//
کدخبر: ۳۶۵۱۱ //

پشت پرده تغییر ولیعهد عربستان چیست؟

کشورهای منطقه باید بدانند این تغییر با اهداف سلطه و استکباری صورت گرفته تا با فشار و ایجاد تنش توسط ولیعهد جدید کشورهای منطقه را با خود همراه کنند تا اهداف شوم خود را اجرایی کنند.

به گزارش فرتاک نیوز،

 محمدابراهیم رضایی درباره تغییر ولیعهد عربستان سعودی، برکناری ولیعهد سابق و انتخاب محمد بن سلمان را یک اقدام برنامه ریزی شده از سوی آمریکا خواند و به خبرنگار شریان نیوز گفت: تغییر ولیعهد عربستان و جانشینی محمد بن سلمان بعد از ملک سلمان شرایط آل سعود را بیش از پیش متزلزل کرده است. این تغییر در حالی صورت گرفته است که هنوز از سفر ترامپ  به عربستان مدتی نگذشته است و نشان می دهد که با نفوذ سیاست های آمریکا و ترامپ این تغییرات انجام شده است.

 

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص محمد بن سلمان تصریج کرد: این شاهزاده جوان سعودی فردی جنگ طلب است چرا که در واقع آغازگر جنگ علیه مردم مظلوم یمن بود و بسیاری از مناقشات را شروع کرده است.بنابراین از چنین فردی نباید انتظاری غیر از به دنبال آشوب گری در منطقه را داشت و در نتیجه فردی با چنین خصوصیاتی مورد تایید و تحسین آمریکا و رژیم صهیونیستی است چرا که آنان نا امنی در منطقه را بر هرچیز مقدم می دانند.

 

رضایی در پایان با اشاره به پیروی کورکورانه و بی چو و چرای ولیعهد جدید سعودی از دستورات آمریکا و اسرائیل و ایجاد تنش میان کشورهای منطقه به نفع آنان گفت: محمدبن سلمان مطیع غرب است و در فکر داشتن قدرت در منطقه و رسیدن به این هدف را با تنش میان کشورهای منطقه و اطاعت کشورهای عربی با خود می داند. ولیعهدی فردی که همواره از تروریست ها در منطقه حمایت کرده و با خط و نشان کشیدن برای کشورهای منطقه به فکر قدرت طلبی و سلطه بر کشورهای منطقه بوده است و اکنون به جایگاه بالاتری در دستگاه آل سعود رسیده است قطعا به نفع منطقه نخواهد بود و کشورهای منطقه باید بدانند این تغییر با اهداف سلطه و استکباری صورت گرفته تا با فشار و ایجاد تنش توسط ولیعهد جدید کشورهای منطقه را با خود همراه کنند تا اهداف شوم خود را اجرایی کنند.

 

منبع: شریان نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان