//
کدخبر: ۱۶۴۱۲ //

تعطیلی ۱۵۶ مرکز بین‌راهی غیربهداشتی

مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون، بازرسان بهداشت محیط ۹۴۰ هزار مورد بازرسی بهداشتی انجام داده‌اند.

تعطیلی 156 مرکز بین‌راهی غیربهداشتی
به گزارش فرتاک نیوز،

 رضا غلامی به تشریح بازرسی‌های انجام شده توسط بازرسان بهداشت محیط پرداخت و گفت: بازرسان بهداشت در مدت یاد شده، ۶۹۰ هزار مورد بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، ۱۸۱ هزار مورد بازرسی از مراکز عمومی حساس مانند هتل‌ها، مراکز اقامتی، آرایشگاه‌ها و ۲۲ هزار مورد بازرسی از اماکن بین راهی، ۳۶ هزار مورد بازرسی از سامانه‌های آبرسانی و ۱۲ هزار و ۴۰۰ مورد بازرسی از مراکز عرضه قلیان در سطح کشور انجام داده‌اند.

وی از کشف و معدوم سازی یک هزار و ۳۸۹ تن مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی در کشور توسط بازرسان بهداشت محیط وزارت بهداشت خبر داد و گفت: در مجموع تا امروز، ۱۴ هزار مرکز و مکان متخلف از نظر بهداشتی به مراجع قانونی معرفی شده‌اند.

غلامی تصریح کرد: در بازرسی‌های بهداشتی امسال، ۳۹۶ مورد از مراکز و اماکن بین راهی مختلف به مراجع قضایی معرفی و ۱۵۶ مورد از آنها تعطیل شدند.

به گفته مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تاکنون برای ۲۱۵ هزار نفر از افراد در مشاغل و صنوف مختلف، کارت بهداشت صادر شده است.

 

 

منبع: جام جم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان