//
کدخبر: ۴۰۶۵۱۲ //
آزمون هوش جنایی: اگر باهوشی قاتل را در 6 ثانیه تشخیص بده!

قتل زن جوان در دستشویی| ۵مظنون در رستوران نشسته بودند| قاتل چه کسی بود؟!

قتل زن جوان در دستشویی رستوران رقم خورده است، قاتل چه کسی بود؟

قتل زن جوان در دستشویی| 5مظنون در رستوران نشسته بودند| قاتل چه کسی بود؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

این آزمون هوش جنایی یک راه عالی برای آزمایش ضریب هوشی شما است. در این معما سناریو از این قرار است، زنی در دستشویی به قتل رسیده و در تصویر 5 مظنون احتمالی وجود دارد. اگر بتوانید قاتل را در عرض 6 ثانیه پیدا کنید بسیار باهوش هستید.

امروزه یکی از محبوب ترین سرگرمی‌ها در اینترنت، حل تست های هوش و معماها است. در این چالش ها، تصویری به خواننده ارائه و بر اساس تصویر، سوال خاصی پرسیده می شود. شخص باید با تجزیه و تحلیل تصویر و استفاده از مهارت های منطقی و تحلیلی به سوال پاسخ دهد و جواب را بدست آورد. علاوه بر این، تحقیقات جدید ثابت کرده است که حل معماها از زوال مغز جلوگیری می کند.

آیا می خواهید ضریب هوشی خود را بیازمایید؟ پس بیایید شروع کنیم.

آزمون هوش جنایی؛ قاتل کیست؟

قاتل زن کیست؟

آیا می توانید با توجه به شواهد موجود در تصویر قاتل را شناسایی کنید؟ تصویر یک رستوران را نشان می دهد که در آن زنی به قتل رسیده است. 5 مظنون در صحنه قتل وجود دارد و وظیفه شما این است که قاتل را در طول 6 ثانیه پیدا کنید. این آزمون هوش جنایی مهارت های تفکر منطقی و تحلیلی شما را ارزیابی می کند.

تصویر را با دقت نگاه کنید و بگویید قاتل کیست؟ سعی کنید به دنبال سرنخ هایی باشید که به شما در شناسایی قاتل کمک کند.

جواب آزمون هوش

6 ثانیه شما تمام شد، آیا موفق شدید قاتل را شناسایی کنید؟

شاید اکثر شما تا به حال قاتل را شناسایی کرده باشید. این نشانه ضریب هوش عالی شما است.

کسانی که نتوانستند به موقع این آزمون هوش جنایی را حل کنند، نگران نباشید، به تمرین ادامه دهید، بهتر خواهید شد. کنجکاو هستید بدانید قاتل کیست؟ پس اکنون ما پاسخ را برای شما فاش می کنیم.

پاسخ آزمون هوش جنایی: قاتل فرد شماره 4 است. چون او مضطرب به نظر می رسد و زخمی روی گردن خود دارد که می تواند به دلیل درگیری بین او و زن باشد. همچنین تکه ای از پیراهن او در کنار جنازه زن دیده می شود. و در نهایت چاقوی میز او سرجایش نیست، اگر دقت کنید متوجه می شوید که چاقو در دستشویی است. بنابراین او زن را به قتل رسانده است.

قاتل 0

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۵۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان