//
کدخبر: ۴۲۹۶۳۳ //

عمره مفرده دوباره برقرار می شود

از همان ۷ سال پیش که سفر به عربستان برای حج عمره به‌خاطر روابط ۲ کشور متوقف شد، هر چند وقت یک‌بار مسئولان اظهار امیدواری می‌کردند که بار دیگر شرایط این سفر معنوی فراهم شود.

عمره مفرده دوباره برقرار می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

 از همان ۷ سال پیش که سفر به عربستان برای حج عمره به‌خاطر روابط ۲ کشور متوقف شد، هر چند وقت یک‌بار مسئولان اظهار امیدواری می‌کردند که بار دیگر شرایط این سفر معنوی فراهم شود. امسال حرف‌ها امیدوارانه‌تر شده بود و حال در آخرین نقل قول‌های مسئولان حج و زیارت، گویا قرار است به‌زودی مقدمات از سرگیری سفرهای عمره فراهم شود.

بخشی از کارها هم در حال انجام است، مثلا رئیس‌کل بانک مرکزی قول داده که برای شروع سفرهای عمره بخشی از ارز مورد نیاز این سفرها را اختصاص دهد. در مورد هزینه بلیت هواپیما هم قرار شده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نرخ تمام‌شده را با سود معقول اعلام کند و براساس آن قرارداد با شرکت‌های هواپیمایی منعقد شود. درنهایت هم بعد از معلوم شدن نهایی نرخ ارز و هواپیمایی و کارشناسی‌های انجام شده درخصوص انعقاد قرارداد در حوزه‌های مختلف، روند ثبت نام و زمانبندی برای اعزام زائران به کشور میزبان عملیاتی می‌شود.

عده زیادی در کشورمان هستند که منتظرند شرایط سفر حج عمره فراهم شود و اسمشان در لیست مسافران بیاید تا به مکه مشرف شوند. این آرزوی دیرینه قرار است امسال برآورده شود و ایرانی‌ها با بهترین شرایط به سرزمین وحی مشرف شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۶۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان