//
کدخبر: ۱۱۵۸۵۱ //

ترامپ می خواهد بگوید خواهان مذاکره است و ایران نمی خواهد

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: ترامپ با پیشنهاد مذاکره در حال عوام فریبی و ایجاد اختلاف در ایران است.

ترامپ می خواهد بگوید خواهان مذاکره است و ایران نمی خواهد
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت الله سید احمد میرعمادی روز جمعه در آئین سیاسی عبادی نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد افزود: در هفته گذشته مقامات آمریکایی پس از ماه ها لفاظی و تهدید و تحریم پیشنهاد مذاکره مستقیم با مقامات ایران را دادند.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور آمریکا اعلام آمادگی مذاکره با رئیس جمهور ایران بدون هیچ پیش شرط کرده است، بیان کرد: از طرفی وزیر امور خارجه آنها 12 شرط برای این مذاکره بیان کرد.

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: هدف رئیس جمهور آمریکا از پیشنهاد مذاکره چیست؟ جواب ظاهری این است که رئیس جمهور آمریکا می خواهد فشار روانی بر افکار عمومی ملت ایران و بین الملل وارد کند و بگوید خواهان مذاکره است و ایران نمی خواهد.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا می خواهد مدل برخورد با کره شمالی را در ایران پیاده کند که مذاکره ظاهری را انجام دادند ولی همان تحریم ها ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: برخی افراد ساده لوح ذوق زده شده و می گویند باید این فرصت را غنیمت شمرد اما واقعیت این است که آمریکا با این پیشنهاد می خواهد تنش و اختلاف در داخل کشور ایجاد کند.

آیت الله میرعمادی افزود: از سویی می خواهند با تشدید تحریم بر مردم فشار آورند و از طرفی دیگر بر طبل مذاکره بکوبند و در داخل کشور آشوب و اعتراض توسط فرصت طلبان و تحت تاثیر افکار غرب اخلا ایجاد کنند.

امام جمعه خرم اباد اظهار داشت: یکی از مقامات آمریکا گفته است که هدف اصلی از بین بردن نظام جمهوری اسلامی ایران است و آنقدر فشار ایجاد می شود که مردم و مسئولان ایران عقب نشینی کنند و پا روی خون شهیدان بگذارند و از اهداف انقلاب دست بکشند.

وی ادامه داد: ملت ایران برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هزاران شهید تقدیم کرده است و کسی جرات ندارد پا روی خون شهیدان بگذارد و خانواده شهدا و جانبازان و احاد ملت ایران اجازه این اتفاق را نمی دهند.

آیت الله میرعمادی گفت: ما حدود چهار سال با آمریکا مذاکره کردیم و نتیجه ای نگرفتیم و مومن از یک سوراخ 2 بار گزیده نمی شود.

وی افزود: نگاه به رفتار فرصت طلبان نکنید اینها مانند حباب هستند و این شرایط از بین می رود و مردم ایران به دستاوردهای انقلاب متعصب هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس تسلیم نشدیم و مقاومت و ایستادگی کردیم و امروز سربلندیم.

وی گفت: آمریکا کودکان را از پدر و مادر جدا کرد و دم از حقوق بشر می زند،کجای عالم امریکا به درد ملتی خورده است اکنون راه حل اساسی تکیه بر توان داخلی و نه مذاکره با آمریکا است.

وی ادامه داد: همچنین یکی از جنگ های صدر اسلام جنگ احزاب بوده است که یهودی ها با مشرکان هم پیمان شدند و امروز هم صهیونیست ها با اعمال تروریستی به جان مسلمانان افتاده اند.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: اسرائیل غاصب عهد شکن و پیمان شکن است زیربار هیچ پیمان بین المللی نمی رود خودش حدود 400 سلاح هسته ای دارد اما در برابر اسران اسلامی عرض اندام می کند.

وی اظهار داشت: اسرائیل پیمان های بین المللی را یکی پس از دیگری نقض می کند اما در کنار آمریکا، ایران را متهم به نقض قوانین بین المللی می کند.

وی گفت: امریکا می خواهد دولت یهود را در فلسطین قرار دهد.

امام جمعه خرم آباد تاکید کرد که ملت مسلمان دنیا باید همچون پیامبر گرامی اسلام با صهیونیست ها باید با قاطعیت رفتار کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۵۸۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان