//
کدخبر: ۴۳۲۱۰۱ //

ایده استایل پاییزی با لباس چهارخونه برای خانم های شیک پوش

ایده استایل پاییزی برای خانم‌های شیک پوش آن هم با لباس چهارخونه، همیشه جذابیت خاص خود را دارد. هیچ وقت نمی‌توان زیبایی تنپوش‌های چهارخونه را برای خانم‌های باکلاس، انکار کرد!

ایده استایل پاییزی با لباس چهارخونه برای خانم های شیک پوش
به گزارش فرتاک نیوز،

اگر در فصل پاییز مشتاق یک ترکیب استایل محشر هستید، لباس‌های چهارخونه‌ای رنگی را فراموش نکنید. البته راز اصلی جذابیت آن، نحوه ست کردن با شلوار و اکسسوری‌ها است. در ادامه ترفند‌های جادویی شبک پوشی با لباس چهارخونه را برای شما معرفی کرده ایم.

ایده استایل پاییزی با لباس چهارخونه

چهار ایده استایل پاییزی برای خانم‌ها با لباس چهارخونه‌ای

لباس‌های چهارخونه‌ای فقط مختص به آقایان نیست. بلکه طراحی این لباس جذاب بر تن خانم‌ها خیلی زیباتر می‌نشیند و جذابیت بیشتری دارد. بافت و ترکیب این مدل لباس‌ها آنقدر زیاد و جذاب است که هر خانم ایرانی باید در کمد لباس خود داشته باشد. فارغ از رده سنی تمام خانم‌ها می‌توانند این مدل لباس را بپوشند و همیشه خوش بدرخشند. در ادامه با ترکیبات پاییزی برای یک استایل زیبا آشنا خواهید شد.

ایده استایل پاییزی با لباس چهارخونه

1. ایده استایل پاییزی با شلوار جین

شما هر استایلی که داشته باشید، شلوار جین آن را تکمیل و جذاب‌تر می‌کند. اگر لباس چهارخونه شما به صورت باز است و جذب بدن نیست، می‌توانید از شلوار جین مام استایل یا راسته استفاده کنید. اگر لباس چهارخونه جذب دارید، پس بهتر است یک شلوار جین لوله تفنگی هم با آن ترکیب کنید. این ایده استایل در عین سادگی بسیار خیره کننده و زیبا است.

2. ترکیب ژاکت چهارخونه کوتاه با جوراب شلواری

برای یک ایده استایل پاییزی شیک، می‌توانید از ژاکت‌های چهارخونه‌ای کوتاه با جوراب شلواری استفاده کنید. ژاکت‌ها کوتاه تن‌ خوری زیبا و شیک دارند به خصوص اگر بیشتر توجه بر روی ژاکت معطوف باشد. این ژاکت‌ها را می‌توانید در عین حال با بوت‌های بلند نیز ست کنید. ترکیب بوت بلند، جوراب شلواری و ژاکت چهارخونه کوتاه بسیار دیدنی و هنرمندانه است.

ژاکت چهارخونه با جوراب شلواری

3. استایل پالتو چهارخونه بلند با لگ مشکی

استایلی شیک با پالتوهای چهارخونه در پاییز امسال ترند شده است‌. البته پالتوهای بلند همیشه در مد پاییزی روی بورس بوده‌اند! کافی است شما یک بادی جذب در زیر پالتو بپوشید. در نهایت هم با یک لگ مشکی تیر آخر ترکیب محشر مد را بزنید!

ایده استایل پاییزی پالتو چهارخونه بلند

4. پیراهن بلند چهارخونه‌ای با ست کیف و کفش

راحت‌ترین ایده استایل پاییزی پاییزی پوشیدن پیراهن‌های بلندی است که دیگر، کار ست کردن را برایتان راحت می‌کند‌. اگر پیراهن‌ چهارخونه‌ای می‌پوشید که دیگر نیاز به پوشیدن شلوار ندارد، پس برای ست کردن با کیف و کفش دست به کار شوید. می‌توانید از یک بوت بلند پاشنه دار که با کیف ست باشد استفاده کنید‌.

ایده استایل پاییزی با لباس چهارخونه

سخن آخر در رابطه با ایده استایل پاییزی

در ایده‌هایی که برای داشتن یک استایل متفاوت در پاییز بود، لباس‌های چهارخونه‌ای همیشه جذاب و دوست داشتنی هستند. شما با هر تیپ و مدلی که باشید، نمی‌توانید از پوشیدن لباس‌های چهارخونه‌ای دست بکشید. خوشبختانه این دسته از لباس‌ها با هر ترکیبی به راحتی ست می‌شوند. شما چه ایده‌ای برای یک استایل پاییزی با لباس‌های چهارخونه‌ای دارید؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۱۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان