواهد شد. ما به همه سلایق احترام میگذاریم و ادب و احترام گذاشتن جزو اصول برنامه سازی است، دوستانی هم که رعایت نکنند به انهاتذکر داده می شود معاون سیما ی رسانه ملی درباره ضریب نفوذ تلویزیون ادامه داد: طبق نظر سنجی های صورت گرفته ضریب نفوذ تلویزیون با فاصله از ماهواره بیشتر است. متوسط استفاده از تلویزیون روزانه 4 ساعت است و تلویزیون در بهترین روزهای خود از نظر جذب مخاطب به سر می برد.

وی درباره تولید سریال حضرت موسی گفت: این سریال به دلیل داشتن جلوه های ویژه بصری زیاد زمان بر است اما در اولویت های ما قرار دارد و قطعا در رسانه ملی ساخته خواهد شد.

میرباقری درباره برنامه های رسانه ملی گفت: ما در برخی از برنامه ها نمونه های خارجی را مطابق با فرهنگ خود اجرا می کنیم و این مسئله اشکالی ندارد.

وی درباره پخش صدای ربنای محمدرضا شجریان دررسانه ملی گفت: این فرد بعد از انتخابات 88 برای خودش یک منعی قرار داد که ما نمی‌توانیم صدایش را پخش کنیم. اگر وی از مواضع خود بعد از انتخابات 88 عدول کرده و بازگشته باشد و آن را اعلام کند ما صدای او را پخش می‌کنیم.

وی درباره بازخورد اسکار اصغر فرهادی در برنامه های صدا و سیما افزود: " فرمول یک" اولین برنامه ای بود که این اتفاق را انعکاس داد و برنامه های دیگر هم به فراخور خود به ان پرداختند.

 

 

منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۴۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان