//
کدخبر: ۴۲۱۲۳۴ //
جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز با پیراهن «زن زیبا» روی فرش قرمز ونیز رفت

جورجینا رودریگز با پیراهن قرمز خود که با فرش قرمز جشنواره فیلم ونیز همخوانی داشت، حاضران را مبهوت کرد.

جورجینا رودریگز با پیراهن «زن زیبا» روی فرش قرمز ونیز رفت
به گزارش فرتاک نیوز،

پنجمین حضور جورجینا رودریگز، دوست‌دختر و شریک زندگی کریستیانو رونالدو، در جشنواره بین‌المللی ونیز چشمگیر بود و علاقه‌مندان نکته‌سنج سینما بلافاصله متوجه شباهت لباس او به یکی از نمادین‌ترین پیراهن‌ قرمز‌های سینما شدند.

این زیباروی اسپانیایی لباسی یقه‌باز و زیبا و آستین‌های باریک افتاده روی بازو با مدل ماهی که از زانو به پایین دنباله‌ای پهن و بلند داشت طرفدارانش را مجذوب کرد. این لباس با یک چوکر (طوق) نقره‌ای خیره‌کننده هماهنگ شده بود که گمان می‌رود بخشی از مجموعه جواهرات شش میلیون دلاری او باشد.

پیراهن آستین‌افتاده قرمز رودریگز به لباس قرمز جولیا رابرتز در فیلم «زن زیبا» که مرلین ونس در سال ۱۹۹۰ برای طراحی آن نامزد جایزه بفتا شد، شباهت زیادی داشت.

او نمونه بازآفرینی‌شده لباس جولیا رابرتز از مجموعه بهار/تابستان ۲۰۲۴ وتمانس (Vetements) را پوشیده بود که با دستکش‌های سفید سبک اپرا و چوکر الماس قلب‌شکل تکمیل شده بود و ظاهری کاملا الهام‌گرفته از جولیا رابرتز در فیلم سال ۱۹۹۰ «زن زیبا» را داشت.

 این لباس با الگویی مشابه لباس اصلی، نیمه بالایی بدن را تنگ در بر گرفته بود و به دنباله‌ای چشمگیر که دور پاها می‌پیچید، منتهی می‌شد.

 

1

گورام گواسالیا، مدیر خلاق وتمانس (برادر دمنا، طراح ارشد بالنسیاگا) اغلب به عناصر فرهنگ پاپ اشاره می‌کند، بنابراین ادای احترام به «زن زیبا» ممکن است چندان هم غیرمنتظره نباشد.
 
ظاهر و سبک دیگری که جورجینا با آن جلو دوربین عکاس‌ها رفت، پیراهنی با قد متوسط و تزئینات حریر روی شانه پیراهن از مجموعه ۲۰۲۲ فراگامو (Ferragamo) بود.

2

جورجینا قبل از آنکه در این پیراهن‌های زیبا روی فرش قرمز برود، با یک ظاهر غیررسمی وارد ونیز شد. این مدل شناخته‌شده تاپ مدل کرستی از سبک خیابانی وتمانسش را با شلوار مشکی، کیف‌دستی نقره‌ای و عینک آفتابی تکمیل کرده بود.

3

جورجینای ۲۹ ساله یک کیف‌دستی نادر ۲۵۰ هزار دلاری برکین هرمس هم در دست داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۲۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان