//
کدخبر: ۴۱۷۴۷۳ //

۶ مدل مانتو خنک برای داشتن بهترین و شیک ترین استایل تابستانی

کی از آیتم های پوششی مهم در استایل روزانه، مانتو است.

6 مدل مانتو خنک برای داشتن بهترین و شیک ترین استایل تابستانی
به گزارش فرتاک نیوز،

یانتخاب مانتو تاثیر مهمی روی استایل نهایی شما دارد به همین دلیل باید با دقت و ظرافت خاصی انتخاب شود. رنگ و اندازه مانتو در کنار جنس پارچه مانتو و مدل آن باید باهم و با فصل و دیگر آیتم های پوششی همخوانی داشته باشد تا در نهایت استایل شیک و تمیزی دربیاید. 

510866_739

 

انتخاب مانتو در فصل تابستان با توجه به گرمای هوا کمی سخت‌تر می شود. در این مطلب 6 مدل مانتو را برایتان آورده ایم که با پوشیدن آن ها بهترین و شیک ترین استایل تابستانی نصیب تان خواهد شد، به علاوه اینکه از شر گرمای هوا هم خلاص می شوید. 

 

6 مدل مانتو که باید تابستان امسال بپوشید

اگر به فکر این هستید که چه لباس هایی را باید برای استایل تابستانی تان انتخاب کنید که هم راحت باشند و هم خنک، نگران نباشید. ما در این مطلب 6 مدل مانتو که باید تابستان امسال بپوشید و لذت ببرید را برایتان آورده ایم. 

 

مانتو و پیراهن بلند؛ خنک ترین لباس تابستانی

یکی از بهترین گزینه های مانتوی تابستانی است که جریان هوا به راحتی از آن عبور می کند و خنک ترین استایل تابستانی را برایتان به همراه دارد. 

1

 


شومیز جلو بسته بهترین گزینه برای استایل تابستانی

شومیزهای مانتویی جلو بسته تابستان امسال بسیار ترند شده اند. ترکیبی از پارچه های نخی، یا لینن با پارچه های سوزندوزی یا کنفی و مکرومه یک استایل شیک تابستانی بی نظیر به شما هدیه می دهد. 

2

 


مانتو کتی با شلوار نیم بگ برای تیپ تابستانی نیمه رسمی

مانتو کتی در چند سال اخیر جزو ثابت مد تابستان و زمستان بود. بهر است مانتو کتی تابستانی را از جنس لینن یا پارچه های تابستانی تهیه کنید. شلوارهای بگ و نیم بگ هم به خاطر گشاد بودن جایگاه ویژه ای در مد تابستانی دارند. می توانید این ترکیب را با کفش کالج، ونس یا صندل ست کنید. 

3


مانتو کوتاه با شلوار واید

مانتوهای کوتاه همیشه مد بوده و هستند. با این مدل مانتوها می توانید استایل رسمی، نیمه رسمی یا کژوال بزنید. پوشیدن مانتوهای کوتاه در تابستان حس راحت تر و خنک تری به شما می دهد چرا که با حجم کمتری از پارچه و لباس سروکار دارید. 

4

 


استایل تابستانی شیک با کت تک 

اگر فکر می کنید پوشیدن کت تک یا کت های بلیزر صرفا برای پاییز و زمستان است باید بگوییم حتما استایل تابستانی با یک کت تک و شلوار بگ را امتحان کنید. البته مهم است که کت تک تان چه جنسی داشته باشد، کت های کنفی، نخی، شانتون یا لینن بهترین گزینه برای فرار از گرمای تابستان هستند. به علاوه اینکه استایل تابستانی شیکی را برایتان به دنبال دارند. شلوارهای بگ هم دو سال اخیر جایگاه ویژه ای در استریت استایل پیدا کرده اند. 

5

 


مانتو عبایی برای یک استایل تابستانی راحت

مانتو عبایی عصای دست اکثر خانم ها است که به خاطر پوشاندن سرتاسری محبوبیت زیادی هم در خانم های طرفدار حجاب استایل دارد. جریان هوا هم به راحتی از آن عبور می کند. 

6

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۴۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان