//
کدخبر: ۴۱۵۲۰ //

مراسم اربعین شهدای حادثه تروریستی مجلس در خانه ملت برگزار شد

مراسم بزرگداشت اربعین شهدای حادثه تروریستی ۱۷ خردادماه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مراسم اربعین شهدای حادثه تروریستی مجلس در خانه ملت برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

همزمان با فرارسیدن چهلمین روز شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی ۱۷ خردادماه که در حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی به وقوع پیوست، مراسم اربعین این شهیدان پیش از ظهر امروز با حضور رئیس و نمایندگان مجلس، خانواده های این شهیدان و برخی نمایندگان دولت برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی در سخنانی با اشاره به حادثه تروریستی اظهار داشت: این حادثه باعث شد تا خودمان بازیابیم و تصور نکنیم دشمن عقب کشیده است.

وی افزود: با این حادثه، همه جناح ها و جریان ها فهمیدند که انقلاب اسلامی هنوز دارای دشمن است و دشمن کاری به جناح ها ندارد و انقلابی و غیرانقلابی برای دشمن ملاک است.

نوروزی با بیان اینکه همه باید از دشمن انتقام بگیریم، گفت: به همین دلیل است که همه جناح های سیاسی، عمل پسندیده  سپاه پاسداران را تحسین کردند که پاسخ عمل مذبوحانه داعش را داد.

گفتنی در حادثه ۱۷ خردادماه امسال، یک  تیم تروریستی وابسته به گروهک تروریستی داعش با حمله به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، ۱۶ نفر را به شهادت رساند؛ در همان روز و در پی حمله تروریستی در حرم مطهر امام راحل، یک نفر از هموطنان نیز در آنجا به شهادت رسید.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۵۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان