//
کدخبر: ۲۶۵۱۶ //

۸ مدال رنگارنگ ثمره کاروان ایران در روز دوم بازیهای کشورهای اسلامی

کاروان کشورمان در دومین روز از چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی صاحب ۸ مدال شد.

۸ مدال رنگارنگ ثمره کاروان ایران در روز دوم بازیهای کشورهای اسلامی
به گزارش فرتاک نیوز،

 استارت مدال‌آوری های ایران در باکو با طلای بانوان تیرانداز آغاز شد. نرجس امام قلی‌نژاد در تفنگ بادی ۱۰ متر درحالی اولین طلای کاروان ایران را به نام خود کرد که الهه احمدی بانوی المپیکی تیراندازی، نخستین نقره‌ای کاروان ایران در باکو شد.

در کاراته اما بانوان ایران خوش درخشیدند. نسرین دوستی نماینده وزن ۵۰ کیلوگرم در شرایطی راهی فینال شد که با مغلوب کردن سراپ اوزچلیک قهرمان اروپا از ترکیه، فاتح سکوی قهرمانی شد تا دومین طلای کاروان ایران هم به نام یک بانو ثبت شود.

امیرمهدی‌زاده نماینده وزن منهای ۶۰ کیلوگرم کاراته با راهیابی حریف ازبک به فینال رقابت‌ها، راهی شانس مجدد شد. او در این مرحله با شکست حریفی از عربستان، نخستین مدال برنز ایران را به نام خود ثبت کرد.

سپس تیم شنای ۴ در ۱۰۰ متر آزاد ایران دومین برنز کاروان را تصاحب کرد. طراوت خاکسار هم در وزن ۵۵- کیلوگرم با شکست طوبی یاکان از ترکیه در مرحله رده‌بندی سومین برنزی ایران لقب گرفت. علیرضا خجسته هم  در جودو چهارمین برنز را گرفت.

رزیتا علیپور آخرین مدال‌آور ایران در روز اول رقابت‌ها بود. نماینده وزن ۶۲- کیلوگرم کاراته ایران درحالی در سالن مملو از تماشاگر آذربایجانی اسپورت هال باکو روی تاتامی بار فریدا آبی یوا مبارزه کرد که علی‌رغم مصدومیت از ناحیه صورت مبارزه خوبی مقابل حریف قدرش از خود به نمایش گذاشت و در نهایت با نتیجه ۳ بر صفر مبارزه را واگذار کرد و صاحب مدال ارزشمند نقره شد. این دومین نقره ایران در روز دوم رقابت‌ها بود.

 

منبع: وبسایت نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان