//
کدخبر: ۴۴۳۵۹۹ //

پسر می خوای؟ این ادویه را مصرف کن

بر اساس تحقیقات، مصرف برخی مواد غذایی می‌تواند به افزایش شانس پسردار شدن کمک کند که ادویه های پسرزایی را معرفی میکنیم.

پسر می خوای؟ این ادویه را مصرف کن
به گزارش فرتاک نیوز،

با وجود پیشرفت علم، هنوز امکان صددرصدی تعیین جنسیت جنین وجود ندارد، اما نمی‌توان تأثیر نوع تغذیه بر سیستم باروری و ویژگی‌های فیزیولوژیک بدن را انکار کرد، به همین خاطر افزایش شانس پسردار یا دختردار شدن با استفاده از رژیم غذایی وجود دارد. متخصصان طب سنتی توصیه می کنند که برای اینکه صاحب فرزند پسر شوید، مزاج شما باید به سمت گرمی برود، بنابراین خوردن ادویه‌ها و مواد غذایی با طبع مایل به گرمی می‌تواند به پسردار شدن کمک کند.

دارچین

دارچین ادویه‌ای دارای طبع گرم و خشک است که در طب سنتی برای پسردار شدن به مصرف آن توصیه شده است. شما می توانید دارچین را در انواع غذاها به عنوان طعم دهنده اضافه کنید و یا یک عدد چوب دارچین را در یک فنجان آب جوش قرار دهید و 10 تا 15 دقیقه صبر کنید. برای افزایش اثربخشی این متد در پسرزایی، توصیه می‌شود مقداری عسل به چای خود اضافه کنید.

دارچین

فلفل سیاه

طبق دیدگاه طب سنتی ایران طبع فلفل سیاه گرم و خشک است و خواص متعددی دارد. فلفل سیاه برای پسردار شدن و فلفل سبز برای دختردار شدن می تواند مفید باشد. برای پسردار شدن با فلفل سیاه توصیه می شود این نوع رژیم غذایی حداقل چند ماه پیش از باردار شدن آغاز شود.

زعفران

زعفران یا طلای سرخ دارای طبع گرم و خشک است و با دارا بودن عناصری چون سدیم، پتاسیم ، منیزم و کلسیم می تواند تاثیر بالایی در محیط داخلی رحم مادر داشته و شرایط را برای تولد نوزادی با جنسیت پسر فراهم نماید.

زنجبیل

زنجبیل ادویه و دارویی گیاهی با طبع گرم است که مصرف آن می‌تواند برای پسردار شدن کمک کند. زنجبیل دارای خاصیت ضد التهابی و آنتی اکسیدانی است که می‌تواند به گرم شدن محیط داخلی رحم مادر و بهبود عملکرد سلول‌های تولید اسپرم کمک کند.

زنجبیل

فلفل قرمز

طبع فلفل قرمز در طب سنتی گرم می باشد، فلفل قرمز چون طبع گرمی دارد، برای رحمی که سرد شده مفید است و موجب افزایش شانس پسردار شدن می شود.

مارچوبه

مارچوبه گیاهی است که می توانید آن را به عنوان چاشنی، بهصورت پخته و در غذاهای خود و در سالادهای سبزیا به عنوان دمنوش استفاده نمایید. مزاج مارچوبه گرم و خشک است و برای پسرزایی می توان از آن استفاده نمود.

هل

هل از جمله ادویه‌های خوشبو است که مزاج آن گرم و خشک است. در طب سنتی برای پسردار شدن مصرف ادویه های گرم چون هل توصیه شده است.

هل

زیره

زیره دانه‌ای است معطر و ضد نفخ که به‌عنوان ادویه استفاده می‌شود، طبع زیره سبز گرم و خشک است و برای تعیین جنسیت جنین و پسردار شدن مصرف زیره و عرق زیره چند ماه قبل از بارداری موثر است.

نکات مهم:

  • برخوردار بودن از یک رژیم غذایی متعادل و مقوی برای متولد شدن نوزادی سالم ضروری است.

  • اگر فرزند پسر می خواهید طبق دستور طب سنتی ابتدا مزاج خود را بشناسید زیرا ممکن است اصلا نیازی به مصرف گرمی فراوان نباشد.

  • مصرف بیش از حد خوراکی های گرم بدون توجه به مزاج عوارض فراوانی خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۳۵۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان