//
کدخبر: ۵۲۵۱۸ //

انتقاد مشاور امنیت ملی آمریکا از 'بند غروب برجام '

'هربرت مک مستر'در گفت و گویی مدعی شد که برجام از اساس ناقص است، تاثیرات توافق هسته ای برعکس انتظارات بوده و ایران فرصت یافته تا به توسعه برنامه موشکی خود ادامه دهد.

 انتقاد مشاور امنیت ملی آمریکا از 'بند غروب برجام '
به گزارش فرتاک نیوز،

 مک مستر دیروز (پنجشنبه) در مصاحبه با سی ان ان ضمن انتقاد از 'بند غروب برجام ' ( رفع محدودیت های برنامه هسته ای ایران پس از سال 2025)، قابل اعتماد بودن حکومت ایران را نیز زیر سوال برد و برجام را 'از اساس ناقص' خواند.

 

وی مدعی شد که حکومت ایران با به چرخش درآوردن سانتریفیوژهای غیرمجاز از خط قرمز عبور کرده و اقدامات اصلاحی باید شدیدتر باشد.

 

وی گفت : ایران در حال توسعه (برنامه) موشکی ای است که می تواند در آینده با برنامه هسته ای همراه شود. این رژیم نه تنها تا خط قرمز پیش آمده بلکه از آن نیز عبور کرده و سانتریفیوژ و آب سنگین بیش از حدی را به کار انداخته است.

 

مشاور امنیت ملی آمریکا تصریح کرد در زمان حاضر که که آژانس در این مورد از آنان ایراد گرفته و آنان هم اقدام خود را اصلاح کرده اند چگونه می توان به این حکومت اعتماد کرد؟

 

وی بار دیگر تاکید کرد که برجام باید به صورت سختگیرانه تری اجرا شود و 'بند غروب' این توافق را ایراد اساسی آن دانست و بار دیگر ایران را متهم به بی ثبات کردن خاورمیانه کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۵۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان