//
کدخبر: ۴۳۴۰۶ //
خانواده ثروتمندی که ساکن کاخ سفید شده اند

اسناد ثروت لایتناهی دختر ترامپ

اسناد ثروت لایتناهی دختر ترامپ
به گزارش فرتاک نیوز،

اسناد حاضر شامل 87صفحه است و ایوانکا ترامپ برای ادامه کارش همچنان نیاز به گرفتن گواهینامه مخصوص دفتر اخلاق دولتی را دارد.

نویسنده: جولیا هورویتز

دیپلماسی ایرانی: ایوانکا ترامپ برای استخدام شدن در حلقه درونی دستگاه پدرش، محبور به تکمیل فرم هایی خاص شد. کاخ سفید برای نخستین بار روز جمعه این فرم ها را منتشر کرد. جرد کوشنر، داماد ترامپ و از مشاوران ارشد او نیز مجبور به پر کردن نسخه های مشابه به مانند همسرش شد. اسناد حاضر شامل 87 صفحه است و ایوانکا ترامپ برای ادامه کارش همچنان نیاز به گرفتن گواهینامه مخصوص دفتر اخلاق دولتی را دارد. اما از این اسناد چه چیزی در مورد امور مالی ایوانکا ترامپ کشف شده است:

درآمد میلیون ها دلاری ایوانکا ترامپ

ایوانکا ترامپ بر اساس این اسناد بین 1 ژانویه 2016 تا 31 می 2017، 13,5میلیون دلار درآمد کسب کرده است. از این مقدار بیشتر از 5میلیون دلار از تجارت های شخصی او به دست آمده که مربوط به برند ایوانکا ترامپ می شود. ایوانکا خود مدیریت تجارت های شخصی اش را برعهده داشت اما بنابر گزارش سی ان ان مانی، مدیریت برند شخصی اش را حداقل به طور اسمی در اوایل سال جاری رها کرده است.

دریافت میلیون ها دلار از سازمان ترامپ

بر اساس اسناد به دست آمده، ایوانکا ترامپ «حقوق، مزایا و دستمزدی» در حدود 2,5میلیون دلار را از سازمان ترامپ دریافت کرده است. ایوانکا به عنوان معاون اجرایی املاک و مستغلات و مسئول توسعه کسب و کار در این سازمان فعالیت می کند. جالب است که او از این موقعیت نیز در ماه ژانویه به صورت اسمی کناره گیری کرد اما همچنان مدیریت پروژه ساخت هتل های بین المللی ترامپ در واشنگتن را بر عهده دارد.

دنیای کتاب و تلویزیون ایوانکا

ایوانکا ترامپ در حوزه سرگرمی هم فعال است. او نزدیک به 787هزار و 500دلار از فروش کتابش به نام «زنانی که کار می کنند» به دست آورد. این کتاب، پرفروش ترین کتاب بهار سال گذشته بود. نمایش های «برنامه زنده شنبه شب» و «نیمه شب با جیمی فالون» نیز برای او هزاران دلار به ارمغان آورده اند.

ارزش 762میلیون دلاری زوج ترامپ

این تصویر بزرگ این خانواده است: دختر رئیس جمهور و شوهرش ثروتی لایتناهی دارند. اسناد موجود ثابت می کنند که ارزش دارایی این زوج در مجموع حداقل 207میلیون دلار است اما می تواند تا 762میلیون دلار بالا برود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۴۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان