//
کدخبر: ۴۵۱۸۳۴ //

عمق واژن تا رحم چقدر است؟

عمق واژن تا رحم چقدر است؟

عمق واژن تا رحم چقدر است؟
به گزارش فرتاک نیوز،

“عمق واژن تا رحم به طور متوسط ​​حدود 10 سانتی متر یا 4 اینچ است. با این حال، این می تواند از زن به زن متفاوت باشد، زیرا طول واژن می تواند از 7 تا 12 سانتی متر یا 2.8 تا 4.7 اینچ متغیر باشد. در این مطلب از سایت همسرتایم به این سوال که عمق واژن تا رحم چقدر است می پردازیم.

عمق واژن تا رحم واژن یک لوله عضلانی و انعطاف پذیر است که از دهانه رحم به دهانه رحم متصل می شود. دهانه رحم.

در طول رابطه جنسی، آلت تناسلی مرد در واژن قرار می گیرد و می‌تواند تا دهانه رحم برسد. اندازه و شکل رحم نیز می تواند از زن به زن متفاوت باشد.

رحم یک اندام عضلانی به شکل گلابی است که در لگن قرار دارد. رحم در دوران بارداری جنین را در خود جای می دهد. اندازه رحم با بارداری افزایش می یابد و پس از زایمان به اندازه طبیعی خود باز می گردد. در اینجا چند نکته دیگر در مورد عمق واژن تا رحم آورده شده است:

عمق واژن تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد. با پرده بکارت پرده بکارت یک غشای نازک است که دهانه واژن را می‌پوشاند.

برخی از زنان با پرده بکارت به دنیا می آیند، در حالی که برخی دیگر این گونه نیستند. پرده بکارت در طول فعالیت جنسی یا قرار دادن تامپون پاره می شود.

عمق واژن تحت تأثیر زایمان قرار نمی گیرد. زایمان می تواند باعث کشش و شل شدن عضلات واژن شود. با این حال، این معمولاً بر عمق واژن تأثیر نمی گذارد. عمق واژن می تواند با افزایش سن تغییر کند.

با افزایش سن، عضلات واژن ممکن است ضعیف تر و شل تر شوند. این می تواند باعث کوتاه شدن یا باریک شدن واژن شود. اگر در مورد عمق واژن یا رحم خود سوالی دارید، باید با پزشک یا سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی صحبت کنید.

 

از اینکه زمان ارزشمندتان را به مطالعه این مطلب از سایت همسرتایم در رابطه با این سوال که عمق واژن تا رحم چقدر است اختصاص دادید بی نهایت سپاسگزاریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۱۸۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان