//
کدخبر: ۳۶۰۸۳ //

روز قدس یادگار جاودانه امام خمینی (ره) است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: روز قدس یادگار جاودانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همواره برای تمام ملت ایران و مسلمانان جهان ارزشمند است.

روز قدس یادگار جاودانه امام خمینی (ره) است
به گزارش فرتاک نیوز،

علی خیلدار روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار افزود: انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس نشان دهنده اهمیت مساله قدس و فلسطین برای جهان است.

وی اضافه کرد: با شرکت در این راهپیمایی این روز را باید باشکوه و با حضوری همه جانبه برگزار کنیم چرا که به فرموده مقام معظم رهبری امروز مساله فلسطین مساله اول جهان است و دفاع از فلسطین و قدس دفاع از مظلومیت است.

خیلدارگفت: به همین منظور و با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از همه اقشار مردم برای حضور باشکوه و پرتوان در راهپیمایی روز قدس دعوت می کند.

وی ادامه داد: مردم استان البرز با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی روز قدس ضمن بیعت دوباره با آرمان های انقلاب و تجدید میثاق با فرمان امام (ره) و مقام معظم رهبری رهبری به دشمنان نشان دهند که این ملت ذره ای از اصول خود پا پس نمی گذارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در ادامه با اشاره به برنامه های این اداره کل در روز قدس تصریح کرد: شرکت پرسنل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه، برپایی ایستگاه فرهنگی با هدف اهدای کتاب در خصوص مساله فلسطین و انقلاب اسلامی در بین شرکت کنندگان در راهپیمایی، برگزاری کارگاه هنری و اجرای برنامه زنده خوشنویسی در ایستگاه های فرهنگی در طول مسیرهای راهپیمایی که هنرمندان خوشنویس شعارهای انقلابی را در بین مردم توزیع می کنند از جمله برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در روز قدس است.

خیلدار ادامه داد: همچنین به همین مناسبت مسابقه عکاسی بین عکاسان هنرمند البرز در خصوص سوژه های ناب روز قدس در تمامی شهرستان های استان برگزار که در این رابطه ضمن اهدای جوایز به برگزیدگان ، نمایشگاهی از بهترین این عکس ها به زودی برپا می شود.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان