//
کدخبر: ۴۰۷۳۳۴ //

مادران مشهوری که لباسشان را به دخترشان قرض دادند

استفاده مجدد از لباس‌های قدیمی مادران، در بین خانواده‌های سلطنتی مرسوم است

مادران مشهوری که لباسشان را به دخترشان قرض دادند
به گزارش فرتاک نیوز،

استفاده مجدد از لباس‌های قدیمی مادران، در بین خانواده‌های سلطنتی رواج دارد. چنانچه کمربندی که امیره ایمان، دختر ملکه رانیا و شاه عبدالله دوم از اردن، در مراسم حنابندان خود، روی لباسش بسته بود، جزئی از لباس عروسی مادرش بود.

1

ملکه لتیزیا، ملکه اسپانیا نیز بارها نشان داده است که از پوشیدن لباس‌های قدیمی مادر همسرش، ملکه سیلیویا، ابایی ندارد.

4

ملکه اسپانیا و همسر پادشاه فیلیپه ششم درسال ۲۰۲۲ در یک مراسم پذیرایی که در کاخ سلطنتی مادرید برگزار شد، یک لباس قدیمی والنتینو پوشید که قبلا توسط ملکه سوفیا، مادر پادشاه، در سال ۱۹۷۷ پوشیده شده بود.

5

البته مورد استثنایی در مورد ملکه لتیزیا وجود دارد. سال گذشته او در حالی در مراسم کمیته یونیسف اسپانیا ظاهر شد که یکی از پیراهن‌های دخترش، شاهدخت لئونور را به تن کرده بود.

2

سلما هایک، هنرپیشه مکزیکی-آمریکایی هالیوود در طول دوران حرفه‌ای خود روی فرش قرمزهای زیادی راه رفته است. در مراسم اسکار امسال، او به همراه دختر نوجوانش، والنتینا پالومو پینو، در حالی روی فرش قرمز ظاهر شد که والنتینا یکی از لباس‌های قدیمی او از دهه ۹۰ را به تن کرده بود.

3

آنجلینا جولی و دخترش زاهارا نیز لحظات مشابهی را تجربه‌ کرده‌اند. هنگامی‌که جولی به همراه فرزندانش برای اولین نمایش فیلم «جاودانگان» حضور یافت، زاهارا در پیراهن طلایی الی صعبی که مادرش برای مراسم اسکار سال ۲۰۱۴ پوشیده بود، روی فرش قرمز ظاهر شد.

6

 

ولیعهد سوئد، ویکتوریا در مراسم اهدا جایزه نوبل در سال ۲۰۱۸ یک لباس قدیمی از نینا ریچی پوشید. این لباس را اولین بار مادر ویکتوریا، ملکه سیلویا سوئد، در مراسم جایزه نوبل در سال ۱۹۹۵ پوشیده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۳۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان