//
کدخبر: ۵۲۱۵۴ //

جزئیات جدید از کبودی چشم رحمتی

بنا بر شنیده‌ها فردی که رحمتی را مورد ضرب و شتم قرار داده برخلاف شایعات قبلی، فردی عادی نبوده و یکی از نزدیکان پر نفوذ باشگاه استقلال محسوب می‌شود که پیش از این نیز سابقه درگیری و حاشیه‌سازی داشته است.

 جزئیات جدید از کبودی چشم رحمتی
به گزارش فرتاک نیوز،

، سید مهدی رحمتی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل پارس جنوبی جم روی نیمکت نشست و سید حسین حسینی جانشین او در ترکیب اصلی شد.

 

نکته قابل توجه حضور رحمتی با یک کلاه مشکی روی نیمکت بود که کاپیتان استقلال سعی داشت به کمک آن، کبودی پای چشم خود را پنهان کند. هر چند دروازه‌بان آبی‌پوشان پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد در تمرینات، توپ به صورت او برخورد کرده اما از گوشه و کنار باشگاه استقلال خبر رسید کبودی پای چشم رحمتی حاصل یک نزاع خیابانی است.

 

بنا بر شنیده‌ها فردی که رحمتی را مورد ضرب و شتم قرار داده برخلاف شایعات قبلی، فردی عادی نبوده و یکی از نزدیکان پر نفوذ باشگاه استقلال محسوب می‌شود که پیش از این نیز سابقه درگیری و حاشیه‌سازی داشته است. همچنین برخی از افراد نزدیک به آبی‌پوشان پایتخت از برگزاری جلسه‌ای محرمانه میان علیرضا منصوریان و سید رضا افتخاری، سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال یک روز قبل از درگیری خبر می‌دهند و کبودی پای چشم رحمتی را به این جلسه مرتبط می‌دانند!

 

از سوی دیگر فرد با نفوذ دیگر باشگاه استقلال که نزدیک به 10 سال است با وجود تغییر و تحولات پر تعداد مدیران عامل و مربیان همچنان در این باشگاه حضور دارد نیز جزو کسانی قلمداد می‌شود که به واسطه رابطه نه چندان خوب با رحمتی، در کبودی جنجالی چشم کاپیتان استقلال نقش داشته است.

 

نه رحمتی و نه مدیران باشگاه استقلال هنوز واکنشی به این شایعات نشان نداده‌اند و ترجیح داده‌اند رسانه‌ها و هواداران را با همان صحبت دروازه‌بان استقلال مبنی بر برخورد توپ به صورتش قانع کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۱۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان