//
کدخبر: ۴۲۴۵۷۶ //
فلور نظری | همسر فلور نظری | عکس فلور نظری

عکس همسر فلور نظری پخش شد | ماجرای پنهان کاری فلور نظری

تصویری از فلور نظری و همسر سابقش وایرال شده است.

عکس همسر فلور نظری پخش شد | ماجرای پنهان کاری فلور نظری

خبرملت: فلور نظری بازیگر ۵۴ ساله سینما و تلویزیون است. بسیاری از علاقه مندان فیلم و سریال چهره فلور نظری را با بازی در سریال خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران به یاد دارند. فلور نظری در خانه به دوش نقش خواهر مریم امیرجلالی و مادر بهنوش بختیاری را بازی می‌کرد. فلور نظری در سالهای اخیر کم کار شده اما همواره حاشیه‌هایی اطراف او وجود داشته است.

فلور نظری سالهاست که تنها زندگی می‌کند. او زمانی متاهل بود و در دهه هشتاد از همسرش جدا شد.

به تازگی تصویری از فلور نظری و همسر سابقش وایرال شده است. این عکس را ببینید.

فلور نظری بازیگر مطرح ایرانی که در ایران و آلمان دایما در رفت و آمد است، تصویری از او در کنار همسرش قبل طلاق منتشر شد.

چرا فلور نظری پنهان می‌کند مجرد است؟

فلور نظری، بازیگر سینما و تلویزیون می‌گوید به خاطر شغلش مجرد بودن خود را پنهان می‌کرد و به همه می گفت متأهل است.

فلور نظری که این روزها در آلمان به سر می‌برد، در لایوی اینستاگرامی به سؤالات مخاطبان صفحه خود پاسخ داد.

در بخشی از این لایو، نظری در پاسخ به سؤالات مخاطبان گفت از زمانی که وارد حرفه ی بازیگری شد خود را متأهل معرفی کرد تا راحت تر باشد و احساس کند که به خاطر توانایی هایش برای بازی در کاری دعوت می‌شود نه چیز دیگر. او گفت تا ۱۵-۱۶ سال کسی نمی دانست که او مطلقه و مجرد است.

نظری در بخش دیگری از این لایو از سبک زندگی سالم و طبیعی خود گفت. او گفت هیچی نوع نوشیدنی حتی نوشابه نمی خورد، پیاده روی های طولانی دارد و از سیگار و کارهای ممنوعه دوری می کند.

به گزارش روزیاتو، نظری همچنین درباره ی حضورش در آلمان گفت که به سختی و با کار فراوان شرایط زندگی در آلمان را برای خود فراهم کرد. او گفت اما حضور در آلمان هیچ افتخاری ندارد و با همه ی زیبایی‌هایش، در نهایت خانه او نیست. نظری تنها مزیت زندگی در آلمان را از جنبه ی روانی عنوان کرد و از  دخالت ها و اظهارنظرهای مداوم مردم در خصوص زندگی یکدیگر در ایران گله کرد.

بیوگرافی فلور نظری (+عکس‌های جدید)

فلور نظری: بازیگران مطلقه پیشنهادی بیشتری دارند

فلور نظری، بازیگر کشورمان در خصوص پیشنهاد بازیگری به هنرمندان خانم گفت که بعد از ازدواج کم می.شود و در مقابل بعد از جدایی و طلاق، خیلی بیشتر می‌شود و به طوری فوران استعداد می‌شود.

او در ادامه گفت: 80 درصد بازیگران که فعالیت زیادی دارند، صورت خود را جراحی کرده اند ولی همیشه آن ها می گویند که من بینی ام را جراحی کرده ام. نمی دانم چرا کسی راجب این ها صحبت نمی کند، درواقع آن ها یک باند هستند.

به نوشته روزنو، نظری در آخر گفت: بازیگری فن و تکنیک است که درس می خوانند و ممارست می کنند . بازیگران در هالیوود هم بینی خود را عمل کرده اند و درواقع کسی با بینی خود که فیلم بازی نمی کند، با تخصصش بازی می کند.

فلور نظری متولد ۱ بهمن ۱۳۴۷ در لاهیجان است. او بازیگر ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون است.او علاوه‌برداشتن مدرک کارشناسی مدیریت و مدرک بازیگری از دانشگاه سوره، دوره‌های آموزش بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده‌است

نظری بیشتر برای بازی در سریال "خانه به دوش" به کارگردانی رضا عطاران شناخته می‌شود.

فلور نظری

علت محبوبیت خانه به دوش از نظر فلوری نظری 

بازیگر سریال خانه به دوش می‌گوید: آقای عطاران سریال‌های مختلفی ساخته است که همگی محبوب هستند، چون ایشان یک جامعه‌شناس و انسان‌شناس است و فرهنگ جامعه‌ را می‌شناسد، دنبال چیزهای عجیب‌وغریب نیست تا سریال‌ اش را رنگی کند، با اتفاقات ساده و جزئی کارش را قشنگ و باور پذیر می‌کند که این نشانه هوش و ذکاوت اوست، "خانه به دوش" هم فوق‌العاده به دل مردم نشسته است.

این بازیگر می‌گوید: جدا از کارگردانی آقای عطاران، انتخاب‌ بازیگرها درست بود و همه انرژی‌شان را گذاشتند هرچه بلد بودند به کار گرفتند، عالی درخشیدند و به درستی از همه آن‌ها استفاده شده است، کاراکترها سر جای خودشان بودند و قصه درست بود.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۴۵۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان