//
کدخبر: ۳۱۸۰۲ //

مجال تحریف را از تحریف‌کنندگان امام بگیریم/ دهه‌ شصت، دهه مبارزه با تروریسم بود

رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: اگر یک حقیقتی بارها تکرار نشود و با جزئیات و خصوصیات ذکر نشود، گمان تحریف این حقیقت به‌مرور وجود دارد.

مجال تحریف را از تحریف‌کنندگان امام بگیریم/ دهه‌ شصت، دهه مبارزه با تروریسم بود
به گزارش فرتاک نیوز،

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم بیست و هشتمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) در اجتماع هزاران نفری مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در حرم مطهر امام در حال سخنرانی هستند.

 

گزیده بیانات ایشان به شرح زیر است:

* اگر یک حقیقتی بارها تکرار نشود و با جزئیات و خصوصیات ذکر نشود، گمان تحریف این حقیقت به‌مرور وجود دارد. اکثر شما می‌دانید که انگیزه‌هایی برای تحریف شخصیت امام و تحریف انقلاب که بزرگ‌ترین هنر امام بزرگوار بود وجود دارد.

 

* ما باید حقایقی را که در باب امام(ره) و در باب انقلاب گفتیم تکرار کنیم تا مجال تحریف را از تحریف‌کنندگان بگیریم.

 

* رمز پیروزی حرکت امام این بود که توانست بر جوانان تکیه کند و آحاد جامعه را وارد میدان کند و در میدان نگهدارد.

 

* امام یک جذابیت‌های شخصی داشت؛ یک جذابیت‌هایی در شعارهای امام وجود داشت؛ این جذابیت‌ها آن‌قدر قوی بود که توانست قشرهای مختلف مردم را از جوان‌ها وارد میدان کند. امام دارای یک شخصیت بسیار قوی و بسیار مستحکم بود. امام دارای صراحت بود، دارای صداقت بود. همه‌ مخاطبان امام در گفته‌ او احساس صداقت می‌کردند. امام ایمان و توکلش به خدای متعال در رفتار و گفتار او به‌طور مساوی نمایان بود.

 

* بخشی از جذابیت امام مربوط به اصولی بود که امام ارائه می‌کرد. ازجمله‌ چیزهایی که امام به مردم ارائه می‌کرد اسلام بود؛ اسلام ناب محمدی. اسلام ناب یعنی اسلامی که نه اسیر و پابند تحجر است، نه اسیر و پابند التقاط است. امام در دورانی که هم تحجر وجود داشت هم التقاط وجود داشت، اسلام ناب را مطرح کرد؛ این برای جوان مسلمان جذاب بود. ازجمله‌ی مبانی امام، «استقلال»، «آزادی»، «عدالت اجتماعی»، «عدالت اقتصادی» و «بیرون آمدن از چنبره‌ی سلطه‌ی آمریکا» بود. این‌ها مبانی امام بود. این ها همه جذاب است.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان