//
کدخبر: ۴۰۸۹۱۹ //

موی چتری ترند تابستان به سبک ریحانا/ مدل موی خاص که حتما باید امتحان کنید

با لباس‌های خزدار، کیف‌های لویی ویتون و یکی از پیچیده‌ترین لباس‌های مجلسی مت گالا امسال، هیچ‌کس مانند ریحانا استایل خاص نمی‌پوشد.

موی چتری ترند تابستان به سبک ریحانا/ مدل موی خاص که حتما باید امتحان کنید
به گزارش فرتاک نیوز،

با لباس‌های خزدار، کیف‌های لویی ویتون و یکی از پیچیده‌ترین لباس‌های مجلسی مت گالا امسال، هیچ‌کس مانند ریحانا استایل خاص نمی‌پوشد.. آخرین ظاهر او؟ موهای چتری هستند که در میان طرفداران هم سر و صدای زیادی کرده است.

موی چتری ترند تابستان به سبک ریحانا/ مدل موی خاص که حتما باید امتحان کنید

در عکس های منتشر شده جدید ریحانا د رسانه های اجتماعی او یک تی‌شرت مشکی سایز بزرگ ساواژ پوشیده اما ریحانا هنوز هم با پوشاندن لباس با عینک آفتابی سفید و چکمه‌های نوک تیز سفید، توانست استایل خود را به شکل بی عیب و نقصی درآورد.

موهای ریحانا فقط به حال و هوای خوش او می‌افزاید. ریحانا موهای چتری کامل دارد و بقیه موهایش صاف شده بود. در سال‌های اخیر، ریحانا از چتری‌های کوچک و چتری‌های بغل استفاده کرده است، اما این چتری‌ها، چتری‌های کامل ریحانا نمایش، می‌دهد. معمولا همه ما طرفدار تغییر هستیم و چه چیزی از مدل یک مو ی چتری الهام گرفته از ریحانا بهتر ! باید مطمئن شوید که به برای دنبال کردن ای روند مصمم هستید.

110722-Rihanna-Vol-4-Lead-94cbb53b2d3d4df08814498a9c51b22c

تعداد بسیار کمی از مردم خطوط مویی دارند که به چتری‌هایشان اجازه می‌دهد کاملاً در پهنای صورت آنها بنشیند. با آن مشکلی نیست. بعلاوه، از آنجایی که چتری های صاف با یک خط تقریباً کامل که در سرتاسر پیشانی حرکت می کند مشخص می شود، برای نگهداری باید هر چند هفته یکبار آن ها را کوتاه کنید.

می توانید از آرایشگر خود بخواهید چتری های شما را صاف کند. که با فرم صورت شما مطابقت داشته باشد و اگر موهای بلند و یا بافتی دارید، از آنها برای مدل دادن به موهایتان کمک بخواهید. برای چتری‌های مجعد، و برای حالت دادن، از کرم فر استفاده کنید، آن را با هوا خشک کنید . با اسپری براق کننده حالت موهای خودتان را به بهترین شکل برسانید. حالا با یک نگاه در آینه متوجه شاهکاری که ساخته اید خواهید شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۸۹۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان