//
کدخبر: ۴۰۱۱۷۸ //

این ادویه قاتل چاقی و چربی های شما

چاقی عارضه‌ای عمومی است که تقریبا یک سوم مردم اغلب کشورها را متاثر کرده و معالجه‌ی این افراد هزینه‌ی بسیار بالایی به کشورها تحمیل کرده است.

این ادویه قاتل چاقی و چربی های شما
به گزارش فرتاک نیوز،

نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد تمرینات تناوبی شدید به همراه مصرف مکمل زعفران استراتژی مناسبی برای کسب تندرستی و پیشگیری از بیماری‌های مرتبط با چاقی است.زندگی کم‌تحرک و کاهش چشمگیر فعالیت بدنی خطر ابتلا به بیماری‌ها را افزایش می‌دهد. در افراد کم‌تحرک، چاقی و افزایش وزن، ارتباط زیادی با گسترش بیماری‌هایی مانند پرفشاری خون، افزایش چربی‌های خون و مقاومت به انسولین دارد که جملگی عوامل خطرزای بیماری‌ها به شمار می‌روند.

چاقی عارضه‌ای عمومی است که تقریبا یک سوم مردم اغلب کشورها را متاثر کرده و معالجه‌ی این افراد هزینه‌ی بسیار بالایی به کشورها تحمیل کرده است. محققان با انجام پژوهشی تلاش کردند به این سوال پاسخ دهند که آیا شدت تمرینات ورزشی به همراه مکمل زعفران پاسخ عوامل متابولیکی و متابولیسمی متفاوتی را ایجاد می‌کند؟

 

 

نویسندگان این مقاله می‌گویند:« پژوهش حاضر از نوع مطالعات نیمه‌تجربی با هدف کاربردی است که به منظور دست‌یابی به اهداف آن، آزمودنی‌های زن ۲۰ تا ۳۰ ساله چاق و دارای اضافه وزن وارد مطالعه شدند و از میان آن‌ها، تعداد ۴۲ نفر که دارای ویژگی‌هایی چون مبتلا نبودن به بیماری مزمن و آسیب‌دیدگی، استفاده نکردن از مکمل‌های غذایی، مواد و یا داروی‌ خاص و نیز فقدان سابقه‌ی شرکت در ورزش منظم بودند، به عنوان آزمودنی شناسایی و به عنوان نمونه در دسترس انتخاب شدند.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۱۱۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان