//
کدخبر: ۳۵۶۷۸۱ //
مصطفی زمانی

استایل زیبا اما ساده یوسف سینمای ایران در اکران فیلمش + تصاویر

مصطفی زمانی بازیگر معروف نقش یوسف پیامبر در اکران فیلمش به نام "بدون قرار قبلی" با استایلی ساده اما جذاب ظاهر شد که مورد توجه هواداران این بازیگر قرار گرفت

استایل زیبا اما ساده یوسف سینمای ایران در اکران فیلمش + تصاویر
به گزارش فرتاک نیوز،

مصطفی زمانی (زادهٔ ۳۰ خرداد ۱۳۶۱) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. مصطفی زمانی با سریال ۴۵ قسمتی یوسف پیامبر به تلویزیون معرفی شد و به شهرت رسید. مصطفی زمانی فعالیت کاری خود را در تاریخ ۸ بهمن ماه ۱۳۸۳ با بازی در این سریال شروع کرد.

مصطفی زمانی

بیوگرافی مصطفی زمانی

مصطفی زمانی (۳۰ خرداد ۱۳۶۱ فریدون‌کنار) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی می‌باشد. وی با سریال ۴۵ بخشی یوسف پیامبر به تلویزیون ایران معرفی شد و به شهرت رسید.

مصطفی زمانی

با چهره آرام،‌ مثبت و ساده‌ای که داشت به خوبی می‌توانست در نقش یوسف پیامبر مقابل دوربین برود؛‌ اتفاقا برای همین نقش هم انتخاب شد. مصطفی زمانی از همان ابتدا استعداد خود را نشان داد و بازی او در نقش یوسف پیامبر آنچنان دیده شد که اولین بازی او به پله‌ای برای پرتاب تبدیل شد.

مصطفی زمانی

مصطفی زمانی در بازیگری تا آنجا پیش رفته که در توانست برای فیلم «جیب بر خیابان جنوبی» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد و برای «قصه عشق پدرم» سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد را از آن خود کند. بازی فوق العاده مصطفی زمانی در نقش «فرهاد» سریال «شهرزاد‌» بار دیگر چهره‌ای عاشق پیشه از او نشان داد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۷۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان