//
کدخبر: ۴۵۴۹۴۷ //
فال | فال حافظ | فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی

فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی شنبه ۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ به همراه تفسیر دقیق

فال حافظ شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

فال حافظ روزانه | فال حافظ واقعی شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 به همراه تفسیر دقیق
به گزارش فرتاک نیوز،

فال حافظ یکی از سنت‌های قدیمی و محبوب در فرهنگ ایرانی است که همچنان توسط بسیاری از مردم علاقه مند به این سنت دنبال می‌شود. از طریق فال حافظ، مردم به دنبال پاسخ به سؤالات خود درباره آینده هستند.

در فال حافظ، بعد از انتخاب یک شعر تصادفی، با استفاده از گلچینی از کلمات، پاسخ به سؤالات مطرح شده را پیدا می‌کنند. فال حافظ به عنوان یک روش پرطرفدار جهت پیش‌بینی آینده و شناخت بهتر خود مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فال حافظ به شکل روزانه در فرتاک نیوز برای متولدین 12 ماه سال منتشر می شود. فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. فال حافظ به تفسیر دقیق نیاز دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

اشعاری که دعوت به صبر می‌کند، در حقیقت نویدِ آینده‌ای بهتر و روشن را می‌دهد و از این نظر، صبر پیشه‌کردن هم برای تحققِ آرزوها و خواسته‌هاست.

فال حافظ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 463 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به قول معروف لقمه ای بسیار بزرگتر از دهان خود برداشته ای و از وصال به مقصود ناامیدی، زیرا بین تو و آن نیت فاصله بسیاری است. اما تو انسانی پاک دل و ساده هستی و وجودت از غرض ورزی خالی است. خداوند نیز به یمن این حس نیکو تو را در انجام این نیت یاری خواهد کرد. نگران او نباش که لطف خدا همراه اوست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های یازدهم تا سیزدهم می فرماید:

* دید را محبوبی چون تو را که شاهی باشی کجا کسی به دست می آورد من بی قید و بی پروا و بدنام چگونه وصالت دست می یابم.

* اصل کار این است که تو سالم باشی والا زیان و ضرر مال و مقام جزئی است.

* خداوند آگاه است که حافظ چه قصدی دارد و دانش خداوند برای دانستن مطلوب من کافی است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در فکر کار یا چیزی یا کسی هستید که از دسترس شما فعلاً دور می باشد. پس ابتدا با توکل بر خداوند و آنگاه با اراده ای قوی و تصمیمی راسخ، کمر همت برببندید و تلاش کنید زیرا موفقیت از آن شماست.

۳- این نیت قابل دسترسی است. تنها اراده ای می طلبد و صبری می خواهد تا به موقع عملی گردد. پس شتاب جایز نمی باشد.

۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید که بسیار کارساز خواهد بود. راز دل را به کسی نگویید.

۵- وضعیت و حال بیمار خوب خواهد شد. خرید و فروش مفید است. تغییر شغل صلاح نمی باشد.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: مغرور و متکی به نفس، مسئولیت پذیر، فداکار، اندیشمند، مهربان، احساساتی و حق شناس.

فال حافظ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 294 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیت و آرزویی در سر داری که با جدیت تمام آن را دنبال می کنی، ولی گاهی در این مسیر دچار شتابزدگی می شوی. صبر و شکیبایی کلید حل مشکلات است. شما در یک قدمی پیروزی ایستاده اید. کافی است از فرصتهای بدست آمده نهایت استفاده را ببرید تا با خیال راحت شاهد پیروزی را در آغوش بکشید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم تا هفتم و آخر می فرماید:

* اگر اسب سرکش سرخ رنگ من، تند پیمای نبود و بر رخسارم نمی دوید، راز نهان عشق من مانند شمع فاش می شد.

* دل پریشان من مانند شمع، اشکریزان در میان دریای رنج و آتش بلای عشق تو گرفتار است و لحظه ای از یاد تو بیرون نیست.

* دور از چهره عالم آرای تو، روز برای من مانند شب سیاه است با اینکه در عشق ورزی به تو کمال یافته ام اما جسم من مانند شمع رو به نقصان است.

* آتش عشق در سر حافظ افتاد. عجیب که آتش درون را با اشک چشم نمی توانم خاموش کنم. مانند شمع که قادر به این کار نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- مقدمات اولیه این کار فراهم شده ولی او فردی ناقلا و زرنگ می باشد که باید شما کاملاً حواستان را جمع کنید.

۳- این قدر در فکر این کار نباشید. خود را به دست تقدیر بسپارید و توکل بر خداوند داشته باشید.

۴- خرید و فروش تفاوتی ندارد. تغییر مکان زود است. ملاقات مهمی را از دست داده اید. به زودی خبر خوشی از راه دور می رسد.

۵- دنیا را به خود سخت نگیرید و دست از لجاجت بردارید. با زبان خوش سخن بگویید زیرا خانواده شما را دوست دارند ولی شما کم لطفی دارید. اگر می خواهید عاقبت این کار زیان بار نباشد، در ۵ شب متوالی با حضور قلب و معنی سوره مبارکه الروم، آیه ۱۰ تا ۱۹ را بخوانید. به پدر و مادر توجه داشته باشید. مسافرت را توصیه می کنم و هدیه ای به زودی دریافت می کنید. همسر یا پدر شما در معامله ای ضرر کرده. بگویید به زودی جبران می شود. صدقه بدهد.

فال حافظ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 100 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تمام هم و غم زندگیت، کارت و سود و زیان آن می باشد. بیش از اندازه خود را درگیر مسائل کاری و مادی کرده ای. تو که می دانی پول و مادیات دنیا فانی و از بین رفتنی است پس چرا خود را به خاطر هیچ آزار می دهی و حرف کسی هم به گوشت نمی رود. اگر می خواهی عمری طولانی همراه با شادکامی و سعادت داشته باشی، کمی به فکر خودت باش و بیشتر از این خود را آزار نده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت پنجم می فرماید:

* ای حافظ اگر از پند حکیمان کسالت و رنجش پیدا میکنی، قصه را طولانی نکنم و ما از نصیحت گذشتیم برو که به خدا می سپارمت.

پس حافظ نیز به من یاد می دهد که تا شما را نصیحت کنم که سرعت عمل، تلاش، اراده و راهنمایی از استادی با تجربه را از یاد نبری و با هنگامی وی و دیگران حتماً موفق می شوید. جای نگرانی نمی باشد.

۲- ابتدا اندیشه ها و افکار نادرست و پریشان و تردید آمیز را از سر بیرون کن. کسی که تلاش کرده، مسلاماً موفق خواهد شد. شخصی بلند قد، سیاه چهره، ابرو کشیده، بینی دراز با موی بلند، به شدت به شما حسادت دارد. از او دوری کنید.

۳- توجه کامل به پدرتان داشته باشید که رنج فراوان برده و مادرتان با سخنان تندش او را آزار داده است. پس نیاز به محبت شما دارد. ولی پدر واقعاً شما و مادرتان را دوست دارد. از زندگی خوبی برخوردار هستید. موفقیت درانتظار شماست.

۴- دراین هفته سوره مبارکه الصف را دو بار به حضور قلب و معنی بخوانید و نذر خود را ادا کنید که گشایش حاصل می شود.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: باهوش، اهل کشف، نگران، نکته سنج، کمال گرا، درون گر، مخترع، صمیمی، زیرک، ناقلا، والا مقام، آرام و ملایم، صلح جو با حس ششم قوی، بدبین، همراه، کمک رسان، کله دار، عاقل، قدری فکر کنید با این ویژگی های برشمرده، باید موفق و از زندگی خوبی برخوردار باشید. اگر اراده را تقویت کنید، بر همه چیز مسلط می شوید. پس پیروزی در دستان شما قرار دارد. به خود متکی باشید تا موفق شوید.

۶- اندیشه ای شما را رنج می دهد. فوری این افکار را بیرون بریزید. مواظب همسرتان باشید که او دچار ناراحتی است ولی نمی تواند بر زبان بیاورد. اما نیاز هب و محبت شما دارد. فرزندان شایسته ای تربیت می کنید که دومی نابغه می شود. مقام و ثروتی در انتظار خانواده شماست که مبارک باشد.

فال حافظ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 225 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به زودی دست تقدیر فرصتی در اختیار تو می گذارد که اگر از آن غافل نشوی خواهی توانست یک شبه ره صد ساله را طی کنی، اما به خاطر داشته باش که چون به مقصود رسیدی، فریب دنیا را نخوری که گمراه خواهی شد و آنچه نصیبت گردیده از دست خواهی داد. پس خود را هرچه سریعتر مهیای استفاده از این فرصت خدادادی کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت سوم تا ششم می فرماید:

* همه طوطیان هند از این قند شیرین زبان فارسی که به هند می رود، شکر به دندان می سایند و شیرین کام شده اند.

* درسلوک شعر طی زمان و مکان را ملاحظه کن که این کودک یک شبه راه یکساله می پیماید.

* چشم سحر انگیز محبوب را نگاه کن که پارسا را نیز از راه بدر می کند زیرا یک قافله و کاروان افسونگری بدنبال دارد.

* فریب دنیا را نخور و گمراه نشو که این دنیای حیله گر پیر، حتی لحظه ای از مکر و فریب خالی نمی باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: با ایمان، پرحرف، سخنران، با سلیقه، زیبا و دلربا و جذاب، فقرا را شریک خود می کند، بی قرار، عاشق علوم و ماوراء الطبیعه، مغرور، مرموز، هوشیار، دلپذیر، عشوه گر، عاشق زندگی و بی حوصله.

۳- دنیا چنان زیباست که انسان به آن وابسته می شود اما نباید فریب آن را خورد. کاملاً هوشیاری خود را حفظ کن که به زودی بخت و اقبال به شما روی خواهد آورد. مبادا گول حسودان را بخوری بلکه با سرعت عمل، همراه با دقت و زیرکی عمل کن.

۴- بخت و اقبال شما رو به سعد و خوبی گذاشته و مرادت برآورده می شود. جای هیچ گونه نگرانی نیست. فقط برای سرعت بخشیدن به آن، نذر خود را ادا کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. پیشرفت های شما و خانوادیتان بسیار خواهد شد اما مواظب باشید که دچار غرور نشوید و از یاد خدا نروید.

۵- مسافر موفق شده است. اشکال ها برطرف شده. بیمار طی یک هفته دیگر بهبود می یابد. خرید و فروش عالی است. تغییر شغل و مکان انجام می گیرد. مبارک است.

۶- خطری بزرگ از خانواده شما مرتفع شده است و این درسی بزرگ برایتان محسوب می شود. به همسر و پدرتان توصیه کنید که با صبر و شکیبایی بیشتری در کاری که مد نظر دارند، اقدام کنند.

فال حافظ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 106 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدتی است احساس بیماری می کنی و این تو را نگران ساخته. نگرانی تو بیهوده است. علاج بیماری تو در دستهای توانای خودت نهفته است و نیازی به طبیب و مصرف دارو ندارد. به تفریحات سالم و شاد روی بیاور و از طعنه و حرفهای بیهوده دیگران ناراحت نشو زیرا همان طور که می دانی زندگی کسان دیگری که تو را دوست دارند وابسته به سلامت توست. پس به فکر خودت باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت چهارم و پنجم می فرماید:

* چون پاییز در این گلستان به تاراج روی آورد، راه او به سوی سرو افراشته بالای تو بسته باد.

* در آن پهنه که زیبایی تو به نمایش و جلوه گری پردازد، آن را که از بد سرشتی چشم زیبا پسند ندارد و خوب به دیده اش بد و بد هم خوب می نماید. فرصت عیب جویی و سرزنش مباد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- درباره این نیت خیلی فکر می کنی و به یاد او هستی و ارزو داری که همیشه سالم و تندرست باشد. به شما اطمینان می دهم که حالش حتماً بهبود می یابد و اوضاعش بسیار خوب خواهد شد. درکارهایت موفق خواهی شد، پس جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد و تردید شما کاملاً بیهوده است. حتماً بر اعصاب خود مسلط شوید.

۳- چند روزی ناراحتی و نگرانی دارید. به زودی برطرف می شود. تا یک هفته دیگر خبرهای خوشی دریافت می کنی. مسافر می آید و هدیه ای به شما اهدا خواهد شد. مقام و شغلی در پیش دارید که بهار آفرین است.

۴- به شما توصیه می کنم که به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعایی کنید. گلاب و نسترن عامل بهبودی بیمار خواهد بود.

۵- او به شما بد کرد ولی در اختیار خودش نبود. اکنون بسیار پشیمان می باشد. شما هم سخت نگیرید و باب سخن را بگشایید. به قول اسپنسر: "هدف بزرگ، تحصیل دانایی نیست بلکه عمل می باشد."

۶- تا پانزده روز دیگر خبری دریافت می کنید که هیجان انگیز می باشد. بدانید پدر و مادر از شما توقع دارند. به آنها توجه کنید.

۷- سخت گیری بی جهت نداشته باشید، چون تردید، عامل شکست می باشد. با تسلط بر اعصاب و مشورت با یکی از آشنایان، اقدام کنید که مسائل همگی حل و آسان خواهد شد.

۸- از بگو و مگو، کارها اصلاح نشده و نمی شود. بلکه با صبر و شکیبایی امور زندگی بسیار بهتر نظم می یابد. پس شما بر اعصاب خود مسلط باشید که زمان به نفع شما خواهد شد.

۹- رنگ قرمز ملایم، طبیعت ذاتی شما را استوارتر خواهد کرد و خلاقیت شما را آشکار می کند و خوش مشربی و متکی به نفس بودن شما را تقویت خواهد کرد.

فال حافظ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 395 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بی آنکه خود بدانی فرصتی در اختیار تو قرار گرفته که به سرعت در حال گذر است و این در حالی است که با وجود تمام مشکلات، تو می توانی از این فرصت نهایت استفاده را ببری. قبل از هر چیز به خدا توکل کن و با خلوص نیت از او حاجات خود را بخواه که به امید خدا مستجاب خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- این نیت را فعلا آشکار نسازید، بلکه سعی کنید در اطراف تجسس و جستجوی کنید و از عقل و اندیشه خود کمک بگیرید.

۲- عجله و شتاب نکنید که زیان آور است. عشق را دریابید و محبت را نثار کنید. دیگران قصد فریب شما را دارند و دشمنان در لباس دوست ظاهر می شوند. خیال می کنند که شما با افکار لطیفی که دارید، با آن قلب پر مهر، مانند حبابی هستید که می توانند غرورتان را بشکنند. پس سخت مواظب رفتار و کردار خود باشید.

۳- چرا اطرافیان خود را آزار می دهید؟ این به صلاح شما نیست زیرا خداوند دعای خسته و شکسته دلان را مستجاب می کند. پس هر زمان ناراحت شدید، سوره مبارکه البینه را با حضور قلب و معنی بخوانید.

۴- کسانی را که به شما بدی می کنند، به خدا واگذار کنید. خوبی و مهر ورزیدن را از دست ندهید. به همین زودی مژده ای دریافت می کنید و مرد خدایی از اولیاءالله را می بینید که شما را راهنمایی می کند، سخنش را از جان و دل بپذیرید که نفس او حق است.

۵- این نیت و کار به زودی انجام میگیرد و مبارک است. خداوند دعای خسته دلان را مستجاب می فرماید، شما نیز حتما با توکل بر خدا و کوشش و اراده به مرادتان خواهید رسید.

فال حافظ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 459 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خداوند بزرگ به تو آنقدر که لازم است نعمتهای خود را بخشیده است و تو نباید طمع و زیاده خواهی کنی. برای نیتی که داری به خوبی چاره اندیشی کن و برای انجام آن عجله به خرج مده. زیرا اجرای این نیت نیاز به آمادگیهای بیشتری دارد که تو اکنون فاقد آن هستی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم و هشتم می فرماید:

* ای گل تازه و سرمتی که از این عاشق بیچاره دوری می کنی، برگرد که خار وجود من بالگردان وجود عزیزت باشد.

* ای حافظ از نعمت های دنیا دیگر چه می خواهی. تو که شراب می خوری و موی پیشانی محبوب را هم چنگ می زنی.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- اگر با تدبیر و کیاست بیشتر عمل کنی، سریع رودست نخوری و شتاب و عجله نداشته باشی، کبوتر اقبال و موفقیت همگام و همراه شما خواهد بود. این کار و نیت نیاز به تدبیر همراه با علاقه و سرعت عمل بیشتری دارد.

۳- نیت شما حتماً برآورده می شود و جای نگرانی وجود ندارد اما راز دل خود را با کسی در میان مگذارید. کسی را هم که هفته قبل رنجانده اید، دلش را بدست آورید و نذر خود را ادا کنید.

۴- گرفتاری ها رو به پایان است و از چنان زندگی برخوردارید که همه حسرت می خورند. پس آن را بیهوده خراب نکنید.

۵- خیلی رویایی فکر می کنید. قدری عاقبت اندیش و واقع گرا باشید. شما در زندگی چیزی کم ندارید، پس شکرگزار پدر، مادر و همسر باشید.

۶- در مسئولیت پذیری، فردی فعال، بی باک و قاطع می باشید و در سخن گفتن، صریح و رک و همین عوامل موجب می گردد تا حسودان زبان به انتقاد شما دراز کنند و دیگران را به قضاوت نادرست وادارند. شما زمان کار از تمام نیروی خود بهره می گیرید. بسیار آبرومند و محترم و شریف می باشید و زمانی که مورد اعتماد واقع می شوید، بسیار راستگو می باشید و از فریبکاری و ریا رنج می برید.

۷- برای جلوگیری از چشم زخم و سپاسگزاری، همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سوره مبارکه العادیات را با حضور قلب و معنی بخوانید.

فال حافظ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 143 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گر مراد تو شکفته خواهد شد اما به شرط آنکه صبر و تحمل بسیار داشته باشی و عزمت را جزم کنی و در راهی که انتخاب کرده ای قدم بگذاری. تصمیمت را عملی کن و طمع مکن که کاری بهتر از این پیدا نخواهی کرد. بی هیچ شک و تردید جلو برو که سعادت در انتظار توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا ششم می فرماید:

* دیشب مساله دشوار خود را نزد مرشد معرفت عرضه کردم. کسی که با نیروی بصیرت و بینایی از مسایل پیچیده پرده بر می دارد.

* او را در حالی یافتم که شاد بود و قدح باده معرفتش پر ضمیر آگاهش در حالت روحانی و معرفت بود، در حالی که در آینه جام معرفت سرگرم کشف و شهود بود.

* از پیر پرسیدم خداوند چه موقع این دل آگاه را به تو بخشید ؟ گفت: "زمانی محبت فرمود که این آسمان شیشه ای را بنا می کرد."

* یکی از عاشقان که همیشه خدا با او بود ولی او خداوند را به دیده دل نمی یافت، ناله می کرد و می گفت: "برای رضای خدای کعبه مقصود را به من نشان دهید."

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت به شما نزدیک است اما به علت مشغله و تردید و عدم آگاهی از آن اطلاع ندارید. برای اجرای این نیت از افراد آگاه کمک بگیرید و آنگاه دقت، سرعت عمل و علاقه را همراه تلاش به کار بگیرید. زیرا تا موقعیت راهی نمی باشد.

۳- نیت شما عملی می گردد به شرط آنکه از دانشمندان و آگاهان کمک بگیرید. به مشاهد متبرکه بروید و دعایی کنید و محبت فرمایید مرا نیز دعا کنید که خواسته شما عملی می گردد.

۴- سه فرزند در طالع دارید. مسافر شما اوضاعش بهبود یافته است. به شما دروغ می گوید. خرید خوب است ولی فروش صلاح نمی باشد. تغییر مکان عملی است ولی تغییر شغل نیاز به موافقت دو نفر دارد. وضع خانوادگی شما بهبود می یابد. همسرتان مهربان است، به او محبت کنید.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: با شخصیت، مغرور، سخاوتمند، با شرف، اصیل، پرحرف، فیلسوف مآب و اهل مبارزه.

فال حافظ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 234 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی پر دردسر و پر غم و غصه ای داری اما هرگز شکوه نمی کنی و راز دل خود را با کسی نمی گویی. هرچه تلاش کرده ای به نتیجه مطلوب نرسیده ای، اما بدان که به زودی آرزوهایت تحقق خواهند یافت به شرط آن که چون گذشته در مقابل مشکلات صبر و پایداری از خود نشان دهی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:

* باده نوشی امروزی ما پنهانی نمی باشد. صد بار به گوش پیر می فروش، این سرگذشت رسیده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت با اندکی حوصله، دقت، وقت شناسی و سرعت عمل در کار حتماً عملی است. باید مواظب رقیبان باشید که در کمین نشسته اند و با توکل بر خداوند و خواندن سوره مبارکه القصص از آیه ۴۰ تا ۷۰ گشایش فراوان است.

۳- این روزگار دوام و بقایی ندارد. پس لازم نیست اینقدر خود خوری و حرص و طمع داشته باشی و بخواهی زود به مقام و ثروت برسی. بلکه سعی کن با بهره گیری از اندیشه و مشورت با دیگران گام برداری. به زودی زندگی شما تغییر کلی پیدا می کند.

۴- در خرید و فروش سود خواهید برد. تغییر شغل خوبست. ازدواج عملی می شود. مسافر به سلامت می آید و کار او انجام می گیرد. شما یا همسرتان به زودی پول و مقامی به دست می آورید ولی راز دلتان را به کسی نگوید. نذر خود را ادا کنید.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: رفیق پرور، موفق، اجتماعی، می داند چه کند، بی آزار، کاردان، صلح جو، کمیاب، با وفا، پشتکاردار، قدرشناس، معتدل، مسلط به نفس، سخاوتمند، کامل گرا و حامی همسر.

۶- کسی را رنجانده اید. سعی کنید دل او را به دست آورید که دعای او مستجاب می شود. گمشده می آید و شغل یا خواسته جدید عملی می شود.

فال حافظ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 365 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی در دل داری و برای رسیدن به آن خود را منزوی و تنها کرده ای. هرچه که داشته ای در راه حصول این نیت خالصانه بکار گرفته ای اما تاکنون نتیجه ای نگرفته ای و این باعث شده دیگران تلاش تو را بیهوده تصور کنند. مهم این است که تو تمام تلاش خود را می کنی و همان طور که می دانی جوینده یابنده است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- به کاری یا چیزی دلبستگی شدید پیدا کرده اید. بطوری که از نام و ننگ نیز هراس ندارید و تمام تلاش و توان خود را صرف رسیدن به آن نموده اید. دیگران را نیز وادار می کنید که دنباله رو شما باشند، در حالی که شما مقدمات کامل اجرای این نیت را فراهم نساخته اید. پس اگر می خواهید موفق شوید، دقت، سرعت عمل و پشتکار را از یاد نبرید که رقیبان سخت در کمین هستند.

۲- راز دل را به غیر از پدر و مادر و افراد با تجربه، با دیگران در میان نگذارید. در خانواده شخصی به شما زیاد عشق می روزد و او شما را خیلی دوست دارد ولی شما با سخنان نابجای خود موجب رنجش او می شوید. شما را از این کار بر حذر میدارم چون وی مستجاب الدعوه می باشد و اگر آهی بکشد، زندگی شما فنا می شود.

۴- این نیت حتماً عملی می گردد ولی زمان می برد. پس جای هیچ گونه تردیدی در نیت نیست. اگر می خواهید در اجرایش سرعت عمل بوجود آید، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا نموده و نذر خود را ادا کنید.

۵- کسانی که همه عمر به دنبال دنیا دویده اند اما به آن نرسیده اند. چگونه امید دست یابی به آخرتی با عافیتی را دارند که یک روز هم برای آن زحمت نکشیده اند. زیرا نابرده رنج، گنج میسر نمی شود!

۶- رنگ سبز کمرنگ یا صورتی را برایتان پیشنهاد می کنم که ملاحت و ظرافت شما را بیشتر می سازد. از جهت دیگر حس کنجکاوی، ذوق هنری و استعداد دلربایی را در شما زنده می کند.

فال حافظ ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 158 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گر چه انسان عاقل و بالغی هستی ولی همه چیز را همگان دانند و هر انسانی در مواردی نیاز به شور و مشورت دارد. تو نیز برای فائق آمدن بر تردیدی که در انتخاب راه خود به آن دچار شده ای، با افراد مطمئن و با تجربه مشورت کن تا بهترین راه را انتخاب کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم تا چهارم می فرماید:

* من که هر شب با آلات موسیقی راهزن تقوی و پارسایی بوده ام و مرتکب فسق شده ام، این چه حکایت است که ناگهان سر به راه شوم؟! این سخن صحت ندارد.

* اگر پارسا معنی وارستگی عاشقانه را در نیابد، عذرش پذیرفته است زیرا عشق، هنری است که وابسته ارشاد و راهنمایی حق می باشد.

* ارادتمند و نوکر پیر میکده و مرشد معرفت هستم که مرا از جهل و ناردانی و غرور رهایی بخشید. آری مرشد ما هرگونه رفتاری انجام دهد، ولایت محض می باشد.

۲- این اندیشه و نیت، سخت شما را به خود مشغول داشته است. به شما مژده می دهم که اگر دقت همگام با علاقه و کوشش و سرعت عمل را همراه سازید، موفقیت را بدست می آورید. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را انجام دهید که جای هیچگونه نگرانی نمی باشد. شما از این سردرگمی و ناراحتی خارج می شوید. فقط سعی کنید بر اعصاب خود مسلط باشید و دیگران را نیز با زخم زبان آزار ندهید. تغذیه شما نامتعادل است. توجه به آن موجب سلامتی بهتر شما می گردد.

۳- مسافری در راه دارید که برای آمدن تردید دارد ولی بالاخره می آید. این هفته ملاقات مهمی در پیش دارید پس لازم است برای آن فکر کرده و با یکی از اقوام نزدیک مشورت کنید.

۴- سفر را توصیه می کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. گمشده پیدا می شود زیرا یکی از دوستان می داند.

۵- وسواس را کنار بگذارید و به پدر و مادر توجه کنید. او شما را خیلی دوست داد ولی علائم دوستی را نمی داند.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: اصیل و دلچسب، شیرین، جسور، نظر بلند، روشنفکر، منطقی، باهوش، سطحی، با محبت، با گذشت، فرشته خو، بی آزار، رفیق دوست، خیرخواه، خوش بین، درویش مسلک و والا مقام.

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۴۹۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان