//
کدخبر: ۴۳۰۱۶ //

سوپرایز برانکو در اولین دیدار لیگ هفدهم

سرمربی پرسپولیس در دیدار اول مقابل فولاد یک سوپرایز کنار گذاشته است.

سوپرایز برانکو در اولین دیدار لیگ هفدهم
به گزارش فرتاک نیوز،

پنجشنبه ساعت ۲۱ پرسپولیس در اولین گام در مسابقات لیگ برتر به مصاف تیم متحول شده سیروس پور موسوی میرود که چند شاگرد خود را با خود به فولاد برده است.

 

فولاد در فصل نقل و انتقالات ابتدا با سیروس پورموسوی مربی بومی خوزستانی به توافق رسید سپس اقدام به جذب پیمان شیرزادی،حامد لک،رحیم زهیوی،ایمان مبعلی،آرش زلیکانی و امیر رمضانی و حسین غریبی را جذب کرد.

 

و از نفرات فصل گذشته این تیم میثم دورقی،ساسان انصاری و اسماعیل شریفات و بختیار رحمانی از جمع فولادی ها جداشدند.

تا فولاد با تیمی متحول شده پای به لیگ ۹۶_۹۷ بگذارد.

اما برانکو برخلاف پورموسوی ثبات را در دستور کار قرار داد و از شاکله اصلی تیمش تنها سروش رفیعی از این تیم جدا شد.

 

پرسپولیس زودتر از بقیه تیمها وارد نقل و انتقالات شد و آخرین تیم کارش به پایان رسید.قهرمان فصل گذشته لیگ برتر شجاع خلیل زاده،گادوین منشاء سیامک نعمتی و شایان مصلح را جذب کرد و احمد نوراللهی هم به تیمش بازگشت تا این تیم هم تقویت شود و هم شاکله اصلی این تیم حفظ شود.البته بشار رسن هم مدنظر باشگاه قراردارد که گفته میشود نهایتا تا اوایل هفته آینده قرارداد رسمی میبندد.

 

بخش مهم این گزارش مربوط میشود به یک سوپرایز که سرمربی کروات پرسپولیس درنظر دارد؛برانکو قصد دارد در افتتاحیه لیگ از تمامی بازیکنان جدید بزرگسال خود اضافه کند در واقع حتی این احتمال وجود دارد که گادوین منشاء مهاجم نیجریه ای پرسپولیس هم در این بازی در لیست ۱۸ نفره مدافع عنوان قهرمانی قرار بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان