//
کدخبر: ۵۳۰۱۶ //
سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان

جمع‌بندی نهایی ابعاد اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان/ پترو فرهنگ در صدر تخلفات

سخنگوی کمیته تحقیق و تفحص صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه جمع‌بندی نهایی سرفصل‌های این کمیته درباره بررسی تخلفات و ابعاد اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان، برای ارایه گزارش به صحن علنی در کمیسیون آموزش مجلس آغاز شده است، گفت: به دلیل ادامه روند بررسی‌ها گزارش مذکور امروز در صحن قرائت نخواهد شد.

جمع‌بندی نهایی ابعاد اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان/ پترو فرهنگ در صدر تخلفات
به گزارش فرتاک نیوز،

اسدالله عباسی در خصوص آخرین وضعیت پرونده تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: از صبح امروز با حضور اعضای کمیسیون مربوطه، کمیته تحقیق، کارشناسان محقق دیوان محاسبات و مسئولین دستگاه ها همچون بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان، جمع بندی نهایی گزارش تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان در محل کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس آغاز شد.

 

وی با تاکید به اینکه روند نهایی شدن گزارش مذکور امروز تمام نخواهد شد،افزود: به احتمال فراوان تدوین این گزارش برای استماع صحن علنی به روزهای آینده کشیده می شود.

 

عضو هیات رییسه مجلس در مورد جزییاتی از بندهای این گزارش خاطر نشان کرد: موضوعاتی همچون تخلفات شرکت های وابسته به بانک سرمایه در صندوق ذخیره نظیر پترو فرهنگ هم اکنون در دست بررسی است. از این رو میزان قراردادها، حجم تبادلات با پیمانکاران و شرکت ها بعلاوه مباحث رانت خواری مالی مورد ارزیابی پایانی قرار می گیرد و چنانچه به تصویب اعضا برسد، گزارش به هیات رییسه جهت قرائت در صحن علنی ارایه خواهد شد.

 

عباسی پیرامون رقم کلی اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: با توجه به گستردگی تخلفات شرکت پترو فرهنگ هنوز حجم ریالی تخلف نهایی نشده و پس از جمع بندی دقیق این رقم اعلام می شود.

 

وی در پایان افزود: مدیران و افراد دخیل در پرونده اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان مشخص و در گزارش کمیته ذکر خواهد شد.

 

گفتنی است: جبار کوچکی نژاد رئیس هیئت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، پیشتر از قرائت گزارش نهایی تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در تاریخ امروز خبر داده بود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۳۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان