//
کدخبر: ۴۱۵۸۰۹ //
مسواک| مسواک زدن

قبل از قرار دادن خمیر دندان، مسواک خود را خیس نکنید

اینکه آیا باید مسواک خود را قبل از قرار دادن خمیر دندان روی آن خیس کنید یا آن را خشک نگه دارید، موضوعی بحث برانگیز است، با این حال، دکتر ساحل پاتل، متخصص کلینیک مارلی‌بون اسمایل در لندن، خیس کردن مسواک را توصیه نمی‌کند، زیرا معتقد است این مسواک باعث رقیق شدن خمیر دندان می‌شود.

قبل از قرار دادن خمیر دندان، مسواک خود را خیس نکنید
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر ساحل پاتل می گوید: خمیردندان به خودی خود رطوبت مناسبی دارد و اگر خیس باشد زودتر کف می کند و زودتر آن را تف می دهد و از اثر پاک کنندگی آن می کاهد.

دکتر پاتل همچنین می گوید: اکثر افراد هنگام مسواک زدن آن را با فشار زیادی در دست می گیرند و اغلب با مشت مسواک خود را می گیرند، در حالی که روش صحیح این است که شما نباید احساس کنید که با مسواک، مسواک می زنید. زیرا این بیش از حد است

وی تاکید کرد: همچنین اگر مسواک ها روی دندان ها پخش شوند تاثیر زیادی در تمیزکردن دندان ها ندارند، اما مسواک ها باید مستقیما روی دندان ها قرار گرفته و به آرامی دندان ها را لمس کنند.

دکتر پاتل همچنین توصیه می کند که هنگام مسواک زدن، از دندان های عقب شروع کنید و به سمت جلو حرکت کنید.

او گفت: «دندان‌های عقب اغلب سخت‌ترین قسمت برای تمیز کردن هستند، بنابراین توصیه می‌کنم ابتدا از آنجا شروع کنید. اگر از دندان های جلو شروع کنید و دندان های عقب را تمام کنید، به احتمال زیاد تسلیم می شوید و مسواک خود را پایین می گذارید و دندان های عقب را به درستی مسواک نمی زنید یا تمیز نمی کنید. دکتر پاتل همچنین می گوید که او ترجیح می دهد که افراد به جای دو بار، یک بار در روز دندان های خود را کاملا مسواک بزنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۵۸۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان