//
کدخبر: ۱۲۸۴۳ //

تفاوت جراحی لثه با ایمپلنت چیست؟ آیا برای انجام ایمپلنت جراحی لثه نیاز است؟

آیا برای انجام ایمپلنت جراحی لثه نیاز است؟

بله به طریقه ی پانچ هم می شود. البته پانچ موقعی انجام می شود که خود فرد از نظر عرض و ارتفاع استخوان خوبی داشته باشد. اگر بیمار دارای بافت نرم (لثه) و بافت سخت (استخوان) خوبی باشد، می توان کاشت دندان را بدون نیاز به جراحی گسترده و با روشی ساده و با کمترین اندازه درد و خونریزی برای بیمار انجام داد. از آنجایی که در این روش خون رسانی بافت پیرامون ایمپلنت کمتر دچار خدشه می شود، جوش خوردگی با استخوان زودتر رخ داده و زمان درمان کاهش پیدا می کند.  در ایمپلنت بدون جراحی به جای اینکه لثه شکافته شود و در معرض دید کامل قرار بگیرد، جراحان ماهر محل قرار دادن ایمپلنت را به راحتی حس میکنند و حتی تراکم استخوان را هم کاملاٌ در این اسکن ها میتوانند مشاهده نمایند.

جراحی لثه را با ایمپلنت اشتباه نگیرید!

در جراحی لثه که خود لثه را باز می کنیم با جراحی ایمپلنت تفاوت دارد. در جراحی لثه، لثه هایی که ملتهب هستند و مشکل دارند برداشته می شوند، ولی در جراحی ایمپلنت لثه را باز کرده و کنار می زنیم و دوباره همان را بخیه می کنیم به بیان دیگر در جراحی ایمپلنت در لثه بخشی کم یا اضافه نمی شود یعنی از لثه چیزی برداشته نمی شود. در مواردی که عرض استخوان کم است اگر نیاز باشد پیوند استخوان انجام می دهیم.

آیا ایمپلنت توسط بدن پس زده می شود؟!

نتیجه درصد موفقیت ایمپلنت خیلی بالا است و خود کارخانه بین نود و شش تا نود و هفت درصد اعلام موفقیت کرده است. همچنین بر اساس تجربه شخصی باید بگویم که  بین نود و هشت تا نود و نه درصد در این زمینه موفقیت داشته ام. همچنین اگر بیمار با مشکل یا  بیماری خاصی مواجه نباشد و وسایل کاملا استریل باشند و تجربه پزشک هم در این زمینه کافی باشد درصد پس زدن آن در حد یک درصد هم نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۸۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان