//
کدخبر: ۳۶۳۱۳ //

حضور ذوالفقار در راهپیمایی امروز تن نظام سلطه را لرزاند

آخرین جمعه ماه رمضان هم رسید تا مردم با ذوالفقار حضورشان یکبار دیگر محکم تر از همیشه تن نظان سلطه را بلرزانند و بدانند که نباید در خواب و خیال هم توهم پا گذاشتن حتی به مرزهای ایران را داشته باشند.

حضور ذوالفقار در راهپیمایی امروز تن نظام سلطه را لرزاند
به گزارش فرتاک نیوز،

امروز مردم ایران در شمال و جنوب، شرق و غرب، فریاد شده بودند تا باردیگر خواب استکبار را بیاشوبند و هیبت ایرانی را به رخ جهانیان بکشند.

 

پیر و جوان، زن ومرد آمده بودند تا بگویند هرجا نظام سلطه بخواهد غلط اضافی بکند، آنها آماده ی مقابله هستند.

 

مردم ایران در لبیک به فرمان امام خمینی (ره) که در 16 مرداد 58 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند همسو با مسلمانان جهان دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش گذاشتند.

 

مردم با هر نوع گرایش و تفکری، امروز آمده بودند تا اقتدار ملی و وفقشان را در آرمان دفا ع از مظلومان به خصوص مردم فلسطین نشان دهند.

 

قطعا حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تکمیل کننده حلقه امنیت و اقتدار پایدار جمهوری اسلامی است و پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های کشور در کنار دفاع همه جانبه در برابر هرگونه ظلم و ستم و تعدی به خاک و مرزهای امنیتی و جغرافیای فرهنگی و اعتقادی را نشان داد.

 

مردم با حضور حماسی در روز قدس به تروریست‌ها پاسخ دادند.

 

روز قدس امسال با سال‌های گذشته متفاوت بود از این جهت که دشمن تصور کرده بود که می‌تواند به ملت و کشور ما ضربه بزند ولی مردم همچنان که در انتخابات حضوری حماسی را رقم زدند امروز هم حماسه‌آفریدند تا درس عبرتی به پیکره استکبار بدهند.

 

مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس یک همایش ملی‌، انقلابی،‌ اسلامی و دینی که بر پایه وحدت و هوشیاری است نشان دادند.

 

“روز جهانی قدس، رمز وحدت و جهاد امت اسلامی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و زوال قطعی رژیم صهیونیستی” را مردم خراسان شمالی همسو با آحاد ملت ایران به زیباترین شکل با حضور آگاهانه شان به تصویر کشیدند.

 

اقشار مختلف مردمی در 34 نقطه خراسان شمالی با حضور در راهپیمایی فریاد زدند که مسجد الاقصی قبله اول مسلمانان جهان باید از تعرض اسرائیل غاصب خارج شود.

 

در کنار شعار های مرگ بر آمریکا و اسرائیل، شعار «مرگ بر آل‌سعود» نیز امسال از میان جمعیت شنیده می‌شد.

 

حضور جوانان ونوجوانان امسال پررنگ تر از همیشه بود تا همراهی و همدلی خود را با جوانان و نوجوانان فلسطین نشان دهند.

 

موج مردمی در کوچه و خیابان شهرها به دریای نماز جمعه متصل شد تا در سنگر آئین عبادی سیاسی نماز جمعه هوشمندی و آگاهی مردم تثبیت شود.

 

امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۳۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان