//
کدخبر: ۳۳۹۹۲۷ //

بستری روزانه مبتلایان کرونا دراین استان هشت درصد افزایش یافت

طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان شمار بستری‌های ۲۴ ساعت گذشته کرونا در بیمارستان‌های این استان در مقایسه با روز قبل، هشت درصد افزایش یافت.

بستری روزانه مبتلایان کرونا دراین استان هشت درصد افزایش یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

طبق اعلام روز پنجشنبه کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، این افزایش شامل بیماران قطعی و مشکوک است که آزمایش کرونای آن‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته از سیزدهم تا چهاردهم بهمن ۱۴۰۰، شامل ۷۴۳ نفر مثبت بود و تعداد ۲۵۹ فرد مشکوک به کرونا نیز به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که از کل این تعداد، ۲۳ نفر بستری شدند.

براساس گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، هیچ موردی از فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید ۱۹ در استان ثبت نشد.

همچنین در این مدت، ۷۲۰ نفر به عنوان مبتلای مثبت کرونا به صورت سرپایی شناسایی شدند و ۲۱ بیمار مبتلا به ویروس کرونا با بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شدند.

طبق تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی سامانه ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که شامگاه چهارشنبه، سیزدهم بهمن ۱۴۰۰ اعلام شد، اکنون شهرستان های گرمسار و دامغان در وضعیت قرمز کرونایی، سمنان و شاهرود در وضعیت نارنجی، و مهدیشهر، سرخه، میامی و آرادان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۹۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان