//
کدخبر: ۲۳۹ //

خاطره خواندنی بازیگر معروف از سینما رفتن مادربزرگش

شب گذشته رضا احسان پور استند آپ کمدی خود را درباره «سلمونی» یا به زبان امروزی آرایشگاه مردانه و اتفاقات کوتاهی مو در مدارس اجرا کرد. در بخشی از برنامه رامبد جوان یادی از مرحوم دنیا فنی زاده کرد و فقدان او را به جامعه هنر تسلیت گفت.

پرویز پور حسینی در ابتدای گفتگوی خود با رامبد جوان گفت: من از شما بابت این برنامه تشکر می‌کنم. لازم است از این برنامه حمایت شود؛ چرا که دوست داشتن و انرژی مثبت را یاد می‌دهد. ما همیشه بعد از اجرای تئاتر زمانی که از سن پایین می آییم حالمان بهتر است. برنامه خندوانه هم اینگونه است.

او  دراین برنامه از رامبد جوان پرسید بینندگان این برنامه چه تعداد هستند؟ رامبد جوان هم گفت: بیش از ۴۰ میلیون این برنامه را می‌بینند.

این بازیگر درباره فعالیت اخیر خود عنوان کرد: من الان دارم استراحت می‌کنم. مدتی است همکاران من  پر کار نیستند .کمتر کار میکنند و  تعدادی خانه نشین هستند. اخیرا فیلم سینمایی کار کردم به نام «صدای منو می شنوید؟» به کارگردانی صادق پروین آشتیانی که برای جشنواره فجر است. چند سکانس برای آقای کیمیایی کار کردم و اقای جوزانی. در طول یک سال ما شاید تنها سه ماه مشغول کار باشیم ؛ اما مردم فکر می‌کنند ما خیلی کار می‌کنیم. قضیه بیکاری در صنف ما هم وجود دارد. بچه ها با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند ولی گلایه نمی کنند.

پورحسینی در پاسخ به سوال جوان درباره هیجان انگیزترین کار خود بیان کرد: بیش از ۴۰ فیلم بازی کردم هر کدام از یک زاویه هیجان انگیز بود. در  فیلم «طلسم» نقش منفی داشتم. شاید آن نقشی متفاوت و هیجان انگیز باشد. در دوره جدید کسی از من نقش منفی  ندیده است. بعد از مدتی کمتر نقش منفی بازی کردم.

جوان دلیل بازی نکردن نقش منفی را سوال کرد. پورحسینی پاسخ داد: دلیل بازی نکردنم  این بود؛ برای فیلم «شب حادثه» که نقش منفی بازی کرده بودم٬ دو بلیط در جشنواره داشتم و‌ به مادر و مادربزرگم بلیط را دادم. مادربزرگم خانم شمالی بود که  باصدای بلند صحبت  می کرد . زمانی که آنها برای دیدن  فیلم می روند، یکی از تماشاگران به نقش من با لهجه شمالی توهین می کند. مادربزرگم همان جا بلند می شود  و می گوید خانم بچه ما آدم خوبی است، اینجا بازی می کند.

زمانی که به خانه آمدم، مادربزرگم گفت: «تو درست بشو نیستی! چرا رفتی این نقش را بازی کردی؟ برو نقشی را بازی کن که مردم دعایت کنند.

جوان در خصوص رابطه این بازیگر با نوه های خود سوال کرد. وی پاسخ داد: دو نوه به نام های سپهر و ستاره دارم. با آنها تئاتر می‌روم و رابطه خوبی با من دارند. حتی زمانی که سر کار هستم، دلتنگ من می‌شوند. دلم می‌خواهد خوشبخت شوند. بچه داشتن مسئولیت بزرگی است. من فقط یک پسر دارم که متولد ۵۳ است.

پورحسینی در پاسخ به سوال جوان درباره زندگی در تهران اظهار داشت: اگر شغل من بازیگری نبود از تهران میرفتم؛  چرا که بیشتر استودیو و لوکیشن ها اینجا هستند.

در پایان پرویز پورحسینی قول داد، برای خوشحالی مردم بیرون از برنامه خندوانه،  کتابی که دوست دارد،  در یک کتابفروشی بخواند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان