//
کدخبر: ۴۲۰۷۰۵ //

لیفت بینی با نخ چگونه است و چطور عمل می‌کند؟

لیفت بینی با نخ یک روش غیر جراحی و برگشت‌پذیر برای بهبود فرم بینی است.

لیفت بینی با نخ چگونه است و چطور عمل می‌کند؟

لیفت بینی با نخ یک روش غیر جراحی و برگشت‌پذیر برای بهبود فرم بینی است. این روش، بسیار ارزان‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر از جراحی بینی است. اما اگر می‌خواهید بدانید که آیا لیفت بینی با نخ دائمی است یا نه، باید بگوییم دائمی نیست و نیاز به ترمیم دارد.

در این پروسه از نخ‌های مصنوعی و قابل حل ساخته شده از قند‌های پیچیده‌ای به نام PDO (پلی دیوکسانون) استفاده می‌شود. این ماده غیر آلرژیک، کاملا زیست تخریب پذیر و قابل جذب است؛ به این معنی که بدن نخ‌های PDO را در طول زمان جذب می‌کند.

نخ‌های تخصصی موقتی برای لیفت بینی طراحی شده‌اند که نخ‌های MINT Tip Thread نامیده می‌شوند. این نخ‌ها اغلب خاردار هستند تا در جای خود محکم بمانند و به بافت زیر بهتر بچسبند و پوست را بکشند.

در واقع، نخ‌ها به عنوان یک ساختار داربست عمل می‌کنند و به شکل‌دهی مجدد بینی کمک می‌کنند تا نتایج مورد نظر به دست آید.

اثر لیفتینگ آنی است. زمانی که دکتر پوست، مو و زیبایی کشیدگی نخ‌ها را تنظیم می‌کند، بافت زیرین را فشرده کرده و لیفت می‌کند. این کار درست مثل برپایی چادر است.

پس از عمل، اثر احیا کننده پوست آغاز می‌شود که تدریجی و طبیعی است. همان‌طور که نخ‌ها جذب می‌شوند، به عنوان محرک کلاژن عمل می‌کنند و این کلاژن جدید، ساختار و لیفت طولانی مدت را برای بینی ایجاد می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۷۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان