//
کدخبر: ۴۵۰۸۲۴ //

فال رابطه | فال رابطه سه شنبه ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه سه شنبه 29 اسفندماه 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

برای مشاهده فال ها و سرگرمی های بیشتر اینجا کلیک کنید

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

 فال رابطه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

مغز انسان مانند یک ضبط صوت عمل می کند.در دوران کودکی هزاران پیام، نگرش، باور و قانون را برای رفتار انسان ضبط می کند. در دوران بلوغ، مغز تمایل به پخش همان پیام ها را دارد و تا زمانی که ما بطور آگاهانه آنها را به روز رسانی نکنیم، این پیام های قدیمی بطور خودکار ما را هدایت می کنند.

برخی پیام ها مانند "نگاه کردن هر دو سمت خیابان قبل از عبور کردن از آن" در زندگیمان باقی می مانند. نوارهای ضبط شده از گذشته، به شدت روابط ما با دیگران را محدود می کنند. این پیام ها ما را به قضاوت کردن یا واکنش نشان دادن به یکدیگر با روش های ناراحت کننده هدایت می کنند.

کدام نوارها هنوز هم چنین تأثیری بر روی شما دارند؟ آیا صدای نوارها را می شنوید که درحال پخش "بایدها" و "نبایدها"یی است که در دوران کودکی در مغز شما ضبط شده؟ چیزهایی که باید بگویید، انجام دهید، احساس کنید و یا نشان دهید. نوارهایی که "خوب"، "بد"، "درست" و "اشتباه" را تعریف می کنند. نوارهایی که برای سرزنش دیگران به کار می روند. نوارهایی که شما را به راه درست هدایت می کنند و یا باعث می شوند تا احساس گناه کنید. نوارهایی که درباره ی جنسیتتان می باشد و می گوید هر زن و مردی چگونه باید عمل کند. و یا نوارهایی که دارای برچسب منحصر به شخصیت خودتان می باشد و به شما می گوید "غیر مستعد"، "نا امید"، "خجالتی" و یا یک "شکست خورده" هستید.

چنین نوارهای درونی ممکن است هنوز هم شما را تحت تأثیر قرار دهند - حتی اگر به آنها توجه نکنید. این نوارها قدرت بالایی در تأثیرگذاری بر جنبه های مختلف روابطتان با دیگران دارند. می توانند باعث ایجاد حس سرزنش، قضاوت، گناه و ناخشنودی شوند.

کارت نوارها، از شما می خواهد که نسبت به پیام های قدیمی در حال پخش و تأثیرگذار بر روابط امروزتان آگاه باشید. در زمان قضاوت کردن شریکتان یا حتی خودتان، توجه داشته باشید. هنگامی که می خواهید ثابت کنید حق با شماست، دقت کنید. هنگامی که می خواهید به خودتان و یا دیگران بگویید که چه کاری باید انجام شود و چه کاری نباید انجام شود، دقت کنید.

این کارت شما را به چالش می کشد تا نسبت به پخش شدن نوارتان آگاه تر باشید. آنها معمولاً با سرعت زیادی پخش می شوند. خیلی سریع تر از آنکه به طور آگاهانه آنها را بشنوید! پس چگونه می توانید به آنها توجه کنید؟ به لغات کلیدی مکالمه هایتان گوش دهید مانند "بهتر است که"، "باید"، "اجباری است که"، "همیشه"، "هرگز". از قضاوت هایی که مردم را گمراه می کند آگاه باشید. زمانی که به دیگری برچسب می زنید و یا صدایش می کنید، آگاه باشید. زمانی که به خود برچسب می زنید، در موقعیت های عاطفی که نوارها اغلب تمایل به پخش شدن دارند، آگاه باشید.

هرگاه خودتان را در شرایطی دیدید که درحال انجام یک واکنش عاطفی هستید یا در حال استفاده از یک کلمه کلیدی، برای یک لحظه صبر کنید! دکمه استاپ را بزنید و یک یا دو نفس عمیق بکشید. سپس به آرامی به پیام درونی که همراه با واکنشتان می باشد گوش فرا دهید. چه باورها و نگرش ها و قوانینی برای شما بازپخش می شود؟ آیا پیامی از کودکیتان می شنوید؟ صدای چه کسی آن پیام را میگوید؟ یک شریک یا شخص دیگر؟ چگونه آن پیام با اتفاقات گذشته تان در ارتباط است؟ مهمتر از همه، آیا آن پیام هنوز هم برای شما به عنوان یک شخص بالغ عمل می کند؟

با شنیدن آن ممکن است بخواهید نوار را عوض کنید. ممکن است تصمیم بگیرید که یک پیام کاملاً جدید را ضبط کنید. و ممکن است نگاهی عمیق به درون قلبتان بیندازید و دریابید که نوار، دیگر با زندگیتان - و یا چگونگی رفتارتان با دیگران مرتبط نیست.

کارت نوار، شما را تشویق می کند تا به عنوان بخشی از سفر رشد شخصیتی تان خود را مورد آزمون قرار دهید. شما هنگامی که نوار کهنه تان را با پیام های جدید خودتان جایگزین می کنید، مانند یک فرد بالغ تکامل پیدا می کنید. پیام های خود را که منعکس کننده تمایل شما برای ایجاد روابط پر از شادی و کامل در زندگیتان است را انتخاب کنید - و آنها را تکرار کنید.

 فال رابطه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

رابطه زمانی شکوفا می شود که بتواند نیازها، خواست ها و آرزوهای دیرینه ی طرفین را برآورده سازد. اما اگر نیازهای واقعی ما برآورده نشود دچار مرگ تدریجی می شود. کارت خواسته ها و نیازها دو پیام اصلی دارد: خواسته و نیاز خود را بدانید. دوم، مستقیم، عملی و به روشی سازنده به دنبالشان باشید.

آگاهی از خواسته و نیاز، خود یک چالش است. همه در کودکی یاد گرفته اند که نیازهای خود را نادیده بگیرند. شاید برای خواسته ی خود تعلیم ندیده باشیم یا انتظار نداشتیم که به آن دست یابیم. حتی ممکن است نتیجه بگیریم که بی لیاقت بوده ایم. علاوه بر آن همیشه به ما گفته میشد که چه چیز را بخواه – از طرف خانواده، جامعه و رسانه ها. به جای عشق و احساس مستقیم به ما غذا، کادو و اسباب بازی می دادند. حالا شاید فکر کنیم که یک خانه ی بزرگ، ماشین رویایی، یا وسیله ی الکترونیکی خاصی را می خواهیم. به علت تاثیرات گذشته، متوجه نیاز واقعی امروز خود نیستیم – و کمتر به دنبال آن می رویم.

اما به عنوان یک انسان یک سری نیازهای اولیه در رابطه داریم. ما همه به امنیت، اعتماد، احترام، حمایت، درک، پذیرش، قدردانی، نزدیکی، و حتی گاهی خلوت نیاز داریم. همچنین خواسته های ویژه ای هم داریم.

چطور می توان به نیازهای حقیقی خود پی برد؟ یک راه این است که به احساسات خود توجه کنید. احساس، نشانه ای از نیاز بشر است. در پس آزردگی، ناراحتی، دلخوری، صدمه دیدن، خشم، و سایر عواطف منفی نیازهای اولیه ای نهفته است که باید برآورده شود. اما اغلب درگیر مسائل ثانویه می شویم. این گله که "چرا تو در شستن ظرفها کمک نمی کنی؟" شاید به این معناست که کارهایی که من انجام می دهم نیاز به قدردانی دارند. و یا دعوا بر سر پول ممکن است واقعاً درباره ی نیاز به اعتماد و امنیت باشد.

راه اصلی برای آگاهی از نیاز واقعی خود این است که به عمیق ترین احساسات خود گوش فرا دهید. به درون خود بروید و بپرسید " الان واقعاً از اعماق وجودم چه می خواهم؟" بگذارید احساستان در پاسخ دادن به شما کمک کند.

وقتی که خواسته و نیار فرد تایید شد، گام بعدی انتقال آن به طرف مقابل است. اما از روی عادت و یا به هر دلیل دیگری ممکن است این کار را نکنید. شاید نیاز خود را مخفی می کنید تا نشان دهید من "قوی" هستم، و طرف مقابل را اذیت نکنید "و مشکل ایجاد نشود"، یا "خودخواه" به نظر نرسید. شاید فکر می کنید که "اگر اهمیت می داد متوجه نیاز من می شد" یا "من نباید بگویم خودش باید بداند".

اما اگر واضح به طرف مقابل نیاز خود را نگویید، شرایطی را مهیا کرده اید که مانع برآورده شدن نیازتان می شود و همین رابطه شما را به خطر می اندازد.

پس این شما هستید که باید خواسته ی خود را بیان کنید – و به روشی سازنده به دنبالش باشید. این یعنی نه فقط باید مراقب چیزی که می گویید باشید، بلکه نحوه ی گفتن آن هم مهم است. آیا خواسته یا تقاضایی دارید؟ منظور شما واضح بود – یا نه؟ آیا لحن واضح و مثبت دارید یا انتقاد می کنید و احساسی می شوید؟ این ها مسائل کلی است که باید در نظر داشت. ممکن است از طرف مقابل بخواهید خواسته هایش را به روش خاصی ادا کند که موثرتر باشد.

در نهایت یاد می گیرید که خواسته ی خود را بیان کنید – و حتی رد شود. بدانید که در هر درخواستی طرف مقابل حق "نه" گفتن دارد. اما اگر هیچ وقت چیزی نخواهید، و نیاز خود را نپذیرید، هیچ گاه شانس "بله" گفتن به او نمی دهید.

 فال رابطه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

امنیت خاک حاصل خیزی است که باعث رشد و شکوفایی رابطه می شود. به طرفین رابطه اجازه می دهد تا به موفقیت بیشتری دست یابند و لذت بیشتری ببرند. در امنیت است که هر فردی احساس می کند او را همانگونه که هست تمام و کمال پذیرفته اند.

نشانه ی امنیت در رابطه این است که هر دو طرف بتوانند احساسات خود را بیان کنند – آنچه که واقعاً می خواهند و نیاز دارند. آنها می توانند ترس ها، دردها، و رازهای تلخ خود را با هم درمیان بگذارند – و اطمینان داشته باشند که از پشتیبانی همدیگر برخوردار خواهند شد. با علم به اینکه کسی به امیدها، تمایلات، و رویاهای سرکش آنها گوش می دهد و احترام می گذارد می توانند احساسات خود را بروز دهند.

برای اغلب افراد این امنیت همانند رویاست. چه چیز باعث می شود که اینگونه به نظر برسد؟ به یک دلیل؛ اغلب ما در کودکی می آموزیم که نمی توان احساسات، نیازها، خواسته ها، و امیدها را آزادانه بیان کرد. حتی می آموزیم که باید این خواسته ها را سرکوب کرد. تعداد کمی از ما صریح و شفاف بودن را آموخته ایم – تا بتوانیم افکار و احساسات خود را در میان بگذاریم – بدون ترس از قضاوت.

لازم است که این حس امنیت با یکدیگر بودن را در رابطه حفظ کنیم. با ایجاد امنیت، می توان در نهایت درهای درون قلب را باز کرد و خود را وارد رابطه ای سالم، زنده، و عاشقانه کنیم. با امنیت می توان خود را در اختیار دیگری گذاشت و در نهایت ماهیت دوست داشتنی و واقعی خود را درک کنیم.

ایجاد امنیت ساده و راحت نیست. به چالش کشیدن محرومیت ها و ترس های قدیمی جسارت می خواهد تا بتوان به چشمان "اژدها" نگاه و کرد و با چیزهایی روبرو شد که همیشه آنها را سرکوب و رد کردیم. ریسک کردن و درمیان گذاشتن خواسته ها، نیازها و احساسات واقعی – و گوش دادن با قلب و جان به - شریک زندگی جسارت می خواهد. احساس امنیت نیازمند دو نفر است که قادر باشند هر کاری بکنند تا این حس را در زندگی ایجاد کنند. به افرادی نیاز دارد که با چالش ها روبرو می شوند.

کلید امنیت پذیرش است. پذیرش فضای لازم برای همه چیز را به وجود می آورد. در عبور از هر راهی باید قبل از حرکت به سمت جلو، باید قادر باشید سریع قدم بردارید. هر وقت که همه چیز را همانگونه که هست پذیرفتید، می توانید حرکت رو به جلو داشته باشید.

برای احساس امنیت در رابطه به چه چیزی نیاز دارید؟ کارت امنیت از شما می خواهد تا با طرف مقابل خود درباره ی نیاز به حس امنیت صحبت کنید. این استدلال هایی است که ممکن است به آنها برسید: موضوعات به اشتراک گذاشته شده محرمانه می مانند؛ از آنچه که به شما می گوید علیه اش استفاده نمی کنید؛ می توانید شاهد کارهای هم باشید و قضاوت نکنید؛ می توانید همه چیز را بپذیرید و مشکلات را التیام ببخشید – حتی اگر هنوز نمی دانید که چطور باید این کار را کرد. درباره ی نهایت امنیت بحث کنید، جاییکه تمام احساسات را بتوان حس کرد و تمام داستان ها را بتوان شنید و تمام نیازها را مطرح کرد.

بپذیرید که کار را از هرجا که هستید آغاز کنید. امنیت مرحله به مرحله ایجاد می شود. هر آنچه را که فکر می کنید مناسب است به اشتراک بگذارید. راجع به مسائلی که اکنون آماده ی رویارویی با آن نیستید به توافق برسید. به راه هایی فکر کنید که شما را از اشتباه کردن در رابطه باز می دارد. صبور باشید. آرام باشید. بدانید که رشد کامل به زمان – و اعتماد- و امنیت نیاز دارد. زمان به سادگی می گذرد اما در نهایت باعث می شود که شما به سمت خوشحالی و موفقیت در کنار هم بروید.

 فال رابطه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

رابطه زمانی شکوفا می شود که بتواند نیازها، خواست ها و آرزوهای دیرینه ی طرفین را برآورده سازد. اما اگر نیازهای واقعی ما برآورده نشود دچار مرگ تدریجی می شود. کارت خواسته ها و نیازها دو پیام اصلی دارد: خواسته و نیاز خود را بدانید. دوم، مستقیم، عملی و به روشی سازنده به دنبالشان باشید.

آگاهی از خواسته و نیاز، خود یک چالش است. همه در کودکی یاد گرفته اند که نیازهای خود را نادیده بگیرند. شاید برای خواسته ی خود تعلیم ندیده باشیم یا انتظار نداشتیم که به آن دست یابیم. حتی ممکن است نتیجه بگیریم که بی لیاقت بوده ایم. علاوه بر آن همیشه به ما گفته میشد که چه چیز را بخواه – از طرف خانواده، جامعه و رسانه ها. به جای عشق و احساس مستقیم به ما غذا، کادو و اسباب بازی می دادند. حالا شاید فکر کنیم که یک خانه ی بزرگ، ماشین رویایی، یا وسیله ی الکترونیکی خاصی را می خواهیم. به علت تاثیرات گذشته، متوجه نیاز واقعی امروز خود نیستیم – و کمتر به دنبال آن می رویم.

اما به عنوان یک انسان یک سری نیازهای اولیه در رابطه داریم. ما همه به امنیت، اعتماد، احترام، حمایت، درک، پذیرش، قدردانی، نزدیکی، و حتی گاهی خلوت نیاز داریم. همچنین خواسته های ویژه ای هم داریم.

چطور می توان به نیازهای حقیقی خود پی برد؟ یک راه این است که به احساسات خود توجه کنید. احساس، نشانه ای از نیاز بشر است. در پس آزردگی، ناراحتی، دلخوری، صدمه دیدن، خشم، و سایر عواطف منفی نیازهای اولیه ای نهفته است که باید برآورده شود. اما اغلب درگیر مسائل ثانویه می شویم. این گله که "چرا تو در شستن ظرفها کمک نمی کنی؟" شاید به این معناست که کارهایی که من انجام می دهم نیاز به قدردانی دارند. و یا دعوا بر سر پول ممکن است واقعاً درباره ی نیاز به اعتماد و امنیت باشد.

راه اصلی برای آگاهی از نیاز واقعی خود این است که به عمیق ترین احساسات خود گوش فرا دهید. به درون خود بروید و بپرسید " الان واقعاً از اعماق وجودم چه می خواهم؟" بگذارید احساستان در پاسخ دادن به شما کمک کند.

وقتی که خواسته و نیار فرد تایید شد، گام بعدی انتقال آن به طرف مقابل است. اما از روی عادت و یا به هر دلیل دیگری ممکن است این کار را نکنید. شاید نیاز خود را مخفی می کنید تا نشان دهید من "قوی" هستم، و طرف مقابل را اذیت نکنید "و مشکل ایجاد نشود"، یا "خودخواه" به نظر نرسید. شاید فکر می کنید که "اگر اهمیت می داد متوجه نیاز من می شد" یا "من نباید بگویم خودش باید بداند".

اما اگر واضح به طرف مقابل نیاز خود را نگویید، شرایطی را مهیا کرده اید که مانع برآورده شدن نیازتان می شود و همین رابطه شما را به خطر می اندازد.

پس این شما هستید که باید خواسته ی خود را بیان کنید – و به روشی سازنده به دنبالش باشید. این یعنی نه فقط باید مراقب چیزی که می گویید باشید، بلکه نحوه ی گفتن آن هم مهم است. آیا خواسته یا تقاضایی دارید؟ منظور شما واضح بود – یا نه؟ آیا لحن واضح و مثبت دارید یا انتقاد می کنید و احساسی می شوید؟ این ها مسائل کلی است که باید در نظر داشت. ممکن است از طرف مقابل بخواهید خواسته هایش را به روش خاصی ادا کند که موثرتر باشد.

در نهایت یاد می گیرید که خواسته ی خود را بیان کنید – و حتی رد شود. بدانید که در هر درخواستی طرف مقابل حق "نه" گفتن دارد. اما اگر هیچ وقت چیزی نخواهید، و نیاز خود را نپذیرید، هیچ گاه شانس "بله" گفتن به او نمی دهید.

 فال رابطه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

ابراز احساسات ما به یکدیگر، سنگ بنای موفقیت در روابط است. اما همیشه کار آسانی نیست - به ویژه که باید در شیوه ای سازنده مطرح شود. به تعداد کمی از ما در دوران کودکی چگونگی ابراز احساسات به روش سالم نشان داده شده است. بعضی از ما از اعتراف به احساسات خود دچار ناراحتی می شویم. به پسران اغلب گفته شده است که گریه نکنند و ترسشان را نشان ندهند، و به دختران گفته شده که خشمگین شدن در "شخصیت" آن ها نیست.

با گذشت زمان، ممکن است ما آموخته باشیم که برخی از احساسات مان را نگه داریم. در حال حاضر ممکن است ما با اینکه بدانیم چگونه و یا چه زمانی آنها را ابراز کنیم، مشکل داشته باشیم. ممکن است به نظر برسد که هرگز زمان مناسب برای صحبت کردن وجود نداشته باشد. ممکن است ما احساسات خود را حتی در زمانی که از ما خواسته شده است، ابراز نکنیم. به عبارت دیگر، ممکن است ما احساساتمان را از راهی بیان کنیم که در بهترین حالت، آنچه را که واقعا می خواهیم، به ما نمی دهد - و یا، در بدترین حالت، ایجاد آشوب بیشتری می کند. ما هنگامی که عصبانی هستیم منفجر می شویم، اگر صدمه دیده ایم تعطیل می شویم، و یا اگر احساس ترس کنیم چنگ می زنیم.

در یک رابطه سالم، بسیار مهم است که شما احساسات خود را به یکدیگر بیان کنید. احساسات سیگنال ها هستند. به اشتراک نگذاشتن احساسات، مانند رانندگی کردن در شب بدون چراغ است. هیچ کس متوجه نمی شود چرا شریکش به طور ناگهانی رابطه را متوقف می کند، یا به نوبه خود به دیگری پشت می کند. هیچ کس نمی داند که در ذهن طرف مقابل چه می گذرد!

به یکدیگر آنچه را که احساس می کنید تاثیری در رابطه تان دارد، بازگو کنید. اگر یکی از شما عصبانی است، یا صدمه دیده است، و یا ترسیده است، نیاز دارید آن را مطرح کنید. و شما نیاز دارید آن را به روشی مطرح کنید که شریک زندگی تان بدون اینکه حالت تدافعی، بسته، و یا واکنشی پیدا کند، قادر باشد صحبتهای شما را بشنود.

کارت ابراز احساسات از شما می خواهد به چگونگی بیان احساسات خود توجه کنید. ابراز احساسات، یک مهارت است که می توان آن را آموخت. مهم ترین مسئله در بیان احساسات این است که در راه سازنده، مطرح شود.

نظر درباره این که بیان احساسات شما سازنده است یا خیر توسط شریک تان انجام می گیرد – نه شما! به طور مثال، اگر شریک زندگی شما با فریاد زدن بحث را خاتمه می دهد، پس آن فریادها نمی توانند سازنده باشد! اگر احساسات شما شدید هستند، گاهی اوقات بهتر است تا زمانی را به خودتان اختصاص دهید تا ذهن تان آنها را پردازش کند، به جای مطرح کردن آنها در آن موقع، آنها را در زمان دیرتری اما بدرستی مطرح کنید. چند نفس عمیق بکشید. شاید صحبت کردن با یک دوست یا نوشتن در مورد احساستان بتواند کمک کننده باشد. زمانی که شما دوباره نزد شریک زندگی خود باز می گردید، ممکن است بتوانید ارتباط بهتری برقرار کنید.

در به اشتراک گذاری احساسات ، اغلب بهتر آن است که یک نفر به بیان احساسات بپردازد و دیگری صرفا شنونده باشد تا اینکه هر دو با هم بخواهند یک مرتبه به بیان احساسات بپردازند. وقتی که نوبت شما رسید، قصد واقعی خود را بگویید. آیا در این زمان به تخلیه احساسات خود می پردازید همراه با صدمه زدن به روحیات شریک زندگی تان - یا به بیان چیزهایی که می تواند رابطه شما را بهبود بخشد و به درک بیشتر کمک کند، می پردازید؟

این خیلی کمک کننده است که در چنین شرایطی چگونه براحتی احساسات خود را مطرح کنید - "من احساس ناراحتی می کنم"، "من احساس ترس می کنم"، "من احساس خشم می کنم" از کلمه "من" استفاده کنید - و از کلمه "شما" برحذر باشید. جملات کوتاه بکار ببرید. بدون قضاوت و هیچ سرزنشی. بدون تجزیه و تحلیل. هیچ جمله ای مانند "من احساس می کنم تو به من توجه نمی کنی" به کار نبرید. یا "تو مرا به خاطر تنبل بودنت عصبانی می کنی." هرگز شریک زندگی خود را به دلیل احساسی که دارید از خودتان دور نکنید.

احساسات خود را بیان کنید به دلیل اینکه مهم است که به شریک زندگی خود بگویید چه اتفاقی برای شما رخ داده است. به عنوان شنونده، به سادگی به احساس حال حاضر طرف مقابل احترام بگذارید، به جای اینکه تلاشی برای رفع و یا تغییر آن بکنید. این کارت از شما می خواهد راه های سازنده ی بیان احساسات خود را گسترش دهید. در انجام این کار، شما واقعا باید به احساسات خود افتخار کنید – به این دلیل که شما پیام آن ها را دریافت می کنید و این شانس را دارید که شنیده شوید.

 فال رابطه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

اتمام، به معنی حل و فصل مسائل گذشته تان، و خاتمه دادن به چیزهای قدیمی می باشد که در حال حاضر با شما در ارتباطند. درست مانند تمام کردن پاراگراف نهایی در فصل قبل زندگی شماست، بنابراین شما می توانید بسیار کامل تر از قبل زندگی کنید.

چگونه گذشته در حالتی باقی می ماند که هنوز ما را تحت تأثیر قرار می دهد؟ آیا ما سعی نمی کنیم تا حوادث ناگوار را فراموش کنیم؟ خب، درواقع ما بطور آگاهانه این کار را انجام می دهیم. با این حال در حالت نا آگاهانه این مسائل مربوط به گذشته و احساسات ناراحت کننده اطرافش، هنوز در روح و روان ما زنده اند.

همه ما می دانیم که در مورد بعضی چیزها در رابطه مان، حساس هستیم. گاهی اوقات ممکن است چگونگی حساسیت مان نسبت به مسائل گذشته را تشخیص دهیم. درد، ترس و یا خشم می تواند ما را از باز شدن مجدد دیدمان منع کند. به طور مشابه، یک اشتیاق بی پایان، یک تشنگی برای انتقام، تأسفی عمیق، و یا کینه ای خیره کننده می تواند شما را برای سالها گیر بیندازد.

در این گیر بودن، یک صفحه خاص از فصل قبلی زندگی شما هنوز هم بارها و بارها خوانده می شود. حتی ممکن است شما متوجه چگونگی تأثیر آن بر زندگی حال حاضرتان نشوید. و یا اگر هم متوجه تأثیرات گذشته شوید، ممکن است به این باور برسید که کاری برای انجام دادن باقی نمانده است. حالت ناتمام می تواند برای شما عادی شود. احساس معطل شدن، و یا انتظارات منفی برای شما آشنا و حتی راحت می شوند – مانند کفش های قدیمی. این کارت شما را تشویق می کند تا به تمام آن کفش های قدیمی خداحافظ بگویید. توجه کنید که آنها دیگر شما را در زندگی امروزتان به سمت جلو حرکت نمی دهند.

شما در رابطه تان نسبت به چه چیزی حساس هستید؟ چه چیزی باعث می شود تا شما واکنش نشان دهید؟ چه داستان های آشنایی را بارها و بارها در مورد رابطه تان برای خودتان تعریف می کنید؟ چگونه این چیزها با مسائل حل نشده در گذشته تان همراه می شوند؟ حتی ممکن است یک مسئله کنونی با شریکتان باشد که در گذشته وجود داشته و بطور کامل حل نشده است و هنوز بر روی شما تأثیر می گذارد.

کارت اتمام شما را دعوت می کند تا چیزی را بگویید که تا به حال نگفته اید اما با آن ارتباط برقرار کرده اید. کاری را انجام دهید که تا به حال انجام نداده اید، رها شوید، خودتان و دیگران را ببخشید، و حتی خداحافظ بگویید. مهم نیست که آیا فرد دیگر زنده است یا خیر و یا اینکه شما با او در تماس هستید یا نه – زیرا اتمام، کاملا در درون شما اتفاق می افتد.

سعی کنید نامه ای بنویسید، شاید آن نامه هیچ گاه به کسی ارسال نشود. تمام نیازهای خود را درون نامه بنویسید. تمامی احساساتی که تا به حال داشته اید و یا دارید به خصوص احساساتی که از آنها جلوگیری می کنید را مورد کاوش قرار دهید! از جمله خشم، ترس، درد، ناراحتی و اندوه، تأسف، چیزی که به آن امید دارید، به آن نیاز دارید و آن را در زندگیتان می خواهید. همه این احساسات را بنویسید.

چه شما آن را بنویسید، چه ننویسید، هر احساسی که دارید را کاملاً تا عمق آن درک کنید. قلب خود را برای تجربه احساساتی که سالها از آن دوری می کردید باز کنید. نکته این است که با احساسات کهنه و قدیمی تان در تماس باشید – یک بار برای همیشه. سپس یک حالت میل به تمام شدن را درون خود حس می کنید، انتخاب کنید که با نامه می خواهید چکار کنید – و یا اگر هنوز یک گزینه پیش روی شما باشد، چه چیزی به شخص مورد نظرتان می گویید؟

هنگامی که یک داستان قدیمی بالاخره تمام می شود، می توانید یک صفحه خالی تازه را باز کنید و شروع به نوشتن فصل بعدی زندگیتان کنید. می توانید با آمادگی بیشتر، به یک زندگی در نهایت لذت و کمال بپردازید.

 فال رابطه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

همه نیاز به پرورش دارند – توسط خود یا شخص دیگر. منظور از پرورش توجه، تغذیه، یا به یاد داشتن است. پرورش با پذیرش این مساله آغاز می شود که هرکسی – صرف نظر از سن - جنبه های کودکانه ای دارد. این رفتارها با جریان خودجوش هیجان و تعجب یا در حالت های بچه گانه همراه است. اگر این بخش وجود خود را نپرورانید خیلی "بالغ" شده اید.

مواقعی که احساس آسیب دیدگی، تاسف یا عصبانیت دارید ممکن است بیشتر حس بچگی را تجربه کنید. در چنین مواقعی، ممکن است یک اتفاق، جراحت عاطفی کودکی شما را تازه کند – و بخش "جوانتر" وجود خود را احساس کنید که نیازمند عشق و التیام است. این بخشی از وجود است که نیازمند پرورش است. تا زمانی که یاد نگیرید بخش کودک وجود خود را پرورش دهید، احتمال دوباره به وجود آمدن حساسیت، صدمات، ترس ها یا خشم ها وجود دارد.

در پرورش خود به اندازه ی کودکی که عاشقش هستید به خود توجه کنید، برای خود دلسوزی کنید و خود را درک کنید. شاید تصور کنید کودکی با شما زندگی می کند. حامی خود باشید، و به خود اعتبار دهید. درست مثل والدینی که عاشق فرزند خود هستند و از او می خواهند احساستش را با آن ها در میان بگذارد، به درونی ترین احساسات خود اجازه ی بروز دهید.

وقتی که احساسات خود را دریابید و آنها را کامل تجربه کنید – به خصوص ناراحتی، خشم، یا ترس – در حال پرورش خود هستید. پرورش خود به معنای پذیرش احساسات است نه راندن آنها و انتقاد از آنها. این کار در آغوش گرفتن احساسات است نه انکار آن، سرزنش طرف مقابل، یا واداشتن دیگران برای کمک به شما. درست همانطور که کودک نیاز دارد احساساتش درک شود، برای پرورش خود باید آرام بنشینید و به احساسات خود متوسل شوید و بگذارید حس عشق در اعماق وجودتان حفظ شود.

کارت "پرورش" شما را ترغیب می کند تا پرورش دادن را در روابط خود ترویج دهید. اما درست بعد از اینکه آموختید تا کامل در خدمت خود و پرورش خود باشید می توانید این کار را در مورد طرف مقابل خود هم انجام دهید. اگر با دردهای عاطفی خود مشکل دارید، به سختی می توانید هنگام درد طرف مقابل در دسترس او باشید بدون اینکه سعی در حل مشکل او یا برطرف کردن آن داشته باشید. اگر نتوانید خشم خود را بدون سرزنش کردن دیگران تجربه کنید، به سختی می توانید به خشم طرف مقابل خود بدون عکس العمل توجه کنید.

با پرورش درست، جا برای تمام احساسات – درد، ترس، اندوه، خشم، و لذت و هیجان - وجود دارد. تمایل برای نشستن در کنار هم و پذیرفتن یکدیگر در لحظات احساسی بسیار التیام بخش است.

الان چه چیزی برای پرورش شما لازم است؟ چطور می توانید خود را پرورش دهید؟ دوست دارید که رابطه شما از چه جنبه هایی تقویت شود؟

پرورش مثل عسل است که می تواند از لیمو یک نوشیدنی برای رفع عطش درست کند. این حس با حضور واقعی و دلسوزی برای خود – و دیگران – در رویدادهای بسیار احساسی تجربه می شود.

 فال رابطه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

سبکی متضاد سنگینی است. پادزهری است برای جدیت بیش از حد – و گیر کردن در مشکلات. کارت سبکی مزایای حفظ تعادل بین حل مشکلات و کنار گذاشتن آن برای مدتی کوتاه را یادآوری می کند. شما نمی توانید همیشه روی رابطه ی خود کار کنید. باید از آن لذت هم ببرید! حفظ تعادل یک عامل ضروری است.

به جای اینکه مدام متمرکز حل مشکلات باشید، سبکی به ذهن اجازه ی استراحت می دهد. ذهن خود را باز کنید و آزادانه تر نفس بکشید. مثل بادبادک روی باد شناورید و از مرز جاذبه و سنگینی فراتر می روید. کمی از اهمیت و "درست" دانستن خود بکاهید و همه چیز را اینقدر جدی نگیرید. دیدگاهی را برگزینید کنید که به شما اجازه ی دیدن جوانب مختلف بیشتری را بدهد. از این جایگاه، راه کارهای جدیدتری و موفقیت آمیزتری به چشم می خورند.

شوخ طبعی نوع بی نظیری از سبکی است. برای کناره گیری از موضع و تعصبات شخصی و دیدن جنبه های بامزه ی موضوع مهارت لازم است. افرادی که حس شوخ طبعی دارند به سبکی دست می یابند که حتی در سختی ها و مشکلات هم به آنها کمک می کند.

وقتی در موضعی ایستاده اید بیش از حد جدی هستید – یا خودتان را بسیار جدی جلوه می دهید؟ این کارت از شما می خواهد که خود را رها کنید. ممکن است فکر کنید نمی توانید قبل از حل یک مشکل خاص احساس خوشحالی کنید. شاید در نقش فردی "بالغ" گیر کرده اید که بیش از حد زیر بار مسئولیت و جدیت رفته است.

کارت سبکی به شما می گوید که زمانی را برای رهایی از قیدوبند در نظر بگیرید و حس هیجان و بازیگوشی کودکی را تجربه کنید. روابط با بازی است که عمیق و شکوفا می شوند و بازی نیاز به پذیرش و اجازه دارد. آزادی حاکم بر بازی یک منبع انرژی خودبخودی را آزاد می کند که غذای روح شماست و شما را احیا می کند. حماقت کردن، شکلک درآوردن یا حتی جک گفتن با صدای عجیب و غریب را تجربه کنید.

اما این کارت به معنای انکار چیزی نیست. افرادی که بر ساده ماندن امور اصرار دارند و خیلی جدی بودن را مسخره می کنند، یا افرادی که مسائل احساسی طرف مقابل خود را مانع رشد خود می دانند نیز در اشتباه هستند. اگر همیشه سعی در فرار از مشکلات سنگین داشته باشید، کارت سبکی از شما می خواهد که عمیق تر فکر کنید. برای رشد و پیشبرد یک رابطه ی سالم لازم است که قدری عمیق تر به مسائل نگاه کنید.

حفظ تعادل بین جدی بودن و سبکی، کار و بازی، نکته ای اساسی است. گفتن اینکه "نمیشه که همش مثل تراکتور کار کرد" به کسالت حاکم بر فردی سخت کوش و رابطه ی او اشاره دارد. کار بیش از حد آدم را خسته می کند و دیگر قادر به دیدن راه کارهای مثبت نیست. لازم است هر از گاهی استراحت کنید و بعداً با روحیه ای تازه تر به کار برگردید.

این کارت به شما می گوید که بین جنبه های سبک و سنگین رابطه تعادل برقرار کنید. بدانید که چه زمان باید جدی بود و چه زمان باید بی خیال بود. بدین طریق، در حل مشکلات خوش فکرتر خواهید بود – و در زندگی روزمره سرحال تر هستید.

 فال رابطه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

هنگام ابراز احساساتی مثل خشم، ترس، ناراحتی معمولاً چگونه واکنش نشان می دهید؟ آیا عقب نشینی می کنید؟ با شریک تان هم فکری می کنید؟ یا احساسات او را درک می کنید؟ آیا سعی در بهتر کردن یا حل مشکلاتش می کنید؟ اگر شما را به خاطر حسی که دارید سرزنش کند چطور؟ چه عکس العملی نشان می دهید؟ آیا در نهایت خودتان ناراحت می شوید؟

هیچ یک از این ها کارساز نیست – نه برای شما و نه او. کارت شاهد از شما می خواهد تا راه های دیگر و مناسب تر را در نظر بگیرید. هر زمان که طرف مقابل احساسش را بیان کرد، شاهد آن باشید. بگذارید ببیند که همیشه کنارش هستید تا از درک احساساتش نترسد.

کارت شاهد به طرفین اجازه می دهد تا با درک احساسات به تکامل طبیعی برسند. شهادت، حامی ابراز ناراحتی های عاطفی است – و می تواند باعث تغییر کامل موقعیت شود. شاهد فرد دیگر بودن یعنی در دسترس بودن، متمرکز بودن و مهربانی کردن. از شما می خواهد تا نه قضاوت کنید و نه دخالت. این عمل شما قدردانی های عمیق را به دنبال خواهد داشت.

عامل اصلی برای شاهد بودن، متمرکز بودن است. نفس عمیقی بکشید. مطمئن شوید که همچنان به نفس عمیق کشیدن ادامه می دهید. ذهن خود را آرام و ساکت نگاه دارید – مثل برکه ای آرام. اگر افکار و قضاوت ها به ذهنتان خطور کرد، آنها را کنار بزنید – و دوباره روی طرف مقابل متمرکز شوید. صریح و متمرکز بودن – و در دسترس بودن – از همه چیز مهم تر است. اگر نمی توانید این کار را بکنید، اندکی دست نگه دارید.

در شهادت، اشتباه نکنید و حرف های طرف مقابل را به دل نگیرید. اگر چنین شد به خاطر بیاورید که او فقط می خواهد با کلمات احساسات خود را تخلیه کند. به او اجزه دهید که این انرژی را آزاد کند. بدانید که او نمی تواند اکنون منطقی باشد و آنچه که می گوید ممکن است دقیق نباشد.

ممکن است به شما کمک کند تا بفهمید که شاهد آزاد شدن انرژی او از گذشته هستید – احساساتی که از کودکی، از رابطه ی قبل، یا رابطه با شما در او حبس شده اند. منشا این انرژی هرجا که باشد، درصورت رها نشدن بر هر دوی شما تاثیرگذار است – تا زمانی که حبس باشد بر قدرتش اضافه می شود.

بدانید که این مساله در نهایت بسیار التیام بخش خواهد بود. بهترین حمایت شما در التیام او این است که به او اجازه دهید احساسات درونش را تجربه کند. سعی در حل کردن یا بهتر کردن او فقط باعث تاخیر در التیام گرفتن او می شود. به او هدیه ی نایابی بدهید که وقعاً در تسکین موثر است – حضور کامل خود. بدانید که او خود قدرت آزاد کردن انرژی و تسکین خود را دارد. حضور شما تمام چیزی است که برای پشتیبانی و بیرون کشیدن طرف مقابل از تاریکی لازم است.

تصور خورشید هنگامی که کنارش نشسته اید موثر است. حتی در نیمه های شب، می دانید که خورشید همچنن می تابد. گرچه به لحاظ عاطفی حس تاریکی می کند اما می فهمد که خورشید بالاخره طلوع خواهد کرد. شاید ابرها آن را پوشانده باشد – یا حتی باران اشک یا خشم – اما خورشید همچنان وجود دارد. جهانی را با تابش طلائی رنگ خورشید متصور شوید که سینه تان را پر می کند. گرمایش را حس کنید. بزرگ شدنش را در قلب خود حس کنید و پرتوهای نورش را به سمت او هدایت کنید – تصور کنید که چه حسی پیدا می کند وقتی خورشید وجودش بالاخره طلوع کند!

 فال رابطه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

هر یک از ما تمایلات رفتاری و عاطفی ای داریم که حاصل رابطه مان است. در مورد برخی چیزها حساس هستیم و به روش خاصی واکنش نشان می دهیم. خیلی از این تمایلات را سال ها پیش در کودکی آموخته ایم. این ها الگوهای عادتی هستند و به شدت ما را محدود می کنند. در طول سال های مختلف بارها و بارها این رفتارها را از خود بروز می دهیم.

به عنوان دو طرف یک رابطه الگوهای رفتاری را وارد رابطه می کنیم که مثل نوعی رقص است. برای دیگران، ممکن است رقص ما براساس تمرین باشد – هماهنگی عمل و عکس العمل. گاهی به جای حرکت موزون و با ظرافت در کنار هم ، رقص خود را به نوعی متضاد و پررنگ جلوه می دهیم. درنتیجه الگوهایی به وجود می آید که طبق آن همدیگر را قضاوت می کنیم و واکنش احساسی نشان می دهیم و درنهایت با پاگذاشتن روی پای یکدیگر کار را تمام می کنیم.

به طور مثال، یکی از رقص ها در تمام روابط رقص دوری و نزدیکی است. گرچه بخش طبیعی ای از زندگی روزمره است، این رقص ممکن است سخت باشد. فاصله ی زیاد ممکن است باعث بروز الگوی احساس "عدم امنیت" شود. نزدیکی بیش از حد ممکن است باعث بروز الگوی احساس "در دام افتادن" شود. به زودی هر یک روی یک پا، در دو سر یک خط قرار می گیرند. در این حالت، یک پا نشانه ی "نزدیکی" و پای دیگری نشانه ی "دوری" است. بسته به این که هر یک کدام پای خود را زمین بگذارند، دیگری روی پای مخالف بلند می شود.

کارت الگو از شما می خواهد تا مواظب الگوی رقص خود باشد. الگوی شما برای بیان احساسات، خواسته ها و نیازها چیست؟ خودخوری می کنید یا در ابراز آن اغراق می کنید؟ الگوی رفتاری شما موقع ابراز احساسات دیگران چیست؟ آیا سعی می کنید از برخی از احساسات خود اجتناب کنید؟ آیا سعی می کنید احساس ناراحتی دیگری را برطرف کنید؟ چه چیزی احساس شما را برمیانگیزد؟ به چه چیزی حساس هستید؟ چطور واکنش نشان می دهید؟

وقتی که متوجه رفتار الگووار خود می شوید زمان مناسبی برای ایستادن و نفس کشیدن است. ببینید که آیا واقعاً می خواهید تمام الگو را اجرا کنید؟ آیا نمی دانید که به کجا ختم می شود؟ به دنبال راه کار جدید نیستید؟ اگر چنین باشد، مراحل عادی را دنبال نکنید. شاید حتی لازم باشد مخالف حالت معمول رفتار کنید.

به طور مثال، رقص دوری و نزدیکی را در نظر بگیرید. اگر الگوی شما این باشد که احساس عدم امنیت خود را با چسبیدن به شریکتان برطرف کنید، پس این بار به طرف خود هرچقدر که می خواهد فضا بدهید. اگر معمولاً احساس در دام افتادن دارید و دوری می کنید، این بار نزدیک بایستید. در هر صورت، با احساس همیشگی و الگووار خود مقابله کنید. عدم واکنش به این احساسات جرات می خواهد. اما ضمن اجرای آن، خود را از الگوی قدیمی که سالها شما را کنترل کرده، آزاد می کنید.

اگر آگاهانه الگوی عادتی خود را کنار بگذارید، پا را فراتر از مرز رفتاری خود گذاشته اید. شما با الگوی خود می توانید راه های جدیدی برای لذت و موفقیت در رابطه – و رقص در کنار هم مثل هنرمندان واقعی – ایجاد کنید.

 فال رابطه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

یکی بود یکی نبود – سال های خیلی دور- کودکی در اینجا زندگی می کرد. کودکی معصوم، کنجکاو و بازیگوش. وارد دنیایی پر از هیجان و لبخند شده بود و قلبی سرشار از عشق برای دیگران داشت. کودک کم کم بزرگ شد و گهگاهی صدمه هایی می دید – بعضی وقت ها کوچک و بعضی وقت ها بزرگ. لحظاتی بود که کودک دچار سوتفاهم می شد، حس حقارت و بی ارزش بودن می کرد. گاهی اوقات هم سرکوب شدن، کنترل شدن و خجالت زدگی داشت. هر یک از اتفاقات زخمی در روحش ایجاد می کرد – که به حساسیتی در روان کودک تبدیل می شد.

حالا – سالیان بعد - این کودک به فرد بالغی تبدیل شده که با فرد بالغ دیگری رابطه برقرار کرده است. اما آن زخم ها و حساسیت ها چه شد؟ آیا به سادگی از بین رفتند؟ آیا به نحوی التیام یافتند؟ آیا جایی در اعماق روح این فرد باقی مانده اند و رابطه ی او را تحت تاثیر قرار می دهند؟

کارت "کودک درون" از شما می خواهد تا زخم های کودکی را التیام ببخشید تا دیگر زندگی تان تحت تاثیر قرار نگیرد. در مورد اغلب ما، دیگران می توانند، حتی بعد از گذشت سال ها، زخم ها و حساسیت های گذشته مان را زنده کنند. این طور نیست که دیگران عمدا بخواهند به زخم ما نمک بپاشند. بلکه این ما هستیم که براساس گذشته ی خود به حوادث واکنش نشان می دهیم.

این عکس العمل ها اثر تخریبی زیادی روی رابطه ها دارند. اما خبر خوش آن است که می توانید این زخم ها را التیام ببخشید – و خود را از حساسیت های آن آزاد کنید. فکر کنید که این کار چه قدر می تواند به نفع رابطه ی شما باشد. به جای اینکه براساس گذشته به مسائل واکنش نشان دهید، می توانید آزادانه راه کارهایی پیدا کنید که باعث موفقیت بیشتر شما در زمان حال شوند.

کارت "کودک درون" راهی را به شما می نمایاند که باعث التیام درون شما می شود. در این راه به عنوان یک فرد بالغ با کودک درون خود روبرو خواهید شد. اگر مایل باشید می توانید از طریق رویاهای خود با این "کودک درون" ارتباط برقرار کنید. این دقیقاً همان عشق به خود است. این کار در زمان هایی که دچار آشوب احساسی هستید بسیار تاثیرگذار است. به شما کمک می کند تا به اعماق خود نفوذ کنید. این راهی است برای التیام زخم هایی که در درون شما زنده شده اند.

کار را با تصور شکل خود در کودکی آغاز کنید. جزئیات آن را بررسی کنید. بفهمید که این کودک چه نیازها، خواسته ها و احساساتی دارد. رد احساسات کنونی خود را در کودکی دنبال کنید. کودکی را با این احساسات تجسم کنید. در قلب خود را باز کنید. بگذارید که کودک از احساساتش با شما صحبت کند و آرام کنار او بنشینید. بگذارید کودک به هر طریقی که احساس امنیت می کند با شما "صحبت" کند. و حاضر و دردسترس باشید و شاید لازم باشد او را در آغوش بگیرید. خود را با او یکی کنید و هر حسی که از این یکی شدن بر می خیزد را تجربه کنید.

با عشق، صبر و درک به کودک نزدیک شوید. راه جدیدی برای صحبت کردن با خود پیدا کنید – راهی مطمئن با کلماتی که این کودک به آن واکنش نشان دهد. این بخش "جوانتر" وجود خود را تربیت و ترغیب کنید. هر زمان که احساس خشم، صدمه دیدگی، ترس، یا ناراحتی دارید با او ارتباط برقرار کنید. هر احساسی که به وجود می آید را با کمال میل بپذیرید و ارزشیابی کنید. هیچ وقت با کودک درونتان فراتر از درکش صحبت نکنید. هیچ وقت سعی نکنید چیزی را درست کنید یا تغییر دهید. با دادن این عشق بی قیدوشرط به خود، می توانید خود را درمان کنید. زخم های عاطفی را التیام خواهید بخشید و قابلیت برقراری ارتباط سالم و عاشقانه با دیگران را تقویت خواهید کرد و بیشتر می توانید از هیجان و لذت های دنیا بهره مند شوید.

 فال رابطه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

شکسپیر می گوید "تمام دنیا عرصه ی بازیگری است و تمام زن و مردها بازیگرند". ما همه در طول زندگی نقش خاصی داریم. اغلب در کودکی این نقش را شکوفا می کنند. به طور غریزی از خانواده و معلمان، و حتی تلویزیون یادگرفتیم که در دنیا و در رابطه با دیگران چطور باشیم.

نقش زن و مرد بودن را یاد گرفتیم، راه های سازگاری با شرایط خانوادگی را آموختیم و برخی از گفته ها را حفظ کردیم تا وارد گروه خاصی شویم. شاید در نقش بازیگر، منتقد، آشوبگر، دلقک، ستاره ی دراماتیک، نابغه، خوش بین، پرستار، میانجی، کودک "خوب" – یا "بد" – بازی کرده ایم.

اغلب به طور ناخودآگاه از بچگی تا آخر عمر این فیلم را بازی می کنیم! هرنقشی محدودیت هایی دارد. هر نقشی بر جنبه ای از وجود انسان تاکید دارد - اما جنبه های دیگر را نادیده می گیرد. نابغه احساس را نادیده می گیرد. پرستار ممکن است به خواسته های خود بی توجه باشد. ستاره ی دراماتیک قدرت تعقل خود را دست کم می گیرد.

نقش مکمل زوجین در یک رابطه جالب توجه است. این تعارض باعث غنای زندگی هر دو نفر می شود اما گاهی مشکل ساز هم هست. این نقش ها به مرد این امکان را می دهد تا در برابر احساسات خود بایستد درحالیکه زن حساسیت عاطفی خود را برای پرورش خانواده حفظ می کند. متاسفانه، این تفاوت ها باعث برخورد و ایجاد اختلاف می شود.

به طور مثال، وقتی که زن سعی می کند احساسات خود را مطرح کند، مرد سعی در برطرف کردن آنها دارد و نقش "حلال مشکل" را بازی می کند، یا آنها را نادیده می گیرد و نقش فردی "مقاوم و آرام" را ایفا می کند. زن نیاز به کسی دارد تا به او گوش کند و درکش کند اما مشغله ی مرد بیشتر از آن است که مشکلات احساسی زن را برطرف کند یا به آنها گوش کند. برخی اوقات نیاز دارد که مرد احساساتش را با او در میان بگذارد، چیزی که برخلاف نقش قوی مرد است و طبق آن تعلیم دیده است. گرچه هریک نیات خوبی دارند، گفته های متعارض درمورد احساسات باعث ایجاد ناراحتی بین آنها می شود.

این نقش های متعارض در تمام روابط وجود ندارد اما هریک از ما نقش خاصی را ایفا می کند که محدودکننده است و باعث ایجاد مشکل در رابطه می شود. در گذشته چه نقش هایی را یاد گرفتید؟ چه نقش هایی را بازی نکردید؟ طرف مقابل شما چه نقش هایی را یاد گرفته؟ این نقش ها در کجا با هم مغایرت پیدا می کنند؟

کارت نقش از شما می خواهد تا پا را از حد نقش هایی که یادگرفته اید – و مشکلات حاصل از تعارض نقش ها - فراتر بگذارید. اولین گام این است که بپذیرید شما دو نفر مثل هم نیستید. درباره ی آموزش نقش های شریک تان در گذشته بیشتر بدانید.

گام بعدی این است که خودتان هم نقش جدیدی را یاد بگیرید. حرف شکسپیر را در دل خود جای دهید و "عضو علی البدل" برای نقش همسر خود باشید. ویژگی های منحصر بفرد او را بررسی کنید و آنها را به شیوه ی خود به کار ببرید. امتحان کردن یک چیز جدید حدود نقش شما را تغییر می دهد – و شما را قادر می سازد تا زندگی خود را با انتخاب های بیشتری ادامه دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۰۸۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان