//
کدخبر: ۴۲۷۷۸۲ //

فتاح به ستاد اجرایی و سعید محمد به بنیاد مستضعفان می روند

با انتصاب مدیرعامل ستاد اجرایی، فعالیت هفتمین رئیس بنیاد مستضعفان به پایان خواهد رسید و شنیده‌ها حکایت از آن دارد که احتمالا از میان گزینه‌های مختلف، گزینه محتمل فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء که مدتی دبیر شورای عالی مناطق آزاد بود و هم‌اکنون به عنوان مشاور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

فتاح به ستاد اجرایی و سعید محمد به بنیاد مستضعفان می روند
به گزارش فرتاک نیوز،

با انتصاب محمد مخبر به سمت معاونت اول ریاست جمهوری کشورمان در آذرماه سال ۱۴۰۰، سکان هدایت این مجموعه به عارف نوروزی سپرده شد؛ فردی که با عنوان «سرپرست» به این سمت برگزیده شد و تا به امروز با همین عنوان، مدیریت این مجموعه بزرگ و مهم را عهده دار بوده است.

دورانی که ظاهراً به انتها نزدیک شده چراکه شنیده‌ها حکایت از آن دارد که به زودی پرویز فتاح ، رئیس بنیاد مستضعفان با ترک این مجموعه، به عنوان مدیرعامل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) مشغول به فعالیت خواهد شد. خبری که خبرگزاری مهر منتشر کرده و معلوم نیست چه زمانی تحقق خواهد یافت.

در صورت این انتصاب، فعالیت هفتمین رئیس بنیاد مستضعفان به پایان خواهد رسید و شنیده‌ها حکایت از آن دارد که احتمالا از میان گزینه‌های مختلف سعید محمد ، به عنوان جایگزین فتاح برگزیده خواهد شد؛ فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء که مدتی دبیر شورای عالی مناطق آزاد بود و هم‌اکنون به عنوان مشاور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی فعالیت می‌کند.

این در حالی است که افزون بر محمد، از افرادی مانند حجت الله عبدالملکی، حسین دهقان و چند نفر دیگر هم به عنوان گزینه‌های جایگزینی فتاح در بنیاد مستضعفان نام برده می‌شود.

احتمالا به زودی شاهد تغییراتی در ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و همچنین بنیاد مستضعفان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۷۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان