//
کدخبر: ۳۴۷۴۹۸ //

پول حاصل از فروش نفت با دیپلماسی اقتصادی با سهولت دریافت می‌شود

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد دیپلماسی اقتصادی دولت سیزدهم باعث شده تا در چند ماه گذشته فروش نفت ایران در بازارهای رسمی و غیررسمی افزایش یابد و پول حاصل از فروش نفت نیز با سهولت بیشتری دریافت شود.

پول حاصل از فروش نفت با دیپلماسی اقتصادی با سهولت دریافت می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

احسان ارکانی، در مورد عملکرد دولت سیزدهم گفت: دولت آیت الله سید ابراهیم رئیسی بر خلاف دولت قبل که سرنوشت کشور، اقتصاد و معیشت مردم را به مذاکرات گره زده بود از همان ابتدا با شعار جداسازی مسیر اقتصاد از مذاکرات روی کار آمد و در عمل هم این کار را اجرایی کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: دولت سیزدهم در مذاکرات وین با عزت و اقتدار از منافع ملت ایران دفاع می‌کند و بر مبنای سه اصل «عزت، حکمت و مصلحت» کار مذاکرات را ادامه می دهد، اما معیشت و اقتصاد مردم را به هیچ وجه معطل مذاکرات نکرده است.

نماینده مردم نیشابور اظهار داشت: این رویکرد دولت رئیسی باعث شده تا در چند ماه گذشته فروش نفت ایران در بازارهای رسمی و غیررسمی افزایش یابد و پول حاصل از فروش نفت نیز با سهولت بیشتری دریافت شود.

ارکانی خاطر نشان کرد: در حوزه صادرات غیرنفتی شاهد رشد و رونق این بخش بودیم و  درآمد حاصله به ده ها میلیارد دلار رسیده است ادامه این مسیر می‌تواند اقتصاد ما را مقابل تحریم‌ها مقاوم سازد.

وی افزود: اگر ما در طول سال‌های پیش رو به همین مسیر ادامه دهیم جدای از اینکه مذاکرات به نتیجه برسد یا خیر و تحریم‌ها برداشته شود یا نه می توانیم مسیر مقاوم سازی اقتصاد کشور برابر تحریم ها را تقویت کنیم و اگر به این هدف برسیم همان چیزی است که تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی» مد نظر رهبر معظم انقلاب بوده و هست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۴۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان