//
کدخبر: ۱۴۷۲۷ //

کنایه سردبیر روزنامه اسرائیلی به نتانیاهو! +عکس

سردبیر روزنامه صهیونیستی هاآرتص در توییترش پستی کنایه‌آمیز خطاب به بنیامین نتانیاهو منتشر کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،  سردبیر بخش بین‌الملل روزنامه صهونیستی هاآرتص پستی کنایه‌آمیز خطاب به نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس به اشتراک گذاشت. وی خطاب به نتانیاهو نوشت: وقتی وزیرخارجه ایران تاریخ یهود را بهتر از نخست وزیر دولت یهود می‌داند".

 

سردبیر روزنامه هاآرتص زمانی این پست را منتشر کرد که محمدجواد ظریف در توییترش مطالبی درباره آداب و رسوم یهوریان نوشت.وی به توییتی اشاره می‌کند که وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به ادعاهای بی‌‌پایه و اساس نتانیاهو در مراسم جشن پوریم منتشر کرد. ظریف در این پیام نوشته بود:

 

نتانیاهو بار دیگر نه تنها واقعیت‌ها را تحریف می‌کند، بلکه گذشته را نیز تحریف می‌کند.» ظریف در ضمیمه این پیام اضافه کرده بود که نتانیاهو علاوه بر تحریف واقعیات معاصر، گذشته و کتاب مقدس را نیز تحریف می‌کند. وی در پستش اظهار تأسف کرده بود که تعصب و نژادپرستی به جایی رسیده است که به مردمی که سه بار در تاریخ یهودیان را نجات داده‌اند چنین اتهامی وارد می‌شود.

 

وزیر خارجه کشورمان در انتهای پیام توییتری‌اش خاطرنشان کرده بود کتاب استر بیان می کند که چگونه خشایارشا در چنین روزی یهودیان را از توطئه هامان نجات داد؛ دوباره در زمان کوروش، پادشاه ایران یهودیان را از اسارت در بابل رهانید؛ و در زمان جنگ جهانی دوم که یهودیان در اروپا کشتار می شدند، ایرانیان به آنان پناه دادند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۷۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان