//
کدخبر: ۷۰۱۰ //

تنفر ورزشکار ایرانی از ترامپ

به گزارش فرتاک نیوز، بنیامین جهرمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نفرت خودرا به ترامپ نشان داد ..دونالد ترامپ، در اقدامی قانونی را تصویب و به امضا رساند که بر اساس آن صدور روادید برای مردم برخی از کشورها از جمله ایران لغو شود.

 

این اقدام ترامپ در بسیاری از عرصه‌ها ی فرهنگی و ورزشی تأثیر سوء گذاشت به گونه‌ای که مانع رقابت‌های بین‌المللی افرادی شد که برای رقابت خود باید در این کشور حضور پیدا می‌کردند.

یکی از این افراد بنیامین جهرمی ورزشکار پرورش اندام ایرانی می‌باشد که  قرار است در مسابقات" آرنولد کلاسیک آمریکا" شرکت کند  اما متاسفانه با توجه قانون جدید وضع شده در این کشور به مشکل خورده است و  با به پایان رسیدن ویزایش قبل مسابقات نمی‌تواند آن را تمدید کند و باید به ایران بازگردد و  شانس حضور خود را در این مسابقات را از دست می‌دهد.

بنیامین جهرمی  درهمین زمینه پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرد و با درج هشتگ( HateTrump#) تنفر خود را به رئیس جمهور منتخب آمریکا نشان داد.(جمله نوشته شده در هشتگ به معنای نفرت از ترامپ می باشد.)

جهرمی نوشت:

"آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم خدایا میدانم که میبینى HateTrump # "

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۰۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان