//
کدخبر: ۳۴۸۲۱۷ //
واکنش فرتاک نیوز به گزارش غیر واقع شبکه سعودی ایران اینترنشنال؛

وقتی که ضد انقلاب ناشیانه به قالیباف حمله می کند!

ضدانقلاب در تازه‌ترین هجمه‌ای خود این بار یک فیلم تقطیع شده را علیه قالیباف منتشر کردند.

وقتی که ضد انقلاب ناشیانه به قالیباف حمله می کند!
به گزارش فرتاک نیوز،

ضد انقلاب در یک فیلم تقطیع شده مربوط به یخچال قالیباف که در حقیقت این فیلم مربوط به یکی از  مصاحبه  های انتخاباتی سال 96 است که قالیباف این صحبت را به نقل از یکی از بازنشستگان عنوان می کند.

ضد انقلاب مثلاً عدالت خواه با ناجوانمردی این فیلم را تقطیع نمود و مورد سوء استفاده قرار داد، چنان چه در همین راستا و برای تخریب هر چه بیش تر قالیباف، موضوع خریدان سیسمونی خانواده قالیباف از  ترکیه  را برجسته کردن و بر روی آن مانور دادند، در حالی که هم یکی از اعضای  خانواده  قالیباف و مسئولان هواپیمایی موج خرید سیسمونی و اضافه بار توسط خانواده‌ی قالیباف را از اساس رد کردند. 

در هر حال بایستی پذیرفت که رسانه‌های معاند برای سیاه نمایی دست به هر اقدام غیر اخلاقی خواهند زد و باید هشیار بود و اجازه این گونه رفتارها را نداد چرا که جوانان ایران زمین ممکن است تحت تاثیر این گونه رفتارها قرار بگیرند .

هم چنین خبرگزاری فارس نیز در این زمینه گزارشی تهیه کرده است که با هم می خوانیم:

طی روزهای گذشته تصاویری از خانواده (همسر، دختر و داماد ) قالیباف  رئیس مجلس  در  فرودگاه  حواشی زیادی را در  فضای مجازی  به وجود آورد.

بر خلاف ادعایی که گفته می‌شد آن‌ها برای خرید سیسمونی به ترکیه رفته‌اند، یکی از اعضای خانواده قالیباف و هواپیمایی معراج خرید سیسمونی و اضافه بار توسط این خانواده را تکذیب کردند.

در ادامه تخریب رسانه‌های معاند در خارج، همزمان افرادی در داخل نیز به نام عدالت‌خواهی اقدام به انتشار فیلمی تقطیع شده کردند و وانمود کردند قالیباف در مورد یخچال خالی خانه شان صحبت کرده است.

اما اصل این فیلم(فیلم کامل)مربوط به مصاحبه‌های انتخاباتی سال ۹۶ است که قالیباف این صحبت را به نقل از یکی از بازنشستگان عنوان می‌کند که این افراد  با نام عدالتخواهی آن را تقطیع کردند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۲۱۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان