//
کدخبر: ۴۵۲۹۶۷ //

فال راز | فال راز یکشنبه ۱۹ فروردین ماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال راز | فال راز یکشنبه 19 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت‌های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال راز را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

فال راز ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

انسان به هنگام انتقاد یا ملامت به سیم لخت برق دست می زند، و هر لحظه ممکن است ضربه ای هولناک بر او وارد آید.

فال راز ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

ما کاملا در انتخاب خواسته هامان آزاد هستیم. اکنون قدرت در دستان ما است. انتخاب با خود شما است که چگونه این قدرت را در زندگی به کار گیرید. می توانید انتخاب کنید که: امروز زندگی شادتری داشته باشید، یا این که آن را به فردا موکول کنید. کدام یک بهتر است؟ انتخاب با شماست.

فال راز ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

آیا می دانید وقتی سعی دارید پی ببرید خواسته تان چگونه به واقعیت می پیوندد، درواقع دارید خواسته تان را از خود می رانید؟ وقتی سعی دارید پی ببرید چگونه می توانید خواسته تان را به واقعیت درآورید، پیغام بزرگی را به کائنات می فرستید که می گوید این خواسته مال من نیست اگر دقیقا همان فرکانس خواسته تان را از خود ساطع نکنید، کائنات چگونه خواهد توانست سیگنال شما را دریابد و خواسته تان را به شما ببخشد؟

فال راز ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

وقتی حال و هوای بدی داری، در اصل کائنات به تو پیام می دهد: «هشدار! همین حالا فکرت را عوض کن. فرکانس منفی ثبت می شود. فرکانس را تغییر بده. شمارش معکوس برای رخ دادن موارد منفی شروع شده. هشدار!»

فال راز ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

از قدرت کائنات استفاده کنید و پیش از این که راه بیفتید تصور کنید ترافیک روان خواهد بود و مسیر را با آسودگی و خوشحالی طی خواهید کرد و به موقع به مقصد خواهید رسید.

از رانندگی لذت ببرید!

فال راز ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

بخواهید که به شما داده خواهد شد. بطلبید که خواهید یافت. به خدا تقرب جویید تا به شما نزدیک شود.

فال راز ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

وقتی احساس بدی داری، روی فرکانسی هستی که موضوعات بد بیشتری را به سوی تو جذب می کند. قانون جذب دست به کار می شود و تصاویری از موضوعات بد و هرآنچه حال تو را بد می کند، انتشار می دهد و به سوی تو بر می گرداند.

فال راز ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

وقتی می خواهید تازه شروع به آفرینش آگاهانه کنید، اغلب بهتر است هر بار تمرکزتان را روی یک موضوع بگذارید. با تمرین بیشتر، توانایی تان در مهار کردن انرژی بیشتر شده و می توانید هر بار روی موضوعات بیشتری تمرکز کنید.

ذهن خود را مانند ذره بینی تصور کنید که نور خورشید بر آن می تابد. وقتی ذره بین را روی یک چیز ثابت نگه دارید، می توانید آن را آتش بزنید. تفاوتی بین ذره بین و خورشید با ذهن شما و کائنات، نیست.

فال راز ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

عیسی مسیح گفت: «داوری مکنید تا بر شما داوری نشود. حکم مکنید تا بر شما حکم نشود.»

فال راز ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

به خودتان اجازه ندهید در ناامیدی ها غرق شوید:

ناامیدی تنها باعث جذب اتفاقاتی است که ناراحتی شما را بیشتر خواهند کرد و تنها نشانه آن است که شما به هدفی که در زندگی آرزویش را داشته اید، نرسیده اید. بنابراین به جای حسرت خوردن برای از دست دادن آرزوهایتان، تنها به آنچه دوست دارید و می خواهید، فکر کنید.

فال راز ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

من اکنون لبریز از احساس بخشش و گذشت نسبت به خودم و دیگران هستم و دیگر به خاطر اشتباهات گذشته خود را سرزنش نمی کنم. خانه دلم آرام و پاک است.

فال راز ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

من به قدرت و تواناییهای خود ایمان دارم. من احساس قدرت، سرعت و حرکت می کنم. به خود اعتماد دارم و موفق می شوم، اعتماد به نفس من مرا جذاب و محبوب می کند.

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۹۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان