//
کدخبر: ۵۲۵۴۶ //

رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد

مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با اولین روز دفاع مقدس در کرمانشاه برگزار شد.

رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و اعضای شورای تامین، امروز(۳۱شهریور) به میزبانی سپاه نبی اکرم(ص) برگزار شد، نیروهای پیاده و زرهی مستقر در کرمانشاه توان و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

 

آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در ابتدای این مراسم با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، اظهار کرد: هر آنچه داریم از محرم و عاشورا است.

 

وی افزود: عاشورا به ما یاد داد چگونه از اسلام و ارزش‌ها دفاع کنیم و در جریان دفاع مقدس نیز با تکیه بر فرهنگ عاشورا بود که مقابل دشمنان ایستادگی کرده و از اسلام و کشورمان حراست کردیم.

 

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس مردم ما ایستادند و مقاومت کردند و ذره‌ای از مواضع خود عقب‌نشینی نکردند.

 

امام‌جمعه کرمانشاه با بیان اینکه امروز ایران اسلامی بعنوان یک ابرقدرت در خاورمیانه مطرح است، گفت: همین اقتدار و پیشرفت است که رییس جمهور آمریکا را عصبانی کرده است.

 

وی افزود: آمریکا آرزوی خاورمیانه بزرگ را در سر داشت که شکست خورده و همین باعث عصبانیت رییس جمهور آمریکا و بیان یاوه‌هایی در سازمان ملل علیه کشور ماست.

 

آیت‌الله علما ادامه داد: امروز رهبر معظم انقلاب از ما می‌خواهد انقلابی باشیم، انقلابی بمانیم و انقلابی فکر کنیم و تا زمانی که گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم، آسیبی به ما نخواهد رسید.

 

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه نیز با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی است که مایه عزت و سربلندی ما شد.

 

سردار ریحانی افزود: دفاع مقدس با عنایت خداوند، رهبری امام(ره)، حضور مردم و ایثار رزمندگان، با شکست دشمنان و سربلندی ما به پایان رسید.

 

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس ما برگرفته از فرهنگ عاشوراست، گفت: با تکیه بر همین فرهنگ بود که مقابل دشمنان ایستادیم و از عده و عده آنها نهراسیدیم و امروز هم در اوج قله‌های سربلندی هستیم.

 

ریحانی با بیان اینکه دفاع مقدس فرهنگ خودباوری و ما می‌توانیم را به ما آموخت، گفت: تا زمانی‌که براساس این اصول و ارزش‌ها حرکت کنیم، آهنگ حرکت ما در همه زمینه‌ها پرشتاب خواهد بود.

 

ریحانی عنوان کرد: امروز نیروهای مسلح ما با تجربه دوران دفاع مقدس و تجهیزات و آموزش‌های به روز، در کنار ملت بصیر، با اقتدار مقابل همه تهدیدات ایستاده‌اند و آماده دفاع از نظام هستند.

 

وی با بیان اینکه آینده از آن ماست، افزود: با عنایت خداوند، ابستادگی مردم و صلابت نیروهای مسلح، پیروزیهای بزرگتری در انتظار ما و شکست‌های سنگین‌تری در انتظار دشمنان ماست.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۵۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان