//
کدخبر: ۴۳۳۹۹۶ //

عطرهایی که برای عروس‌های پاییزی بهترین انتخاب هستند

مانند بقیه زیبایی های عروس، عطرهای عروسی برای هر عروس شخصی است.

عطرهایی که برای عروس‌های پاییزی بهترین انتخاب هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

برخی از عروس‌ها برای روز مهم زندگی خود چیزی خاص می‌خواهند. اگر به دنبال عطر عروسی هستید، یکی را در لیست نمادین ترین عطرهای عروسی برای عروس خواهید یافت.

عطر مناسب برای عروس

1. شانل شماره 5

شانل یک گزینه قطعی است. ما می‌توانستیم هر تعداد عطر شانل را به لیست اضافه کنیم، اما هیچ عطری در عروسی‌های واقعی بیشتر از عطر شانل شماره 5 خوشبو نیست. یک نماد واقعی!

عطر مناسب برای عروس

2. جو مالون

عطر جو مالون یکی دیگر از انتخاب‌های نمادین در میان عروس‌ها است و هر رایحه‌ای را که انتخاب کنید، قطعاً در راه رفتن در راهرو بوی بهشتی خواهید داشت.

عطر مناسب برای عروس

3. شارلوت تیلبری

شیشه و نام این عطر به تنهایی آن را به یک انتخاب عالی برای عروسی تبدیل کرده است، اما چه بویی دارد؟ نت‌های اولیه شامل لیمو، هلو و فلفل سیاه است که رایحه‌های گلی و چوبی در طول زمان با پوشیدن آن ایجاد می‌شود و به گفته طراح، عطر رویا شارلوت تیلبری عشق، نور، قدرت، مثبت بودن و جنسیت را به ارمغان می آورد – کدام عروس در روز عروسی خود همه اینها را نمی خواهد؟!

عطر مناسب برای عروس

4. ادو پرفیوم کلویی

یکی دیگر از عطرهای نمادین دیگر، از شیشه زیبا گرفته تا رایحه های پودری شیرین گل صد تومانی، گلبرگ‌های رز و مگنولیا، عطر ادو پرفیوم با امضای کلویی به خوبی با ترفندهای زیبایی در روز عروسی شما سازگار است.

عطر مناسب برای عروس

5. ادو پرفیوم نارسیسو رودریگز

عطری زیبا با حسی مدرن و مینیمال، نارسیسو رودریگز یک عطر بزرگسالانه است، با رایحه های برجسته از گل رز، هلو و کهربا. چه ترکیب زیبایی است!

عطر مناسب برای عروس

6. تام فورد وایت پچولی

عروس ها و دامادها به طور یکسان عطرهای تام فورد را به خاطر حس لوکس و رایحه‌های پیچیده‌شان دوست دارند، بنابراین انتخاب تنها یک عطر عروسی از این مجموعه سخت است. تام فورد وایت نعناع هندی با شیشه شیک سفید و طلایی قطعا گزینه خوبی برای روز عروسی است.

عطر مناسب برای عروس

7. توکا فلورانس

توکا فلورانس از پاریس قدیمی با نت‌های ترنج، گاردنیا و چوب بلوند الهام گرفته شده است و یک گزینه عالی برای روز عروسی به شمار می‌آید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۹۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان