//
کدخبر: ۴۳۷۹۳۵ //

۱۰ سلبریتی که از افزایش وزن بعد بارداری خجالت نمی کشند!

یک ظاهر عالی برای سلبریتی هالیوود از کمد لباس کاملاً فکر شده، آرایش و مدل موی عالی و اندامی بی عیب و نقص تشکیل شده است.

10 سلبریتی که از افزایش وزن بعد بارداری خجالت نمی کشند!
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نظر می رسد درست پس از زایمان و افزایش وزن این زنان زیبا آماده فتح باند یا فرش قرمز هستند و اندام عالی خود را به نمایش می گذارند. با این حال، حتی اگر پول و زمان کافی برای آن داشته باشید، بازگرداندن اندام متناسب خود تنها در عرض یک ماه کار آسانی نیست. برخی از سلبریتی ها قبل از اینکه از ظاهر خود راضی باشند چندین ماه را سپری می کنند.

10 سلبریتی که از افزایش وزن بعد بارداری خجالت نمی کشند!

در ادامه به معرفی برخی از این سلبریتی ها می پردازیم:

1-کیم کارداشیان

به نظر می رسد کیم کارداشیان همیشه زنی با منحنی بوده است، اما در واقع بدن او نتیجه تغییراتی است که پس از بارداری و زایمان و افزایش وزن او رخ داده است. همسر خواننده رپ معروف، کانیه وست، برای کاهش وزن بسیار سخت تلاش می کند. با این حال، او واقعاً به قسمت هایی از بدنش که به آنها معروف است افتخار می کند.

2- کیت میدلتون

دوشس کمبریج همیشه اندامی متناسب داشته است، اما پس از به دنیا آوردن اولین فرزندش، مجبور شد با تغییرات طبیعی و افزایش وزن خود دست و پنجه نرم کند. با این حال، این دوشس بود که به تمام دنیا نشان داد که هر مادری پس از تولد فرزندش چگونه به نظر می رسد: با کمی شکم و کمی خسته، اما بسیار خوشحال.

3- بیانسه

شایعات زیادی در مورد بارداری بیانسه منتشر شده بود و او مشتاق بود که گاهی اوقات به سوخت اضافه کند. حتی تولد اولین دخترش، بلو آیوی کارتر، تا حد ممکن ناشناس بود. اما با قضاوت با تغییراتی که در بدن دیوای R’n’B رخ داده است، می توانید مطمئن باشید که هیچ مادر جایگزینی برای انجام این کار سخت برای او وجود نداشته است.

4-لیو تایلر

لیو تایلر زیبا یکی از آن زنانی است که رعایت استانداردهای یک اندام عالی برایشان سخت است. بعد از هر بارداری، او زمان زیادی را صرف می کند تا به فرم بدنی مناسب خود بازگردد. اما ما او را بیشتر دوست داریم زیرا او هرگز چالش های خود را با کاهش وزن پنهان نمی کند و همیشه شاد و خندان باقی می ماند.

5-جنیفر لاو هویت

امروزه، جنیفر لاو هویت به ندرت در تلویزیون ظاهر می شود زیرا تقریباً تمام وقت خود را به فرزندان و خانواده خود اختصاص می دهد. با این حال با نگاهی به عکس های او متوجه می شوید که بارداری اخیر او روی بدن این بازیگر تاثیرگذار بوده است. اما به نظر می رسد که جنیفر خوشحال است و به حملات بدن شمرها توجهی نمی کند.

6-کریستینا آگیلرا

چندین سال پیش، همه منتقدان درباره افزایش وزن آگیلرا اظهار نظر می کردند. با این حال، چنین نظرات تند درست پس از مادر شدن کریستینا ظاهر شد و نتوانست در مدت زمان کوتاهی به اندام باریک سابق خود بازگردد. ما مطمئن هستیم که بسیاری از زنانی که حداقل یک بار فرزندی به دنیا آورده اند، به خوبی درک می کنند که روند کاهش وزن چقدر می تواند سخت باشد.

7-جسیکا سیمپسون

بدن جسیکا تمایل طبیعی به سمت سنگین‌تر شدن دارد و بارداری و زایمان او باعث افزایش وزن بیشتر او شده است. او تقریباً 50 پوند اضافه کرد، اما چند ماه پس از زایمان، به جای کاهش وزن، دوباره باردار شد.

8- کلی کلارکسون

این خواننده آمریکایی پس از اجرای برنامه تلویزیونی امریکن آیدل به شهرت رسید و حفظ تناسب اندام برایش سخت بود. او در مصاحبه‌اش با مجله Attitude گفت: “وقتی واقعاً لاغر بودم، 4 سال از زندگی‌ام در درون و بیرون بدبخت بودم. اما هیچ‌کس اهمیتی نمی‌داد چون از نظر زیبایی شناختی داشتم. آن زمان برای من بسیار تاریک بود. تمام مدت در باشگاه بودم.

9-امیلی دشانل

امیلی دشانل با بازی در سریال استخوان ها که 12 سال از پخش آن می گذرد به شهرت رسید. در طول چند فصل اول، دکتر تمپرانس “بونز” برنان را به عنوان یک زن خوش اندام می دیدیم، اما در پایان فصل گذشته، او وزن بیشتری پیدا کرد. همانطور که معلوم شد ، این تغییرات به دلیل بارداری طولانی مدت این بازیگر بود.

افزایش وزن سلبریتی ها!

10- سرنا ویلیامز

سرنا ویلیامز تنیسور مشهور جهان چند ماه پیش اولین فرزند خود را به دنیا آورد. او تا ماه های آخر بارداری موفق به شرکت در مسابقات و تمرینات مختلف شد. با این حال، عکس های متعدد از رویدادهای رسمی نشان می دهد که او نمی تواند به سرعت به بدن سابق خود بازگردد.

سخن آخر

افزایش وزن بعد از بارداری یک امر کاملا طبیعی است که در بدن خانم ها روی می دهد. خیلی وفت ها این افزایش وزن، تناسب اندام را به هم می زند. پس بهتر است بعد از زایمان ورزش هایی مناسب انجام شود تا تناس اندام حفظ شود .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۹۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان