//
کدخبر: ۳۱۷۳ //
پخش مسابقات اهمیت بالایی دارد

کونجانی: با این لژیونرها هندبال ایران المپیکی می شود

سرمربی تیم هندبال مرودشت گفت: با این لژیونرها هندبال ایران در المپیک آینده حضور خواهد داشت.

کونجانی: با این لژیونرها هندبال ایران المپیکی می شود

محمد کونجانی سرمربی تیم هیات هندبال مرودشت گفت: پخش مستقیم بازی های لیگ برتر هندبال  در جذب اسپانسر وعلاقمندی جوان هاونوجوان هابه هندبال خیلی میتواندتاثیربگذارد وباعث انگیزه بین بازیکنان می شود.

محمد کونجانی افزود: لیگ امسال واقعا سطحش بالاست و هیچ بازی قابل پیش بینی نیست که بتوان گفت کدام تیم برنده است وکدام تیم بازنده و همه تیم ها تقریبا هم سطح هم هستند وبرای بردن تلاش می کنند. البته اگر لیگ در روزهای پنجشنبه وجمعه برگزار شود بهتر خواهد بود بخاطر حضور تماشاگران چون وسط هفته  سخته برای همه اما من متوجه شدم که بخاطر پخش مستقیم بازی ها از شبکه ورزش رقابت های لیگ به روزهای سه شنبه موکول شده است. به هر حال پخش مسابقات اهمیت بالایی دارد و فکر می کنم ارزش این جابجایی را داشت.

سرمربی هیات هندبال مرودشت در خصوص داوری های امسال گفت: داوران تمام تلاش خود را می کنند که بهترین قضاوت ها را انجام دهند و اگر هم اشتباهی بوده عمدی نبوده که بخواهد نتیجه یک بازی را عوض کند. در محموع ما از قضاوت ها راضی هستیم.

کونجانی حضور بازیکنان ایرانی در لیگ های اروپایی را بسبار با اهمیت خواند و افزود: قطعا حضور یک بازیکن در اروپا نشان از توانایی و پتانسیل آن بازیکن و آن رشته است ولی ما خوشبختانه 7بازیکن لژیونر الان در اروپا داریم که همگی آنها در تیم های خود ستاره هستند و این نشان دهنده پتانسیل هندبال در کشور ماست. یقینا این لژیونرها اگر در کنار هم در تیم ملی قرار گیرند و از همین الان برنامه ریزی شود برای تیم ملی قطعا ما در جام جهانی آینده و المپیک حضور خواهیم داشت.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان