//
کدخبر: ۴۵۳۱۹۰ //

نکاتی که رعایت آن‌ها اولین رابطه جنسی زوج را رویایی می‌کند

رابطه جنسی اتفاقی لذت‌بخش، هیجان‌انگیز و لازم برای زوجین است که در اولین رابطه که یکی از مهمترین اتفاقات و بعضا اتفاقی استرس‌آمیز برای هر دو طرف خواهد بود، رعایت چند نکته می‌تواند رابطه‌ای رویایی، لذت‌بخش و مطلوب را برای زوج رقم بزند.

نکاتی که رعایت آن‌ها اولین رابطه جنسی زوج را رویایی می‌کند

اولین رابطه زناشویی بین زوجین که اغلب با استرس همراه است نیازمند رعایت و توجه به چند نکته است تا در عین لذت از هم‌آغوشی با شریک عاطفی بتوانند بهترین تجربه جنسی را برای اولین بار کنار یکدیگر تجربه کنند.

ایجاد حس امنیت در اولین تجربه رابطه جنسی یا اولین سکس یکی از مهم‌ترین مسائل است که به یک رابطه جنسی لذت‌بخش و رویایی منتج می‌شود. بطور مثال اطمینان دادن به طرف مقابل درباره نداشتن بیماری‌های مقاربتی که می‌توانند از طریق تماس جنسی منتقل شوند، استرس را از خود و طرف مقابل دور خواهد کرد که بسیار حائز اهمیت است.

استفاده از وسایل محافظتی در اولین رابطه اهمیت بالایی دارد. چراکه عدم استفاده از وسایل محافظتی مانند کاندوم‌های زنانه و مردانه و یا قرص‌های پیشگیری می‌تواند منجر به بارداری و یا ابتلا به بیماری‌های مقاربتی نظیر ایدز شود.

باتوجه به عدم شناخت دو طرف در مورد شرایط و ویژگی‌های بدنی و فیزیولوژیکی بدن یکدیگر، بوسیدن، لمس کردن و دیگر کار‌های لذت‌بخش تماسی پیش از برقراری اولین رابطه، در آماده‌سازی نقش مهمی را ایفا می‌کنند.

انتخاب یک محل مناسب و بدون مزاحمت برای اولین سکس نکته بسیار مهمی در برقراری رابطه جنسی است. چراکه مکان نامناسب مانع لذت بردن و رابطه‌ای با کیفیت می‌شود. 

یکی از راه‌های افزایش لذت در اولین رابطه جنسی، استفاده از موسیقی مورد علاقه و تحریک‌برانگیز است. رابطه جنسی در نور کم خصوصا برای افراد خجالتی، باعث داشتن احساس بهتر در رابطه جنسی است.

رعایت نکات مربوط به بهداشت شخصی برای انجام اولین رابطه جنسی، مثل تمیزی اندام‌های جنسی، خوشبو بودن، تمیزی دندان‌ها و عدم بوی بد دهان و استفاده از عطر و خوش‌بوکننده‌های بدن، جذابیت اولین رابطه زناشویی را افزایش می‌دهد. درمقابل عدم رعایت آن باعث سردی و بی‌میلی طرف مقابل خواهد شد.

ورزش کگل که مربوط به تقویت لگن و ماهیچه‌های کف آن می‌شود در ارگاسم تاثیر‌گذار است. تقویت ماهیچه‌های کف لگن باعث افزایش توانایی در لذت جنسی شده و باعث ارگاسم بهتر و رابطه جنسی با کیفیت‌تری می‌شود.

درباره احساسات و تجربیات خود از اولین رابطه جنسی صحبت کنید. با به اشتراک گذاشتن احساسات خود در اولین رابطه زناشویی می‌توانید طرف مقابل را به سمت آشنایی بیشتر با علایق، فانتزی‌ها و لذت‌های خود سوق دهید.

برای داشتن یک رابطه لذت‌بخش، دوست‌داشتنی و کاهش درد اولین رابطه جنسی، از ژل‌هایی مانند لوبریکانت و مایعات روان‌کننده استفاده کنید، تا ضمن کاهش درد باعث راحت‌تر شدن عمل دخول و کاهش آسیب برای واژن زنان شود.

انتخاب یک پوزیشن مناسب می‌تواند لذت ناشی از اولین رابطه جنسی را دوچندان کند. چرا که در یک پوزیشن جنسی مناسب، هر دو طرف اوج لذت را تجربه خواهند کرد.

یکی از راه‌های کاهش ترس از اولین رابطه جنسی، افزایش آگاهی با مطالعه در مورد سکس و نحوه برقراری ارتباط جنسی است. همه افراد به یک میزان احساس درد نکرده و خونریزی به شکل شدیدی را تجربه نمی‌کنند. از دیگر راه‌هایی که می‌تواند ترس از اولین رابطه جنسی را کمتر کند، داشتن شریک عاطفی است که با رعایت نکاتی مانع تجربه احساس درد زیاد در طرف مقابل می‌شود.

در کنار نکات گفته‌شده برای داشتن یک رابطه جنسی با کیفیت و لذت‌بخش، انجام ندادن بعضی کارها می‌تواند باعث بهتر انجام شدن رابطه جنسی شود. کارهایی که برای اولین رابطه جنسی نباید انجام دهید عبارت‌اند از:

- عجله در رسیدن به انزال

- تلاش نکردن برای به ارگاسم رساندن زنان

- فشار بیش از حد برای دخول

- عدم استفاده از کاندوم و وسایل پیشگیری از بارداری

- نداشتن معاشقه و صحبت‌های عاشقانه

- ایراد گرفتن از اندام و نقص‌های احتمالی شریک عاطفی

- توجه نکردن به نظافت و بهداشت فردی

- بی‌توجهی به درد کشیدن طرف مقابل

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۳۱۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان